Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Cassie

Han trycker opp henne mot väggen och frågar vad fan hon sysslar med. Hon ser med undrande ögon, och svarar kallt för att inte tappa kontrollen.
Vad menar du? Vad är det jag gör som retar dig så, hon flinar, fattar med ens vad som stört honom, hon har kort tight kjol som visar hennes fasta bakdel, Hennes stringtrosor visar ju mer än vad de döljer. Han svarar att du behöver ju inte gå och flasha det som om det vore till salu!
Det blixtrar i hennes ögon, hon blir rejält förbannad! Jag gör väl vad fan jag vill!
Han mumlar och släpper taget om henne, han vet att han har gått för långt. Hon är inte hans ägodel, men han blir svartsjuk när andra tittar på henne. Han vet nog vad de tänker när de ser henne.. Han vet ju vad han själv tänker. Med ens blir han upphetsad, värmen sprider sig ner mellan benen.

Hon tittar på honom med ett leende som smyger sig fram. Jag vet vad du vill säger hon och ger honom en het blick. Han drar henne till sig och grabbar tag i den fasta häcken, kysser henne hårt på munnen och sliter av henne trosorna. De går sönder, han känner hennes nakna kön mot sin hand. Hon är alldeles len och fuktig, han känner hur det växer i jeansen. Hon tar tag i hans byxlinning och säger till honom att Nena väntar därhemma. Är hon här? Mmmm, svarar hon, hon kommer bli skitsur om jag inte kommer som jag lovat. Han vet att Cassie gillar att göra Nena till lags. Det är så jäkla konstigt, hon är kaxig och uppkäftig i vanliga fall, men med Nena blir hon som en lammunge. Väl hemma, möter Nena upp vid dörren. Hon går direkt på Cassie, kuttrar och smeker henne. Tar handen under hennes kjol. "Hmm" säger hon, "inga trosor"? "Vad har ni gjort på vägen"? Tar tag i Cassies mörka hår, tittar henne i de välsminkade ögonen, "vad har hänt på vägen?" Hon vänder blicken mot Mike: "Har du knullat henne?" Han skakar på huvudet, "hände inte ett skit på vägen. Men jag vill gärna."

Han kysser Nena, öppnar hennes morgonrock och njuter av vad han ser. "Du är förberedd ser jag", han flinar.. Svart korsett med röda snören de mjuka kullarna snyggt rundade. Hon tar tag i Cassie och säger: "Fattar du inte vad han behöver? Det är fan att jag ska behöva bli hårdhänt!" Hon ler lite snett, trycker ner henne framför Mike.. Nu vill jag se dig jobba upp en riktigt hård stake! Ska du ha något så vill jag se dig ge honom njutning först! Cassie lyder duktigt, tar fram hans kuk och börjar suga. Det dröjer inte länge förrän den står, riktigt präktigt. Nena byter av Cassie suger hårt och tar den långt ner i halsen. Mike stönar, kysser Cassie och får in ett finger djupt i henne, hon stönar högt och Nena säger åt henne gå in i sovrummet, för nu ska här knullas! Cassie går in till sängen. "Visa mig vad du har att erbjuda gumman". Hon lyfter på kjolen, Nena går fram böjer sig ner, särar på henne, stoppar in två fingrar och säger: "Vad saftig du är. Hon lägger huvudet mellan hennes ben och hittar klittan slickar, biter.. Cassie tar ett stadigt tag om Mikes kuk suger girigt, hon gnyr av Nenas behandling av fittan. "Vänd dig om" säger Nena till henne. "Vi vet ju båda hur Mike älskar en härlig häck som putar, det vill vi ju ge honom, eller hur gumman". Mike drar efter andan när han ser den välformade rumpan stå, svankande, inbjudande rakt framör ögonen på honom. Nena kommer nära, biter honom lätt i läppen och säger: "Titta på henne! Är hon inte jäkligt läcker? Vem ska ta henne först, hmm"

Kanske får jag ta fram Mr Rubber först? Hon smeker över häcken, smiskar till, Cassie stönar, Nena drar henne hårt i håret.. Nu ska du få, fan vad vi ska ge dig! Hon tar fram en stor dildo ur lådan bredvid sängen..

"Mike, du tar henne i fittan, eller hur? Jag vill att du tar det lilla stycket hårt riktigt hårt, ok?" Han ställer sig bakom Cassie, tar tag i hennes välformade höfter. Han bara trycker in den i henne, ända till botten. Hon skriker och nästan tappar andan. Nena flinar, ser på medan hon blir så upphetsad av att se Mike pumpa ut och in i heta Cassie, hon är så blöt och kuken glänser av hennes safter. Mike är helt salig.Nena säger till Cassie att gränsla honom, han lägger sig tillrätta och hon sjunker ner med sin trånga mus, den glider in sakta, Cassi stönar och nu så säger Nena åt henne att luta sig lite framåt. "Du ska bli fylld ordentligt nu, gumman". Hon leker med analöppningen, smeker och smetar in henne med olja. Medans hon rider, njuter, blundar så trycker Nena sakta in dildon bit för bit. Cassie skriker, gnyr. "Det är väl skönt gumman". Nu är du riktigt fylld. Njut bara. Det är så skönt, jag blir galen", gnyr hon.

Jag vet, din lilla hynda, "alltid lika kåt, eller hur, vaa? Mmmm, gnyr hon, slickar sig om läpparna.Nena drar ur dildon, går fram till Mike.. Flytta på dig säger hon till Cassie nu ska jag knulla.. Hon lägger sig på sidan lyfter upp benet och han styr in kuken i henne. Hon blir alldeles galen, stönar och han pumpar henne hårt och slickar på hennes bröst.. Hon kommer i en sån orgasm att kroppen inte kan sluta skaka.. Han drar sig ur, stoppar sin kuk i munnen på henne..Hon suger tills han kommer, hon får hela satsen i munnen och över brösten. Cassie kommer fram och säger att hon vill också smaka, ger Nena en kyss och slickar girigt av Mikes sista droppar.. Nena tittar på Cassie säger att nu gumman så måste du ju få komma också, eller hur? Mmmm" säger hon. Nena tar hand om Cassie. Och som hon kommer. Framåt morgonen blir de sugna igen. Och Mike. Han ger dem. Om och om igen.

Jag är en inbiten romantiker och stor skämtare. Och naturligtvis har jag rik fantasi. Dessa egenskaper blandas och sen skapas mina texter, dikt, kåseri. Sen är jag livserfaren och mycket berest. Allt detta ger mig en bra grogrund för författandet.
Bengt Malmsten är medlem sedan 2020 Bengt Malmsten har 59 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren