l    Saga V     l

l Saga V l

Sjukt cool tjej . . . . . . .

Publicerade verk: 7
Medlem sedan: 2020

Författarens noveller:

Sanningen svider

L Saga V L

OBS: Detta är en Dikt När man inser sanningen Inser man att man är själv Att ingen bryr sig om en, som du själv gör Sanningen är läskig Värkligheten är hemsk Allting handlar om vad du väljer…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

Meningen med livet

L Saga V L

Hela livet har jag försökt hitta svar på allt. Ändå sitter jag här, 16 år senare utan att veta vem jag är. Har du någonsin fått frågan; Vad är meningen med livet? Om jag är villig att acceptera…

Klicka här för att läsa hela »

Alkohol- livets test

L Saga V L

Har alltid velat testa nya saker Men vissa saker känns mer som en sukta Idag har det förvandlats till en längtan Det blir alltid lite för mycket av det, och slutar oftast i tårar Älskar känslan…

Klicka här för att läsa hela »

Min idol... Pippi Långstrump

L Saga V L

Ett litet barn redo att storma världen efter fredagskvällen Med tiden långt över läggdags och ögonen så pass öppna att jag trodde att dem skulle bli fyrkantiga Med en bubblande känsla som fick…

Klicka här för att läsa hela »

Den vi inte nämner

L Saga V L

Ständig besvikelse Blir inte förvånad längre Dem frågar hur jag mår, har blivit imun Försöker gräva upp känslorna jag aldrig funnit Önskar du fanns här Önskar du höll om mig Önskar du kämpat…

Klicka här för att läsa hela »

Vilken sekund som helst

L Saga V L

Det går över, säger dom Ber att dem talar sanning Är rädd att jag inte klarar mer För det känns som att jag kommer trilla ihop med all denna tyngd i bröstet /Saga V

Klicka här för att läsa hela »

Bryt min tystnad

L Saga V L

Omringad av vänliga fiender, sitter jag med benen i kors Rädd för det enkla som väntar Ignorerar den obekväma stämningen inom mig, min upprepade oro ständigt skapar Mina ögon drunknar i den vita…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren