Sasoiuoi kalo

Sasoiuoi kalo

.

Publicerade verk: 7
Medlem sedan: 2016

Författarens dikter:

Jag har inte rånat någon

Diya

Jag har inte rånat någon i Västerås, jag är inte en rik människa och har inte intresse att bli det.

Klicka här för att läsa hela »

Sluta försök få kontakt med mig

Diya

Jag vill inte ha med dig att göra. Jag slutade att umgås med dig slutet av år 2004 för jag insåg att du är en äcklig lögnare. Ta inte kontakt med mig din dryga äckliga smuts.

Klicka här för att läsa hela »

Nån granne

Diya

Det är någon som gömmer sig på adressen bredvid min lägenhet i blomkransen. Nån natt häromdagen sa nån person ``snälla diya ta skulden på dig jag är rädd`` jag säger det nu och jag har sagt…

Klicka här för att läsa hela »

Hennes lögner

D.K

Den där äckliga lögnen. HON SA ATT VI HAR HAFT EN SEXUELLT FÖRHÅLLANDE. DIN STORA ÄCKLIGA LÖGN. Sen sa hon vad Hände?? Mitt svar är -inget hände mellan oss Och INGET NÅGONSIN KOMMER HÄNDA…

Klicka här för att läsa hela »

Aldrig rört en kurdisk tjej..

Sasoiuoi Kalo

Jag har Aldrig rört en kurdisk tjej förutom när jag uttnytjad av en kurdisk tjej när jag var liten barn Och pussat en kurdisk tjej när jag var 11 eller 10 år Annars har jag INTE rört en enda kurdisk…

Klicka här för att läsa hela »

En riktig legend

Sasoiuoi Kalo

Varenda KURD som lyckas med boxningen och blir mästare HAN ÄR MIN HÄMND PÅ DIG OS HOPPET KOM FÖR ATT SJÄLA Titta hur misslyckad han är att endast besegra enkla motståndare är inte så mediterande…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren