Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Apotekaren tar semester del 2

Dagen efter, förmiddagen. Läs del 1 ”Apotekaren tar semester” först för att få bakgrunden.

Jag vaknar på morgonen, ligger en stund och tänker på vad som hände i går. Vi träffade Anders som visade sig skriva erotiska noveller. Efter det att mamma och jag hade fått läsa en novell han höll på med, bjöd vi in Anders att äta middag med oss. Att det spårade ur var ganska självklart när min mamma är i farten. Hon tillhör de där som inte kan motstå en intressant och trevlig man, som ju Anders visade sig vara. Han inte bara skriver erotiska noveller utan verkar leva dem också. Det sista han sa, när han gick, var att han skulle gå in till sig för att skriva ner lite idéer han fick av vår samvaro.

Sedan i går befinner vi oss på en retreat på Madeira. En helt fantastisk litet ställe. Det ligger precis vid vattnet, en liten remsa med höga berg runt om. Enda sättet att komma hit, bortsett från båt, är att ta linbanan rakt ner, kanske 100 meter. Parkera får man göra där uppe. Här nere finns en liten restaurang där det går att äta frukost och lunch. Middag lagar vi själva. Linbanan stänger klockan arton och då åker personalen också hem.

Nu ligger jag här bredvid min mamma, Siv. Vi har en mycket bra relation, kan prata om allt och göra saker tillsammans. Jag tror att min mor tänker lika mycket på sex, som det sägs att män gör, det vill säga konstant. Jag är apotekare, eller farmaceut, som det egentligen heter, och har precis fyllt 40. Min mamma är 65, men ser betydligt yngre ut.

Nu är det dags att börja dagen. Klockan är ju nio redan. Jag stiger upp och då vaknar även mamma. ”God morgon”, mumlar hon, sträcker på sig, ”är det redan dags att gå upp?”

”Ja, klockan är nio och jag vill ha frukost. Ska vi gå till restaurangen och se vad de har?”
”Nej, jag vill ligga och dra mig lite längre”, säger mamma. ”Men gå du, jag kommer kanske efter eller så äter jag något vi har kvar sedan i går ”.

Jag går in i duschen, klär på mig en bikini och tar ett solskynke över. Går i väg till restaurangen och äter lite müsli och mjölk. Kaffet efteråt är hur gott som helst. Jag har med min padda och läser tidningen. Tur att det finns Internetuppkoppling här. Sitter ganska länge. Är helt ensam hela tiden, bortsett från en o personalen. På väg tillbaka ser jag Anders som ligger och solar. Ett par badbyxor på sig och ligger på mage. Jag går fram och säger hej. Sätter mig på huk bredvid.

”Jag ska massera dig, ser ut som du har lite spända axlar och rygg”. Jag är även utbildad på ett ge medicinsk massage. Har ingen olja med mig, men bredvid honom ligger en flaska med solskyddsmedel. Fungerar också, tänker jag och tar en klutt i handen. Börjar massera hans axlar och skuldror. Känns som han behöver det. Hör hur han vill säga något, men jag säger ”Tyst nu och njut bara”.

Mina händer knådar hans rygg. Han har en fin rygg, skön att massera. Minnena från gårdagskvällen kommer tillbaka. Mina tankar går till hur vi knullade och hade en fantastisk tid tillsammans alla tre. Min mor är ganska dominant och jag har tendenser åt det också. Anders var klart undergiven i våra lekar. Han har en fantastisk pung och jag är en pung-tjej, tycker om att leka med mäns pungar och känna kulorna där inne. Se hur de reagerar på när jag kramar om pungen.

När jag nu masserar mig neråt på Anders känner jag att jag börjar bli våt. Undrar hur han reagerar? Nu är jag nere vid badbyxorna. ”Lätta lite på stjärten, vill dra ner byxorna så jag kommer åt dina skinkor. Men var tyst, vill inte bli störd av något prat”, säger jag. Anders lyfter på rumpan och jag drar ner byxorna. Det går bra över rumpan, men verkar som om det tar emot på framsidan. Tar tag i sidorna och drar till. Lite motstånd, som om något hakat upp sig. För in mina händer under honom. Oj, han har ett riktigt hårt stånd. Jag lirkar badbyxorna över det. Lägger hans kuk upp mot magen. Han får ligga på den. Men så skön den är att ta på…

Jag drar ner badbyxorna helt och lägger dom åt sidan. Börjar nu massera hans skinkor. De är fantastiskt fasta för att vara en äldre man. Riktigt sköna och jag blir allt våtare ju mer jag masserar. Särar på hans ben för att komma åt ordentligt. Där ser jag hans pung. Mmm, vill verkligen känna på den, som jag gjorde i går. Med ena handen mellan hans ben tar jag tag om den. Lite svårt att få ett bra grepp så här bakifrån när han ligger ner, men lyckas få den i min hand. ”Nu ska du vara helt tyst, vill inte höra några som helst ljud från dig ”, säger jag och börjar massera pungen. Känner hur kulorna rör sig där inne. Klämmer till om kulorna ganska ordentligt. Ahh, det kändes, märker jag. Han skruvar på sig, men jag har ett ordentligt grepp om hans kulpåse så han kommer inte loss. Undrar om han blir lika kåt som jag av det?

