Publicerat
Kategori: Novell

Blindbocken

Reklamföretaget Carlzon & Co hade haft en enorm framgång under det gångna året. Aktierna hade rusat i höjden och bonusarna skulle nu delas ut i slutet av november. VD:n för reklambyrån, Lars Carlzon, hade bestämt att alla anställda var värda en riktig, hejdundrande, firmafest som belöning för troget arbete. Så fick det bli. Restaurang Källhagens Värdshus på Djurgården abonnerades för en helkväll med champagne och god mat. Höjdpunkten kom efter desserten med hjortron och italiensk gräddglass. Lars höjde rösten så att den nådde ut till alla i matsalen: "Som en överraskning ska vi nu anordna en lek för oss vuxna - den heter Blindbock. Men reglerna är lite annorlunda. Vid era tallrikar finns ett kuvert. Och om det finns en lapp i kuvertet med texten 'Blindbock' eller 'Utmanare' så har ni blivit utvalda. Den som blir Blindbock får en ögonbindel av mig, sedan ställer sig utmanarna i ring runt Blindbocken, De får smeka och beröra Blindbocken men inte säga något. Blindbocken får också vidröra er. Och den utmanare som först blir avslöjad, genom att Blindbocken gissar rätt namn, byter plats och leken fortsätter med 7 nya utmanare".
Luften fylldes nu av en allmän förväntan. Vad skulle nu ske? Vilka skulle väljas? Och vem skulle bli Blindbock? De flesta gissade att Lars själv valt förslag på Blindbock. Det var ju allmänt känt att han mer än kollat in den nya chefssekreteraren Liza. Och till utmanare hade han troligen valt sig själv och sin chefsekonom, Eric. Kanske skulle han också välja en av toppskiktets säljare, Elsa, som en 3:e utmanare? Ingen visste säkert men alla gissade ungefär samma sak. Liza var en spektakulär vacker kvinna med lång blont hår, vågade former utan hjälp från silikon och läpparna var också hennes egna. Hon var ”WOW”! Flera gånger om och hon var väldigt medveten om det också. Med andra ord riktigt ”svårflörtad”. Och inte ens chefen hade lyckats få något extra tillträde. Hon var helt enkelt omutlig fast hon var ”singel”. Lars var en lång och ståtlig man i sina bästa är, sisådär 190 centimeter och beväpnad med massor av charm och ett leende som hjälpt honom ur många besvärliga situationer. Men allra bäst, enligt vissa säljare och sekreterare, så hade han en häftig kuk som gjorde honom populärare än någon annan man på reklambyrån. Den ende som skulle kunna konkurrera med Lars var i så fall Eric som hade en riktig hästkuk. Ett fullblodsproffs som eggade kvinnorna, och kanske vissa män, när han kom till jobbet i sina tajta svarta jeans. Då kunde det hända att tjejerna på byrån strök sig intill honom som av en ”tillfällighet”. Så sa de i varje fall, och fnittrade lite tillgjort. Och mycket riktigt, allra först kom Liza fram till chefsbordet, till Lars. Hon visade upp kortet där det stod ”Blindbock”. Lars log, tog fram en svart ögonbindel och satte den på Liza. Försäkrade sig noga med att hon inte såg någonting alls och bad en av servitriserna leda Liza till mitten av rummet där leken skulle äga rum. Precis då, som på beställning, hördes Enigmas "Sadness" i högtalarna, deras suggestiva exotiska musik eggade åskådarna och fångade deras uppmärksamhet. Ljud av kniv och gaffel och sked hade upphört, nu koncentrerades alla blickar på Liza och hon var frapperande snygg i sina höga stövlar, tajta skinndräkt och korta kjol, också i svart kalvskinn. Hon blev som den där ”extra efterrätten” som alla vill ha men ytterst få får smaka på. Också kvinnorna runt borden såg på Liza med trånande ögon, de liksom klädde av henne med sina blickar, många gick mycket längre än så. Om ögon kunnat smeka, suga och slicka så hade Liza fått många intryck att ta in och njuta av.
Liz stod där ensam och väntade. Fuktade sina läppar, skruvade på sig och avvaktade de andra deltagarna. Strax reste sig Eric, Lars, Elsa och fyra personer till och ställde sig runt Liz medan musiken trängde sig på och tog plats i rummet. Liz var helt inne i musikens rytmer och rörde sig sensuellt, vaggande, med väl avvägda rörelser. Bara för att fokusera åskådarna och utmanarna på hennes kropp, ja hennes utstrålning gick inte att ta miste på. Hon var en fest för ögonen! Musiken fortsatte att trollbinda både publiken och Blindbockens utmanare. När Liz fortsatte att röra sig till musiken som en magdansös så eggade hennes kroppsrörelser utmanarna mer än väntat. Eric, som var en av utmanarna, slängde sin kavaj på en stol i närheten. Han knäppte upp sin skjorta och drog den av sig. De övriga deltagarna gjorde på samma sätt, inom någon minut var de allesammans i underkläderna. Och den modigaste av utmanarna, Lars, hade börjat klä av Blindbocken utan att yttra ett endaste ord. De verkade såsom att Liz förstod att denna avklädning var en del i själva leken och hon var följsam, sa inget, lät sig bli avklädd, plagg för plagg. Hon böjde sig ner, vände sig om, lyfte på sina ben, ja hon gjorde allt för att underlätta utmanarnas försök att få henne naken. Spänningen vibrerade i luften, för Liz utstrålade sex, hennes bröstvårtor pekade nyfiket uppåt, hennes stjärt var fulländad, lockade till smek, till lek. Eric och Lars var först framme hos Liz när hon fått kläderna avplockade, och nu stod hon där naken och så lockande. Eric böjde sig framåt, sträckte ut sina både händer och smekte hennes toppiga bröst, nöp i bröstvårtorna, eggade Liz att bli fuktig, bli riktigt våt, villig att fortsätta leken ett tag till.
Lars var modigare, han ställde sig på huk framför Liz, förde isär hennes lår, märkte att hon redan var fuktig, hon doftade kvinna. Han såg hennes välklippta fitta, han smekte uppåt, utmed låren, och kunde ana en skälvning. Liz var väldigt medveten om vad som hände omkring henne, men kunde aldrig ana att det skulle bli så här avancerad lek. Lars lät sin tunga slicka hennes blygdläppar, hennes klitoris och söka sig inåt i fittan. Med sina båda händer höll han isär blygdläpparna och sög och slickade. Liz började instinktivt jucka mot honom och det hetsade Lars, han fortsatte sina smekningar, höll om hennes stjärt och tryckte hennes sköte mot sina läppar. Och slickade. Och sög. Gav Liz all uppmärksamhet han kunde. Att han kunde sin sak väl visade sig snart, Liz tog tag i hans snaggade hår och juckade mot hans tunga. Hon stönade, suckade, gnydde, ropade sedan: ”TA MIG NU!, jag vill känna din kuk djupt inne i mig!” Direkt därefter satte hon sig på parkettgolvet, på alla fyra och lockade Lars att ta henne bakifrån, in i sin väntande, våta fitta. Eric ställde sig nu framför Liz, sänkte sig lite så att hans hästkuk i perfekt läge framför Liz läppar. Och han förde hennes mun rakt på sin väntande kuk som nu stod upp, erigerad och styv, ådrig och beredd att få komma in i hennes mun, bli slickad av Liz tunga, få njuta och explodera. När Liz kände det mjuka ollonet mot sina läppar så särade hon på dem, kysste ollonet, prövade, smakade på kuken och runkade ömsom slickade ollon, kukskaft och runt pungen. Hon höll om kuken med sina båda händer. Och ände fick hon inte in resten i munnen, bara ollonet. Liz slickade det, nafsade och lät sin tunga virvla runt. Eric kunde inte hindra sitt djupa stön, sina långa suckar för Liz var underbart skicklig att suga kuk. Liz hetsades att ge Eric en himmelsk avsugning för Lars hade precis låtit sin grova kuk tränga in i Liz fitta, han juckade i en jämn rytm, ökade hastigheten när Liz tryckte sitt sköte mot kuken, när hon gnydde, och speciellt då hennes fitta krampade runtomkring Lars kuk, allt detta eggade honom något otroligt.
Medan Eric njöt och stönade medan Liz skickligt sög hans kuk och Lars trängde djupare in i Liz fitta, så hade Elsa, säljaren, lagt sig mellan Liz lår och slickade hennes klitoris och ömsom Lars kuk som rörde sig snabbt fram och tillbaka. De övriga fyra utmanarna smekte hennes kropp, sög på hennes bröstvårtor och eggade henne ännu mer. Liz var verkligen i fokus, nästan alla hål var upptagna för Elsas tunga slickade den ytterst känsliga sträckan mellan klitoris och anus, mellangården. Och gjorde det hängivet. Innerligt. Och med delikatess. Liz var den exklusiva desserten alla ville njuta av. Liz hade hela tiden analyserat, med hjälp av sin känsel och luktsinne, vilka som var hennes utmanare. Ganska snart så hade hon fattat vilka de var, i varje fall Lars, vars snaggade huvud hon kände till. Sedan så hade hon känt doften av Elsas parfym, ”Alyssa Ashley Musk” för att den var så sensuell, mättad med frisk bergamott och saften från apelsinblommor. Men Liz ville fortsätta leken, det var skönt att bli så väl omhändertagen, av mjuka läppar, en fuktig tunga som hittade vägen fram till hennes klitoris och en skön kuk som stötte precis där hennes G-punkt gömde sig. Erics kuk var ju ett ständigt samtalsämne mellan de kvinnliga sekreterarna och de kvinnliga säljarna. Alla ville ta tag i hans kuk men ingen hade lyckats förrän nu. Och Liz ville smaka mer, mycket mer. Kunna berätta om smaken på hans sperma och allt annat. Så Liz höll tyst. Men för att dra ut på leken så gissade hon medvetet bara på anställda som fortfarande satt och betraktade skådespelet. Är det ”Johnny?” sa hon, eller kanske ”Göran?”. Hon visste att svaret var fel, och hon njöt av upplevelsen för någon minut senare så kände hon att Lars kuk växt ytterligare och nu pumpade sin sperma djupt inne i hennes fitta. Elsa som såg kuken pressa ur sig sperman, såg hur kukskaftet krampade rytmiskt tog ut kuken ur Liz fitta och sög den ren, klämde och sög ut det allra sista. Liz hörde Lars stönande och att det var han gick inte att ta miste på. Erics kuk hade sökt sig djupare inne Liz mun, och nu exploderade han, "ÅHHH" nästan samtidigt med Lars. Liz var snabb med att ta tag om hans jättestånd, och fånga hela satsen i sin mun, ja hon runkade ur honom de allra sista dropparna. Allra sist kom så Liz, det var en kombination av Elsas skickliga tungspets som lekte och slickade Liz klitoris och de båda männens stön när de exploderade, all denna extas lyfte också Liz. Och Elsa. Runt matbordet hade många servetter flyttats och diskret dolt många resliga kukar. Eftersom hela rummet var försatt i dämpad belysning så var det ingen som såg vad som hände, alla var upptagna, alla händer var på väg någonstans. Det var med andra ord en riktig ”firmafest”. När nu Liz gissat rätt så valdes Elsa till ny Blindbock. Och eftersom Lars var chef och Eric hans närmaste man så kan Du säkert gissa vilka två utmanare som fick vara med - en gång till!

SLUT

Jag är en inbiten romantiker och stor skämtare. Och naturligtvis har jag rik fantasi. Dessa egenskaper blandas och sen skapas mina texter, dikt, kåseri. Sen är jag livserfaren och mycket berest. Allt detta ger mig en bra grogrund för författandet.
Bengt Malmsten är medlem sedan 2020 Bengt Malmsten har 59 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren