Linnzy0

Linnzy0

Hejsan :)
Inte aktiv här längre

Publicerade verk: 17
Medlem sedan: 2021
Författarens länk

Författarens dikter:

INGEN SOM HÖR

Linn Sjögren

Tårar faller som regnet gör Ändå är det ingen som hör Tysta böner i brist på hopp Drömmar om att smärtan ska ta stopp En dag ska jag flyga fritt Vackert klädd i ljust och vitt Flyga som en…

Klicka här för att läsa hela »

GULD OCH SKULD

Linn Sjögren

Du bär din drömmar i en ask Alla ser dig som slask Du vill vara bra Du vet att du ska leva Nu och fram Du ska simma i en damm Bland fiskar som är glada Ingen tanke på att skada Du ser, någon mer…

Klicka här för att läsa hela »

KÄNSLOR

Linn Sjögren

Hoppet kommer, hoppet går Jag är aldrig ensam där jag står Ångest kryper, ångest drar Jag är inte bara känslan som finns kvar Inska kryper, rädsla skakar Skammen ligger ständigt och vakar Glädje…

Klicka här för att läsa hela »

SMÄRTA

Linn Sjögren

Livet är så jävla fel Aldrig mer ska jag bli hel Ingen ser, ingen frågar Att säga är nått jag inte vågar Banka huvudet hårt Ser ni att jag har det svårt? Jag gör nått jag inte vill Det går…

Klicka här för att läsa hela »

MITT LIV

Linn Sjögren

Springer iväg från allt Känslorna som gör livet kallt I hopp om att det ska bli bra Gör jag allt för att dra Jag vill bara bli fri I hopp om att det ska bli Bra Jag vill ha Ett liv som en fågel…

Klicka här för att läsa hela »

ÄRREN

Linn Sjögren

Ärr märker min hud Utan ett enda ljud Rann blod från min arm Så tjock och varm Var den mörka droppen Som rann från toppen Av min hud Utan ett ljud Som regn rinner det ner När ingen annan ser Efter…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren