Jezzie66

Jezzie66

Ensamstående 3 barns mor.
Skriver mycket dikter för att kunna tömma all negativ energi ifrån mitt inre. Efter många misslyckade operationer och många trauman så får jag ut alla känslor,tankar och smärta via dikterna.

Publicerade verk: 53
Medlem sedan: 2020

Författarens dikter:

Själen vill lämna

Jezzie66

När tårarna tagit slut Orken sinat Och mitt hjärta slagit knut Då kommer tankar Livsgnistan slocknar När mitt hjärta hårt bankar Att livet var så hårt motgång på motgång Det känns alldeles…

Klicka här för att läsa hela »

I don't want to say goodbye again

Jezzie66

A new cirkel in life Stopt to be someones wife I find my self again Liked to dance in the rain It was a long way But I'm happy today I find the perfect life Stopt to think about the knife It's not easy…

Klicka här för att läsa hela »

Dina ögon

Jezzie66

Dina ögon talar till själen min Jag smälter som smör i solen För alltid är jag din Du får mig att åter kunna le Jag ger dig handen min Livet jag igen kan se Min Romeo jag saknar dig så mitt hjärta…

Klicka här för att läsa hela »

They're tell you lies

Jezzie66

The devil is beside you And you belive them too from the beginning they're tell you lies They only want people die lika flies They kill for to get the oil supplies Still everyone close there's eye's With…

Klicka här för att läsa hela »

My savior

Jezzie66

I love you more than my own life I miss you I still can't believe that I'm your wife When I look into your eyes, my heart beats twice You are my life, my happines my other half The distance is worth it,…

Klicka här för att läsa hela »

My heart is bleeding

Jezzie66

I need you Say that you feel it too My heart have a fight It's not right Two different lives It's like in my heart I have a knife My heart is bleeding I can't breathing I need to be in your arms I melts…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren