Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Apotekaren tar semester del 3

Läs gärna de första delarna för att förstå handlingen. Jag som berättar heter Elise, 40 år, och är på en retreat med min mamma, Siv, 65 år. I går träffade vi Anders, som också bor här. Han skriver erotiska noveller och både jag och min mamma blev starkt påverkade när vi fick läsa en av hans noveller. Det ”urartade” till en fantastisk kväll. I morse när jag hade varit på restaurangen och ätit lunch såg jag Anders ligga och sola. Ville ge honom en skön massage. När han vände sig om upptäckte jag att det var en helt annan man. Han hette Gustav och fick en lite mer intim massage.

Mamma och jag sitter på vår terrass och solar. Vilken härlig dag och vilket fantastiskt ställe! Här kan vi verkligen koppla av. Solen skiner från en molnfri himmel. Vi hör lite insekter som surrar och någon enstaka fågel. Annars en skön lugn dag.

När jag kom hem från min frukost berättade jag för mamma vad som hänt om mitt misstag. Hon skattade gott, tyckte det var dråpligt. Nu ligger vi bara och småpratar om gårdagen med Anders. Undrar lite om han vågar träffa oss igen. Vi är ju lite dominanta och tog verkligen för oss av honom. Jag går upp för att hämta något att dricka. ”Vill du ha något?”, frågar jag mamma. ”Ja, tack, men bara vatten. Finns en flaska i kylen”, svarar hon.

På väg ut i köket hör jag hur det knackar på dörren. Oj då, vi är ju helt nakna när vi solar. Går fram och frågar vem det är. ”Hej, det är bara jag, Anders. Undrar hur ni har det?”, hör jag utanför dörren. Han har ju sett oss bägge två nakna, så jag öppnar dörren.

”Ta da!”, säger jag och ställer mig lite utmanande. Anders tittar storögt på mig, men verkar inte speciellt chockad. Han har dock bara ett par badbyxor på sig. ”Kom in, vi sitter på terrassen och solar. Skulle just hämta lite vatten. Vill du också ha ett glas?”, frågar jag.

Anders kommer in, stänger dörren bakom sig. ”Tack gärna, det behövs lite vätska idag”, säger han och går ut på terrassen. Jag ser att han går fram och kramar mamma, som har ställt sig upp. ”Vilka fantastiska kvinnor, ni är. Ni är rena nymfer och det är härligt att få vila mina trötta ögon på två sådana kvinnor. Jag började skriva igen i går, när jag lämnade er. Var tvungen att dokumentera lite, gav en massa inspiration. Bästa novellerna bygger på verkligt och upplevt material. Och i går fick jag massor”, säger Anders. Vänder sig sedan till mig när jag kommer ut med vattenflaska och glas. ”Din berättelse om killen som köpte kondomer skrev jag ner. Hoppas du inte har något emot att jag publicerar den som en egen liten novell?”.

”Du får gärna använda den. Men maskera den lite genom att ändra ort och namn. Vill inte att det ska gå att identifiera mig”, svarar jag.

”Ingen fara, det är självklart att jag gör. Men jag kom över för att fråga om ni vill äta middag med mig i kväll. Jag var iväg och handlade, så nu är det jag som får bjuda er. Vin har jag också köpt, så jag tror vi har allt. Men hittade inga kondomer, kvinnan i butiken ville inte hjälpa till att prova deras kollektion”, skrattar han.

”Tur det, ingen av oss gillar kondomer, tar ju bort en del av det sköna. Annars vet jag någon som är duktig på att hjälpa till att prova ut, så du hittar rött storlek”, fnissar mamma. ”Men sitt ner en stund, om du vill. Vi sitter bara och småpratar. Och ta av dig, om du vill stanna”, säger hon och sneglar på hans badbyxor.

”En kort stund bara, sedan har jag lite att ordna med innan ni kommer. Funkar kockan sex?”, säger Anders, krånglar av sig sina badbyxor och sätter sig i en stol. Han sätter sig lite bredbent och vi ser hans härliga mandom, som hänger lite mellan benen. Den ser stor ut, även i detta tillstånd, och hans pung hänger så fint bakom, jag kan se hur den ena kulan verkar tyngre än sin kompis. Vill gå fram och krama den. Men inte nu. Får bli senare. Nu kan jag bara njuta av synen. Jag ser också hur Anders spanar in både mig och min mamma. Tror han också vill känna och klämma….

”Berätta vad du skriver på nu”, ber mamma.

”Vill inte göra det förrän jag har något jag är nöjd med. Men jag kan avslöja att det handlar om två dominanta kvinnor som förför en hjälplös äldre man och nästan tar död på honom genom sina aktiviteter. Jag får se om det slutar med en ambulansfärd till akuten”. Sedan reser han sig upp ”nu ska jag gå, vi ses vid sex. Välkomna!”, säger han och går ut från vårt hus.

Vi pratar lite om vad vi ska göra med honom i kväll, men beslutar att vi helt enkelt får se hur det utvecklar sig. ”Ska jag inte i alla fall ta med lite verktyg, som vi kan ha skoj med?”, undrar min mamma.

”Jo, det gör vi. Och lite vaxplåster. Tyckte han var lite hårig, speciellt på pungen. Mmm, ska bli roligt att dra bort dom och se hur han reagerar”, svarar jag. Sedan slår vi oss till ro igen.

När klockan är kvart i sex, reser vi oss upp. Klär på oss lite. Jag tar en fin liten spets-bh och ett par minimala trosor. Inte så sköna, men de är ju inte till för att ha på, utan för att tas av. Mamma sätter på sig lite mer ordentliga, men fortfarande mycket sexiga underkläder. Ovanpå tar vi bara var sitt skynke, som avslöjar mer än de döljer. Det här ska bli kul.

När klockan är sex knackar vi på hans dörr. Anders öppnar och återgäldar med ett ”Ta da!”. Han är helt naken. ”Tänkte jag skulle ge tillbaka. Men ser att ni är klädda, ska kanske ta på mig något jag med”.
”Sällan grabben”, skrattar mamma, sätter en handflata i hans bröst och för honom åt sidan och går sedan in. Jag följer efter. ”Nu vill vi ha dig precis så där naken, när du lagar, serverar och äter. Vi vill njuta, inte bara av mat och vin, utan även av att ha dig att titta på, känna på och retas med”.

När vi kommer ut på terrassen ser vi att det sitter ytterligare en man där. När han reser sig upp är han precis lika naken. Ser lite förlägen ut och stammar ”Gustav, trodde att vi alla skulle vara nudister. Men vi har ju träffats redan”, säger han och tittar på mig. ”Tack för massagen, och sedan dess har jag ju faktiskt inga badbyxor, så nu får det bli så här”.

”Siv, och här är min dotter Elise”, presenterar mamma oss. ”Bra nu har vi två praktexemplar som kan passa upp på oss och verkligen få oss att njuta av både det ena och det andra. Men vi behåller kläderna på, vi är ju ändå damer och klär inte av oss för vem som helst”.

Anders kommer ut med var sitt glas med bubblande vin till oss. Vi sippar lite, smakar gott. Samtidigt som vi småpratar om hur vi tycker att det är här på retreaten har jag tillfälle att studera både Anders och Gustav. För att vara ganska gamla ser de bra ut, välbehållna är nog rätt uttryck. Anders utforskade vi lite mer ingående i går och Gustav lekte jag ovetandes med i förmiddags. Tror faktiskt att Gustav är något yngre än Anders, kanske runt 70, bara fem år äldre än min mamma. Ser att även hon tittar intresserat på Gustav.

”Middagen idag kommer att bestå av lammkött, ett par riktigt fina bitar. Och det passar ju utmärkt när jag ser er damer”, skämtar Anders. ”Grillen är tänd och strax klar för att börja steka. Till köttet har jag gjort en sallad, tycker det passar bättre i det här vädret än potatis. När jag handlade hittade jag ett spännande rödvin, som jag hoppas passar till. Som sagt, drick bubblet nu, så blir det strax mat”.

”Vad gott det låter. Ser verkligen fram mot att äta, jag är riktigt hungrig, både på det ena och det andra”, säger jag och blinkar till männen. Jag ser nu att de inte är opåverkade av situationen, måste vara uppeggande att gå omkring nakna och visa upp sig.

Efter en stund och när vi känt den härliga doften från grillen säger Anders ”varsågoda, nu är det klart. Tänker att ni två damer sitter mitt emot varandra, så sitter vi män mellan er”.

Vi sätter oss ner på de platser Anders visar. ”Nu vill vi ha verklig uppassning av våra två nakna servitörer. Och vi vill kunna ta för oss av allt under måltiden”, min mamma är riktigt på, är nog lite våt, skulle jag tro. Det är jag också, situationen är lite bisarr men häftigt erotisk att ha två gamla gubbar, nakna med stånd, som passar upp på oss. Tror jag ska känna lite på dem när de serverar oss. När Gustav kommer fram och börjar hälla upp av rödvinet i mitt glas tar jag ena handen och känner lätt på hans penis. Den är ådrig och skön, stiftade ju bekantskap med den i förmiddags och den är inte sämre nu. Liten droppe längst fram på ollonet. Tar upp den med ett finger och slickar sedan av det. Mmm, gott. Passar bra till vinet? När Anders kommer med köttet upprepar jag proceduren. Hans lem är något större, både längre och grövre, men ungefär lika ådrig. Även han har droppar som kommer fram. Smakar på den med. Lite olika smak. Anders är lite saltare. Har aldrig tidigare haft en provning av försafter och kunnat jämföra.

”Mamma, du måste provsmaka det Anders och Gustav utsöndrar. Gott och intressant! De bjuder ju på nypressat men med härliga mogna smaker. Tror att den här måltiden kommer att innehålla många olika smakupplevelser. Kanske ska vi be att de tillhandahåller dressingen till salladen. Vi kan ju mjölka ut den”.

”Intressant idé, men nej. Tänk på att de är äldre, jag, för min del, vill gärna spara på krutet till senare. Nu vill jag bara ha två riktigt kåta gubbar att titta på och leka lite med”, svarar mamma.
Och så blir det. Vi sätter oss alla runt bordet. Skålar och börjar äta. Då och då låter jag först vänsterhanden gå på upptäcksfärd på Anders. Han har ett riktigt praktstånd, lyfter nästan bordet. Efter en stund gör min högerhand en annan upptäcksfärd, känner på Gustavs fina penis. Även den står rakt upp. Hans ollon är lite kladdigt och skönt att smeka runt med fingertopparna. När jag gör det ser jag ett stort leende på hans ansikte och han har svårt att fortsätta prata. Lutar sig bakåt, njutningsfullt. Härligt, men måste vara försiktig, han fick en utlösning i förmiddags och vet inte vad han klarar under en dag. Gamla gubbar har sina begränsningar, men det uppvägs av deras erfarenhet och vilja att tillfredsställa. Och det är han definitivt skyldig mig efter förmiddagen.

Ibland möts mina och mammas händer, när vi samtidigt går på våra upptäcktsresor. Då jobbar vi tillsammans med det objekt vi har våra händer på för tillfället. Jag greppar dessutom gärna deras pungar och klämmer till lite extra då och då. Ser hur de reagerar. Gör nog både ont och samtidigt lite skamligt förbjudet.

”Gubbar”, säger mamma, när måltiden lider mot sitt slut, ”har ni planerat någon efterrätt?”

”Självklart inte”, svarar Anders, ”den trodde jag att ni skulle svara för”.

”Innan det blir något sådant, har vi ett litet hygienproblem. Ingen av er tycks tänka på att det inte är trevligt med hårstrån i maten”, säger jag. ”Först ska vi ta och åtgärda det. När ni har dukat ut, får ni sätta er på bordet framför mig och mamma, så ska vi se till att ni blir lika rena och släta som ni var innan puberteten”.

Männen dukar ut, behåller glasen och vinet på bordet, men ställer in det mer på mitten. Under tiden har mamma tagit fram väskan med plåster och verktyg. Nu ska vi ha lite kul.

Anders sätter sig framför mamma och Gustav framför mig. Hmm, varför fick jag den lite mindre? Okey, spelar inte så stor roll, hihi. Gustav sitter där framför mig, jag särar på hans ben, så han sitter riktigt bredbent. Jag inspekterar hans organ. Ser fint ut, hårt och stadigt. Han har haft stånd ett bra tag nu. Undrar hur det känns att vara kåt och bli smekt då och då, men inte få komma? Hans pung hänger så fint rakt ner. Som jag sagt tidigare, så är mäns pungar verkligen min grej. En riktig pung-tjej är jag. Nu tar jag Gustavs pung i min ena hand, väger den, känner tyngden och kulorna där innanför. Kramar lite. Mmm, skön. Men lite väl hårig. Tar fram ett vaxplåster och sätter fast det på pungen. Sedan drar jag av det med ett snabbt ryck. Håret följer med och det kommer ett halvkvävt skrik från Gustav. Han har nog inte varit med om detta tidigare. Jag upprepar proceduren flera gånger tills hela pungen är helt fri från strån. Greppar sedan runt kuken och fortsätter på den, sedan runt omkring. Varje gång jag rycker bort plåstret verkar det som att han är lika oförberedd. Män klarar inte alls smärta på samma sätt som vi kvinnor, det är uppenbart. Jag hör samma läten från andra sidan bordet.

Det verkar dock inte som om smärtan påverkar deras stånd. Kukarna, kanske rätt ord, står som flaggstänger rakt upp hela tiden och med en liten rännil av försaft. Då och då tar jag lite av saften och smetar ut på ollonet, masserar in det lite grann, så där lite lagom, vill inte att han ska komma. Nu har vi precis börjat. ”Mamma, ge mig den en pincett. Gustav här har ett par vårtor som behöver behandlas”, säger jag.

Mamma gräver bland sina saker, håller upp en pincett med snedställt grepp. ”Den blir utmärkt”, säger jag och tar den. Ställer mig nu upp mellan Gustavs ben, som fortfarande spretar åt var sitt håll. Känner hans styva lem mot min mage, men bryr mig inte om den. För fram pincetten mot hans högra bröstvårta. Kniper tag om den. Tittar på grimasen han visar upp. Kniper lite hårdare och drar sakta ut vårtan. ”Hur känns det? Försök beskriva hur det känns, inte bara i vårtan, utan i resten av kroppen”, säger jag åt honom. Ser att både mamma och Anders nu följer oss intensivt.

”Ont, det gör ont. Men samtidigt konstigt uppeggande. Smärtan går både upp i huvudet, men framför allt ilar det ner mot naveln och kuken. Får mig nog att bli kåtare. Ont och, nej inte skönt, men upphetsande”, stönar Gustav fram.

”Mamma, ge mig en pappersklämma, nej, ge mig två på en gång”. Mamma letar och kommer upp med två pappersklämmor, modell större med stark fjäder, och ger mig dem. Jag tar den ena. Sätter fast den på högra bröstvårtan, som jag nyss misshandlade. Ser till att knipa lite extra, så den sitter fast ordentligt.

”Nu är smärtan som jag nyss hade mer konstant, värker ner i kroppen, fast inte så mycket uppåt”, försöker Gustav beskriva känslan. Jag tar nu pincetten och gör samma sak med hans vänstra ungefär fem minuter, för att sedan avsluta med pappersklämman. Nu sitter han med två klämmor, en på varje bröstvårta. Ser lite vit ut i ansiktet, eller i alla fall blekare, och med en grimas i ansiktet. För att fullfölja det tar jag nu ett ordentligt grepp om hans pung. ”Säg till var det gör ont, mest ont”, säger jag åt honom samtidigt som jag nu kniper ihop handen runt pungen, runt kulorna på honom.

”Ajjj, ohhh, i pungen! Men också ilar ner i kuken och pungen. Ajjj, sluta”, gnäller han och börjar försöka ta bort mina händer från hans pung.

”Okey”, säger jag. ”Nu vet jag dina gränser. Och det har gjort mig ordentligt våt, så fina reaktioner. Vill verkligen utforska din smärttröskel mera. Men nu får du vila lite. Nu vill jag ha lite uppmärksamhet. Kanske mamma också?”. Jag ser att mamma nicka och tycker att det blir bra.

”Nu vill jag, och jag tror att Elise håller med, att ni ska förföra oss. Mycket sakta och omsorgsfullt. Hur ni gör är upp till var och en av er, men det ska vara varligt och långsamt, jag vill njuta hela vägen. Och, ni får inte komma in i oss eller komma över huvud taget. Jag vill ha er redo hela tiden”, säger mamma och jag nickar instämmande. ”Är det okey, Elise, om vi byter nu ett tag? Jag vill leka lite med Gustav också”.

”Självklart och Anders hade vi lite kul med i går, vill gärna återupprepa det och se vad han går för som älskare”, svarar jag. Anders går fram till mig. Och jag ser att Gustav tar bort sina pappersklämmor, hoppar ner från bordet och går fram till mamma. Hans kuk svajar snyggt fram och tillbaka. Den har inte slaknar av behandlingen. Anders däremot har nu en lite slakare sak hängande mellan benen. Nåja, får se om den reser sig när han nu ska få ta för sig av mig.

Anders kommer fram och håller ut armarna, jag kryper gärna in i hans öppna famn. Skönt att känna hans omfamning. Vi står riktigt tätt. Känner att något händer igen, något börjar växa lite, bli hårt. Anders tar upp sina händer, håller om mitt huvud och pussar sakta på mina läppar. För en man har han riktigt mjuka läppar. Sköna. Pussen blir lite mer intensiv, pussar på med mer öppen mun. Då bryter han. Börjar pussa mig på halsen, i nacken och sedan upp mot mina öron och slutligen ögonen. Lätta små pussar. Riktigt sensibelt. Återvänder till munnen, nu med huvudet på sned, söker min öppna mun. Våra läppar möts, först halvöppna sedan allt mer öppna och sugande. Känner hans tunga, som letar sig in i min mun, letar efter min tunga. Vet inte hur länge vi står och hånglar med våra tungor lekande, men så skönt. Han smakar gott av vin och mat. Och freoner. Jag var våt innan, men blir nu allt mer. Pirrar i hela kroppen.

Efter en stund känner jag hur hans händer sakta försöker lyfta upp min solklänning. Drar upp den över huvudet, tills jag står där i min spets-bh och små trosor. Hans händer smeker mig över ryggen. Sakta och känsligt, så sköna. Ner mot min rumpa. Jag spänner mina rumpmuskler, vill att han ska känna att den är fast och rund. Smeker först sakta, fram och tillbaka för att sedan ta ett ordentligt tag och kniper åt om rumpan. Oj, det kom lite oväntat, men fantastiskt skönt att känna en man som tar för sig av min rumpa.

Händerna fortsätter att utforska mig. Rumpan, ryggen, nu över magen och upp mot brösten. Kommer underifrån upp på brösten. Lyfter upp dem under bh:n. Smeker sig upp över deras rundning och bak på ryggen. Mmm, han är fingerfärdig, knäpper upp bh:n utan problem. Kränger av mig den och slänger den ganska vårdslöst över axeln. Nu smeker han mig upp mellan mina bröst, masserar mellanrummet och lite ovanför. Skönt, ingen har tidigare ägnat sig åt dessa delar. Känns så skönt. Händerna fortsätter med sakta smekande rörelser runt mina bröst, aldrig på dem. Nu rinner det fullständigt om mig. Vill att han tar tag ordentligt om tuttarna. Vill känna hans händer som kramar om dem.

Samtidigt som jag blir ömt smekt, alltför ömt, ser jag att Gustav nu har befriat mamma från alla kläder och har huvudet instucket mellan hennes lår. Ser så fint ut. Blir ännu mer otålig på Anders långsamma smekningar. Nu närmar han sig åtminstone minna bröst. Jag kniper lite extra i hans pung för att signalera att det är skönt. Gnyr lite också, vill visa att jag vill att han går vidare. Börjar smeka honom över ryggen och ner mot hans rumpa. För att vara en äldre man har han en fantastisk rumpa och nu står hans kuk i full givakt. Känner den mot min mage.

Anders tar mig i handen, leder mig bort till en trädgårdssoffa. Sätter mig ner i den och kysser mig underbart igen. Nu tar en hand och börjar smeka ett av mina bröst. Böjer sig ner och suger in det andra i munnen. Äntligen, vad jag väntat, så skönt han använder sin tunga. Cirklar runt bröstvårtan samtidigt som han nu har det andra bröstet i hela sin hand. Åhhh, så skönt, så underbart att känna hans behandling. Letar med mina händer efter hans hårda kuk. Hittar den och runkar sakta. Nu byter han bröst, börjar suga på det andra och nafsar i vårtan. Tänderna rispar precis lite lagom för att reta mina styva knoppar.

Anders ena hand letar sig nerför magen. Oj, ett finger letar sig in i naveln. Det var en ny känsla. Inte oangenäm, faktiskt riktigt pirrigt skönt. Och nu är handen precis i troskanten. Hur tänker han göra nu? Ska jag lyfta på baken? Eller vill han känna utanpå först. Ja, det gör han, känner utanpå, över venusberget och ner i ljumskarna. Smeker sakta, lika sakta som han gjorde tidigare. Jag kan inte sitta still, är nu så kåt att jag bara vill att han tar tag i hela fittan, smeker utanpå, smeker inuti, pullar mig och gnuggar min kärleksknapp. Men han rör sig sakta, retsamt sakta, över trosans tyg. Känner min fukt genom tyget. Petar trosan lite åt sidan, ett finger letar sig in. Åhhh, äntligen, ja, mer! Sakta smeker han min skåra med fingertoppen. Undviker omsorgsfullt klitoris. Länge smeker han bara upp och ner mellan mina yttre blygdläppar. Vill tydligen förvissa sig om att han kommit rätt?

Efter långt tid, subjektivt sett, tar han äntligen tag om troskanterna och börjar dra ner trosan. Jag lyfter lite på rumpan, vill att han får av mig detta plagg, vill inte ha det på mig. Vill att han ska ta min fitta i besittning. Nu är trosan av, jag sparkar till lite med fötterna för att bli av med den. Anders glider ner, lägger sin näsa mot mitt sköte. Andas in och… och blåser sakta på min klitoris. Ahhh, så skönt, så retsamt skönt. Det fullständigt rister till i mig och jag droppar säkert en liter ner på marken. Tungan, Anders, använd tungan för i helvete, vill jag skrika. Och det är som han hör mig. Tungan slickar varsamt upp från mellangården, genom springan och upp mot klitoris, men stannar precis innan. Cirklar runt den. Åhh, vilken retsam man! Men så underbart!

Nu böjer han sig ner igen, spetsar tungan och kommer in längre i mitt villiga sköte. Delar på mina yttre läppar och slickar på de inre. Upp och sedan ner igen. Hur många gånger? Ingen aning, jag bara njuter. Har han glömt sina händer? Nej han har dem under min rumpa, klämmer på den. Men nu flyttar han fram en hand. Tar tag om min högra yttre blygdläpp och masserar den sakta mellan sina fingrar. Gör samma sak med den vänstra. Hur underbart kan det bli?

Särar på de yttre och får nu tag om de inre blygdläpparna. Håller först den ena, sedan den andra mellan tumme och pekfinger. Drar fingrarna upp och ner, drar läpparna utåt lite, gnuggar dem mellan fingrarna. Tror att jag kommer att sprängas i atomer, så skönt är det. Och vått, vått, rinner floder ur mig. Äntligen kommer två, nej tre fingrar in i min väntande slida. Tränger in så långt det går och börjar sakta pulla mig. Han vänder på handen, så att fingertopparna pekar upp mot mig och böjer på fingertopparna. Kliar mig där inne, precis där det är som skönast. Åhh, jag kommer, jag kommer, hela slidan börjar krampa. Så skönt när han stimulerar precis där. Kan inte hålla emot! Känslan stegras, vet inte vad jag gör, kroppen är nu på en egen resa, kan inte gör något, bara åka med. Åka in i en underbar orgasm, en slidorgasm. Sprutar jag? Ja, känns som jag kissar, tror Anders blev sprutat som av en fontän. Så skönt!

Måste pusta ut, men han bara fortsätter. Fortsätter pulla mig och nu med munnen och tungan på min klitoris, behandlar min kärleksknapp som jag inte känt tidigare. Den ena orgasmen klingar av för att nästa, nu från klitoris börjar byggas upp. Känns som ändå starkare. Ja och nu kommer jag i både fittan och klittan samtidigt. Kroppen rister, mitt huvud kastas bakåt, rakt in i ryggstödet. Det svartnar för ögonen, himlen öppnar sig, kroppen krampar och allt blir bara svart.

När jag slår upp ögonen igen, hur länge var jag borta? ser jag Anders med ett stort leende. Han har fortfarande kvar en hand i mig och ansiktet tittar upp mellan mina ben. Ser ut som han just har duschat, han är helt genomdränkt. Var det jag? Sprutade jag så mycket på honom? Nu reser han sig upp, kommer upp med sin mun och kysser mig. Känner min egen smak i kyssen. Så sexigt. Och jag både ser och känner att Anders fortfarande har ett fantastiskt stånd, en riktigt hård kuk. Nu vill jag ha den, nu vill jag knulla!

Jag drar upp honom över mig. Men han bara skakar på huvudet. Tar tag i mig och ställer mig på alla fyra i soffan. Ställer sig själv bakom. Aj, vad var det? Slog han mig på rumpan? Ja, och sedan känner jag hur hans kuk tränger rakt in i mig, hela på en gång. Tappar andan, men står kvar. Skönt att känna den i mig. Han är stor, det känner jag. Stor och så underbar. Jag börjar jucka mot hans kuk och Anders juckar med. Drar ut den nästan helt för att sedan med kraft trycka sig in i mig, så långt han kommer. Hans pung daskar mot mina lår. Gång på gång. Gång på gång. Många gånger. Takten ökar och jag känner hur han tar fram en hand och knådar ett av mina bröst. Inte längre varsamt, nu med uppdämd kåthet och nästan ursinne. Kniper om min bröstvårta, som jag gjorde med Gustavs tidigare, skruvar på den, drar i den. Den andra handen har han på min rumpa, klatschar till ibland, nästan som om jag vore en häst och behöver piskan för att galoppera snabbare.

Är det möjligt? Känns som om hans kuk växer när han knullar mig. Mina fittmuskler kramar den och den blir större, grövre, känns det som. Nu är det bara Anders som juckar i en frenetisk takt. Bygger upp det som måste hända. Och det gör det i mig också, den tredje är på väg. Jag börjar krampa om hans kuk, och där kommer han. Fyller mig i långa ljuvliga sprut, känner det knappt mer än undermedvetet för min egen orgasm har nu tagit över och rider mig, precis som Anders nyss gjorde. Gör fortfarande! Han pumpar in och ut, fortfarande stor, grov och hård. Där, nu tar han det långsammare. Så härligt att bli knullad genom hela orgasmen. Vill behålla honom i mig länge, länge. Känna den underbara kuken där i min fitta. Känner hur den blir allt slakare, men vilar fortfarande i mitt sköte. Åhh, om det kunde vara för evigt!

Till slut drar han sig ur mig. Nu hänger snoppen som en förbrukad mask, eller snarare snigel, lika slemmig och tjock som den värsta mördarsnigel. Nej det var ingen snäll jämförelse! Som en underbar, fantastisk kuk som gjort sitt jobb.

Jag vänder på mig, ställer mig upp och ger Anders en varm kram och en djup kyss. Säger lite försynt ”Tack, det var fantastiskt. Tack!” Kan inte undvika att sedan lägga till ”men du kunde väl ha sparat på ditt krut, jag vill knulla mer”. Sedan skrattar vi, kramar varandra och bara njuter. Ser att Gustav och mamma också kommit till, vad jag tror, ett lyckligt slut, sprut!

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren