Lisbeth Boström

Lisbeth Boström

Kreativ! Älskar att skriva, rita och fotografera.

Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2018
Författarens länk

Författarens dikter:

Bråttom

Lisbeth Boström

Vi har bråttom bort, bråttom hem Vi måste hinna så mycket Hela tiden, varje minut Tiden är viktig Ändå betyder den ingeningenting Vad som betyder nåt är de där mötena mötena vi inte visste…

Klicka här för att läsa hela »

Sommarkänsla

Lisbeth Boström

I ett hav av gräs ser jag en enda blomma Jag skyndar ut att möta den som om den skulle ge sig av Det är ojämnt Jag snubblar lite Men blomman vajar där ute som om den lockar på mig Jag når den Sätter…

Klicka här för att läsa hela »

Vänskap

Lisbeth Boström

I ett hav av grönt gräs Under en sol som värmer våra ansikten Du ser på mig Kallar mig din kompis Jag vet att det är sant Jag vet att jag också känner så Även om du bara är ett par år gammal…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren