Nunizz

Nunizz

Är en tjej på 26 år, som bor i ett mindre samhälle med min sambo och våra djur.
Att skriva noveller har vart ett stort intresse för mig sedan jag var nio år. Det jag skriver mest är skräcknoveller, har även försökt ge mig på andra kategorier som lite drama och sånt, men kommit fram till att det är skräck jag är bäst på.

Publicerade verk: 5
Medlem sedan: 2015

Författarens noveller:

Mörkretsvarelser del 1

Partyvickan

”Det var en varm sommarkväll allt hände. Jag skulle på fest med min bästa vän Sarah, men vad jag inte visste var att just den kvällen skulle det hända något som skulle förändra mitt liv för…

Klicka här för att läsa hela »

Mentalsjukhusets Förbannelse

Partyvickan

Hennes fötter gick vägen fram. Hon visste inte vart, hon bara följde med. Hon gick och gick tills fötterna avvek och gick in på en grusväg. Snart såg hon ett rött, gammalt tegelhus. "Nej, dit…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

Det liv jag förtjänar

Partyvickan

Nog sörjt, det har bara fördröjt, den utveckling för att må bra för att ändra på mig så att jag kan göra det är bara ja. Flytta på er folk som bara trycker ner och förstör, att sluta bry…

Klicka här för att läsa hela »

Hjärtesmärta

Partyvickan

Du tittar, men kan inte se. Du hör, men kan inte lyssna. Du tar, men kan inte ge. Du kan befalla, men inte fråga. Du kan tänka, men inte på andra. Du behöver hjälp, men kan inte inse Att om du inte…

Klicka här för att läsa hela »

Vänskapen som gick i kras

Partyvickan

Du har inte ändrats ett dugg på tio år, ändå är du arg över chansen du inte får. Att jag kämpat och förlåtit och inte har några chanser kvar, det är inget du vill veta av. Åren gick, all…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren