Sandra

Sandra

Jag heter Sandra :)

Publicerade verk: 4
Medlem sedan: 2016

Författarens noveller:

Den onde Fredrik

Sandra K

Solen sken en vacker måndagsmorgon, allt var bra tills jag fick syn på Fredrik. Han tittar på mig med en ondskefull blick, man såg med den blicken hur mycket han hatade mig. Allt kändes som att det…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

Jultomten

Sandra

Jultomten med sin mössa röd Hoppas att han inte är död För då lär det inte bli något bröd Han kommer med paket så fina Tror nog inte att någon kommer att grina Om inte tomter hade vart här…

Klicka här för att läsa hela »

Falsk människa

Sandra K

Mitt hat för dig skiner Har druckit många viner Hur kunde du göra så? Nu är himlen grå Det du gjort Det hände så fort Hur kunde jag inget sett? Att det gick såhär snett Att du till mig kunde…

Klicka här för att läsa hela »

Ängeln min

Sandra K

Dina ögon så fina blå Kan jag inte få känna på din tå? Vackra lockar i ditt hår Nästan så jag vill fälla en tår Du är alltid så rar Bäst att jag dig spar En glass i din hand Hoppas att…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren