Karina Lindblad

Karina Lindblad

En tjej som gjort många händelserika val i livet och som nu är präglad av gamla minnen och nya erfarenheter.

Publicerade verk: 4
Medlem sedan: 2017

Författarens noveller:

Samtal från Döden

Karina Lindblad

- Riiiiiiiiiiiiing! (Klick) - ”Jag är inte hemma. Vänta på pipet och säg vem du är.” - Hallå? Du vet inte vem jag är men jag vet vem du är… Så gör dig beredd att åka, kom som du är.…

Klicka här för att läsa hela »

Odjuret

Karina Lindblad

ODJURET Av Karina Lindblad Han stod där med ryggen hårt tryckt mot den kalla väggen. Svetten trängde fram i pannan, trots att han frös. Hjärtat bultade så hårt att han var rädd för att det skulle…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

Semester!

Karina Lindblad

Sovmorgon! Doften av nybryggt kaffe. Frukost på verandan. Sol… Tvätt som ska hängas. En stund i solstolen. Granne som klipper gräs. Barnen skrattar och leker. Sol… Lärkor som drillar. Vinden…

Klicka här för att läsa hela »

Ängeln

Karina Lindblad

Jag är hud. Du är en ängels hand. Smek mig.

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren