Tropåminaordellerinte

Tropåminaordellerinte

Hej skrev mycket dikter när jag var yngre och väljer att börja igen. Publicerar lite här!

Publicerade verk: 5
Medlem sedan: 2020

Författarens dikter:

Vad flyr jag ifrån egentligen?

Tropåminaordellerinte

Verklighetsflykt filmen på tv ger mig huvudrollen verklighetsflykt köper onödiga saker låtsas att jag behöver dem verklighetsflykt sover bort hela dagen verklighetsflykt har sex utan känslor verklighetsflykt…

Klicka här för att läsa hela »

I en blodstinkande mardröm

Tropåminaordellerinte

På en sängkant i ett rum dagsljuset aldrig når indränkt i djurisk svett i vansinnets förvirrade tillstånd håret hänger ner i en blodstinkande mardröm i skälvande näsborrar ligger avgrundens…

Klicka här för att läsa hela »

Utan känslor i sängen

Tropåminaordellerinte

Morgonstunden har tårsmak i munnen utan känslor i sängen var vi bara två köttstycken i natt utan känslor i sängen ville bara se dörren mellan oss stängas hur djupt ner jag än tittar i kaffekoppen…

Klicka här för att läsa hela »

Ensamhetens öron

Tropåminaordellerinte

Jag försvinner ner i gatan ser på honom en sista gång vi pratar samma språk men hans ord är mig främmande vi dricker samma öl men hans berusning är inte här på jorden med mig jag talar endast…

Klicka här för att läsa hela »

Bakom krossat glas springer det skadade djuret

Okänd

Jag tycktes mänsklig i andras speglar och samma sak tänkte jag om andra mina egna speglar visar någon annan verklighet ibland bakom krossat glas springer det skadade djuret fritt men vem har hjärta…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren