Nirmalia

Nirmalia

Naturen ger oss energi för att leva, kärlek ger oss möjlighet att växa.

Publicerade verk: 4
Medlem sedan: 2021

Författarens noveller:

Glömska

Nirmalia

Vi glömmer lätt att allt som har en början, också har ett slut. Att det som idag är ett hinder, kan vara en fördel i morgon. Människor träder in i livet som små smulor, letande och sökande efter…

Klicka här för att läsa hela »

De fria

Nirmalia

Du sa att vi skulle leva för evigt, att ditt vapen skulle läggas undan efter kriget. Men du gav dig av till utan ett ord, lämnade ett brev vid mitt bord. Geväret du sa skulle skydda oss, blev kvar…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

Drömmar

Nirmalia

Vi drömmer drömmar ingen kan förstå, vi hoppas på kärlek som andra kan få. Känner känslan av stimuli, av en symfoni som sammanflätad av få sjunger om livets moln. Det tar tid att hitta hem,…

Klicka här för att läsa hela »

Kriget

Nirmalia

Vi tror på något som ej går att förklara, vi känner känslor som ingen förstår. Kämpar och segrar, drar i trådar som löses upp med tiden. Stressen ökar och vi står still, undrar egentligen…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren