Madeleine Holgersson
Vår sons död 2009 har förändrat mig. Jag skriver olika sorter texter såsom släkthistoria, små korta berättelser och dikter. Är mycket beroende av min fina familj som består av make, två döttrar och två barnbarn. Jag arbetar extra, efter pensioneringen 2016, med att intervjua personer som ingår i olika forskningsprojekt som har med arbetsterapi att göra. Vi har en fin liten hund som också är mycket viktig för oss alla även om det är den yngsta dotterns hund.
Publicerade verk: 2Medlem sedan: 2019
Författarens dikter:
Skoprojektet
Madeleine Holgersson
Att gå i andras skor gör något med mig Jag känner något som jag inte känner igen Att gå i andras skor får mig att förstå vad skoägaren gör och jag förstår plötsligt Att gå i andras skor…
Klicka här för att läsa hela »Februari i sorg
Madeleine Holgersson
Blå hängande gardiner tätt, tätt intill varandra döljer morgonsolen som vill tränga in i rummet Vi vill inte se idag vi vill inte alls se idag inte i morgon heller den hemska - vackra gryningen…
Klicka här för att läsa hela »Inloggning
Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .
Veckans författare:
Ann Larsson
Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.
På andra plats denna veckan: Petra Christiansen