Efter att ha knådat pungen ytterligare ett par gånger fortsätter att massera hans lår. De är ganska muskulösa, men lite slappare än i går. Då var de som hus en elitcyklist. Vad har hänt under natten?

När jag har kommit ända ner till fötterna, vill jag att han vänder på sig. Bra att det inte finns några andra här, vi är ju ganska isolerade. ”Vänd på dig, så kan jag massera din framsida också”, säger jag. När han vänder sig på sida för att vända på dig ser jag att det inte alls är Anders, utan en helt främmande man, som nu sitter upp och han har en erektion som ser mycket hård, nästan obekväm ut när han legat på den. Ser nästan ut att vara i Anders storlek, kanske något mindre.

”Oj, ursäkta”, stammar jag.”Trodde du var någon jag kände. Hoppas du inte tycker jag varit framfusig. Oj, vad pinsamt”.

”Ingen fara, har varit riktigt skönt, underbart faktiskt. Inte varje dag som en vacker kvinna ger mig massage när jag solar, och vilken massage. Men vill du nu fortsätta med framsidan? Ser verkligen fram mot det. Jag heter Gustav, förresten”, säger mannen med ett brett leende. Sedan lägger han sig ner på rygg. Hans blodfyllda lem pekar rakt upp, nästan uppfodrande på mig.

”Självklart ska jag slutföra det jag påbörjat”, säger jag. ”Ligg bara still, så fortsätter jag. Vill att du fortsätter att vara tyst, inte ett ljud. Jag heter Elise”.

Börjar massera hans axlar på framsidan, sedan bröstmusklerna. Ganska hårda. Tar i ordentligt. Han har små bröstvårtor. Hade gärna haft en pincett för att reta dem med. Tar istället mina fingrar. Knådar dem lite. Sedan tar jag och nyper till med pekfinger och tumme. Kniper till ordentligt, lite naglar, som biter in och drar ut den ena. Tittar ner hur han reagerar. Tror att hans kuk rycker till varje gång jag kniper till. Härligt. Upprepar det med den andra vårtan. Tar tag ordentligt, sätter i naglarna, kniper och drar ut. Måste knipa hårt för att kunna dra ut den. Nu är båda vårtorna som små mycket hårda pärlor. Ser på ollonet att det rinner försaft ur det när jag hanterar bröstvårtorna.

Fortsätter massera ner mot hans enormt styva kuk. Sätter handloven på hans bröstben och trycker till. Sedan masserar jag hans ljumskveck och tar tag i pungen igen. Mycket bättre grepp nu. Så skönt att känna hur kulorna glider där inne, när jag tar på dem. Håller på länge med pungen, ömsom kramar hårt och ömsom leker med kulorna. Ser att han gärna vill säga något, skrika till, när jag kramar till. Men han är en duktig pojke, håller tyst.

Nu är det dags för hans mandom, pelaren som står rakt upp. Ollonet är riktigt stort, ser rosalila ut och med en tydlig ring runt där det slutar. Tar tag i det med ena handen. Går precis att greppa det. Med andra handen smeka jag lätt över ollonet. Försaften gör att det blir halt och fint. Smeker på baksidan, på strängen där och på de två kuddarna som bildas på var sin sida om strängen. Ser ut som han tycker det är skönt. Han blir, om möjligt, ändå hårdare. Runkar honom sakta med ena handen och tar ett ordentligt grepp om ollonet med den andra. Kniper till och känner den hårda kärnan för inne. Snurrar runt med mina fingrar runt ollonet, masserar det ordentligt. Tar tag om toppen, med ollonet i min handflata och kramar om det, drar det fram och tillbaka i handen. Det gillar han, det märks.

Släpper taget och med mina fingrar som en pisksnärt slår jag till mot ollonets baksida. Det blir en riktig pisksnärt, hörs tydligt. Gustav stönar till, ett halvkvävt skrik. Han blev helt överraskad. Håller om kuken med ena handen, så den är stilla, och ger honom ytterligare två pisksnärtar. Nu rinner det försaft om honom, kroppens egna glidmedel.

Tar ett ordentligt grepp om hans pung och lutar mig fram, för in ollonet i min mun. Mmm, smakar gott, en blandning av sälta från försaften, tvål och lite urin. Han smakar man. Suger in ollonet och leker med tungan på det, speciellt baktill. Undrar hur länge han klarar? För nu huvudet och munnen upp och ner, som om jag knullar hans kuk. Känner hur ollonet glider in och ut genom mina läppar. Nu stönar han högt, något som han verkar tycka om.

Fortsätter så en stund, känner hur kuken blir ännu stelare, drar sig nästan ur min mun och sedan kommer de, kramperna, när den drar ihop sig och fullständigt skjuter ut sin livsgivande sperma i min mun. En gång, två gånger, tre gånger. Sedan rycker det ytterligare ett par gånger, men utan att det kommer något. Jag sväljer vartefter han sprutar i min mun, men en del sipprar ut.

När han är klar, reser jag mig upp. Tar hans badbyxor och går hem, utan att säga något mer. Nu är jag så våt att det nästa rinner efter benen. Måste hem och ta hand om mig själv. Undrar vem han är Gustav, som just fick en avsugning. Kommer jag att se honom igen? Var han bara här och hälsade på eller är han också en av gästerna

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren