Mattias Lind

Mattias Lind

Att skriva har alltid varit en del av mig. Det är som terapi där jag genom det skrivna ordet, både förstår mig själv, men även andra. Så mina texter är mest för mig själv. Men ingen är gladare än jag om dom även, om bara ibland berör även dig som läsare. För att förstå hur allting startade, så rekommenderar jag er att börja med min första text från 2015. Välkomna. Själensro.se. Instagramprofil: Sjaelensro. All texts are ©copyrighted to Mattias Lind, Själens Ro.

Publicerade verk: 1
Medlem sedan: 2019

Författarens noveller:

Med en fjärils vingar föddes jag på nytt

Mattias Lind

Det är inte det att jag inte vet. Det är bara det att jag inte kan sätta ord på det. Orden ekade mellan mina öron när jag stod där i kön till lunchhaket och försökte förklara för min kollega…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren