Mischa

Mischa

Återkommer med en beskrivning

Publicerade verk: 5
Medlem sedan: 2021

Författarens dikter:

Skinn

Mischa

Så ömsar jag skinn. Hela huden i ansiktet lossnar sakta och smärtfritt. Där under finns en oförstörd hud. Inte längre syns det ett ansikte sargad av tidens tecken. Ett nytt kapitel kan börja?

Klicka här för att läsa hela »

Gelé

Mischa

Jag går nu. Sitter ned. Nu går jag. Ligger ned. På andra sidan golvet tar jag avsked.

Klicka här för att läsa hela »

Tekniktips för nybörjare

Mischa

Fart med dig in. Rätt växel. Bröstet mot styret. Släpper framhjulet och tippar bakåt. Spetsen av sadeln mot dina skinkor. Teknik. Mod. Övning. Mjuk och följsam i armar och ben. Blicken upp i backen.…

Klicka här för att läsa hela »

Samspel

Mischa

Du: Jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag. Jag: Du.

Klicka här för att läsa hela »

Surfa

Mischa

Tystnaden slår lock för öronen. Blicken dimmigt våt. Inifrån en våg av längtan. Virvlar. Slår. Väller ut. Avskavt viskar vi på mils avstånd. Jag håller om dig.

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren