Hawkeye58

Hawkeye58

Jag tycker om att skriva och fotografera. Jag tycker om historia och berättelser. Det finns många vackra ord. Det finns ord som ej är så vackra. Det som är svårt är att väva ihop orden till meningar, men man kan alltid försöka. Det finns många vackra motiv och det finns mindre vackra motiv. Det som är svårt är att fästa dem på ett fotografi, men det är kul att försöka. Vår historia är lång och berättelserna är många. Det finns alltid någonting att läsa och det är bra.

Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2021

Författarens dikter:

ORDEN

Hawkeye58

Tänk på att alla bokstäver kan bli ord som aldrig kan suddas ut. Ett ord sagt igår kanske inte har någon mening idag. Ett ord sagt idag kanske skulle ha sagts igår. Ibland känns det som om alla…

Klicka här för att läsa hela »

LÄGG DIG TILL RO

Hawkeye58

Lägg dig till ro nu lilla vän. Nu ska du sova så gott. Stjärnornas himmel väntar dig sen. Där får du komma in i drömmarnas slott. Du får rida dit på en gyllene häst. Hela luften är fylld av…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren