Publicerat
Kategori: Novell

Den svarta korsetten

Det var en helt vanlig dag. Men egentligen skulle det visa sig vara en mycket speciell dag. För idag hade han bestämt sig för att överraska henne. Med något annorlunda, med något som skulle få henne att bli het. Han skulle köpa en sexig svart korsett till henne. För han hade sett hennes blickar när de gick förbi Change i Väla centrum. Hon hade dröjt något, sökt med sin blick och sedan sett sådär drömmande ut.
Det var just då, i det ögonblick han sett hennes längtansfulla ögon, som han bestämde sig för att överraska henne.
"Kom så går vi in i butiken" sa han. "Varför då?" sa hon. "Kom ska Du få se" sa han och drog in henne, bestämt men varsamt. De gick in tillsammans och hon började snegla på alla vackra underkläder, allt läckert i siden, silke och sammet. Särskilt den häftiga svarta korsetten. Den som hon beundrat i skyltfönstret. Hon gick fram till modellen som bar på korsetten. Hon smekte korsetten, kände spännena och förstod att den skulle sitta fint på hennes kropp. Få honom att tända, bli uppeggad och vilja ha henne än mer.
Han såg hennes lust att äga korsetten växa, han insåg att korsetten var som skapad för hennes kropp och sa därför till den unga expediten i butiken: "Kan Du slå in den där svarta korsetten i en presentförpackning? Jag vill köpa den till min kvinna". Hans kvinna såg på när expediten packade in den svarta korsetten i en lyxig liten presentask och hennes hjärta bultade extra fort när hon förstod att det var hon som skulle få presenten.
De gick tillsammans till café Schiller i närheten. De satte sig ner för en välkommen fika och han gav henne paketet med korsetten. Då frågade hon: "Varför fick jag den här? Det är ju inte min födelsedag eller namnsdag!" Han sa då, med ett ett leende: "Det är för att jag älskar Dig, min älskling!" Han kände hennes hand smeka honom ömt över bröstet och ner mot magen. Det hettade till. Deras närhet var explosiv och intensiv. Och han förstod att hon ville ha honom nu, djupt inuti. Han höll om henne, hårt, sa sen "älskling, kom så skyndar vi oss hem, jag vill älska med dig".
Hon nickade ivrigt och han kunde se lidelsen i hennes nötbruna ögon, att hon ville ha honom. Nu. Bli förenad i en ljuvlig omfamning. Och sedan älska, sakta och intensivt, och känna orgasmen bära henne ända till sjunde himlen. Hennes ögon fuktades, skiftade färg, blev som brunnar och han visste att han höll på att drunkna i hennes blick. "Dessa ögon har förtrollat mig mer än något annat" tänkte han, smög sin hand in i hennes, och han kände pulsen, värmen och den längtan hon utstrålade. "Hon är min kvinna" sa han till sig själv "och vi älskar varandra vanvettigt mycket, mer än allt annat".
De reste sig samtidigt från stolarna på Café Schiller och skyndade ut i folkvimlet på köpcentret i Väla. Man kunde se, på långt håll, att de två var som skapta för varandra, som två pusselbitar som satt tajt tillsammans men nu plötsligt fått fötter och rörde sig simultant åt samma håll. Uttrycket att vara "ett" stämde så väl in på dessa två nyförälskade. Han lång, välklädd, i svarta skinnbyxor, lång svart skinnrock med, såklart, svarta korta ridstövlar, sk. jodphurs. Hon klädd i chick, tajt, dräkt, lårhöga stövlar och draperad i en elegant slängkappa, a la Zorro. De spred uppmärksamhet vart de än gick. Herrar vände sig om, följde denna mystiska och sensuella kvinna med blicken, och avundades honom som nu gick tätt intill.
Kvinnor som passerade sökte hans blick, hans uppmärksamhet. Men helt förgäves. Han var hennes och det syntes när han höll i hennes hand tätt flätad ihop med sina fingrar. De var varandras ägodel och njöt av stunden de delade.
"Vi struntar i bussen" viskade han, "låt oss ta en taxi"! Hon tryckte sin kropp mot honom, tillitsfullt och kärleksfullt, sa "det låter som en perfekt idé!"

Bara någon minut senare stannade en taxi, en sedan, och de gled in i baksätet förväntansfulla på det som skulle komma. Hon suckade. Tittade upp mot honom. Och kände att de kommit varandra närmre än på mycket länge. Och hon var full av frågor, full av förväntan. Han kände hennes heta kropp mot sin och förstod att han gjort rätt val. Nu skulle han fråga henne om hon också ville. Så snart de kom hem till hennes lägenhet gick hon ut till köket och tog fram en flaska champagne och sa: "Fyll upp badkaret, älskling, så häller jag upp två glas champagne till oss". "Javisst gör jag det" sa han och skyndade sig att skapa ett riktigt härligt skumbad med massor av tända mysljus överallt i badrummet.
Hon kom in med två fyllda champagneglas, gled ner i det heta skumbadet mittemot honom. Värmen omfamnade deras kroppar där de satt, mitt emot varandra, men ändå nära. Det var nu de ställde de vågade frågorna, de som de sparat till detta speciella tillfälle. De stängde av sina mobiltelefoner för ingen fick störa dem nu. Han omfamnade henne ömt, kysste henne och deras tungor lekte tafatt. Hennes toppiga bröst inneslöts i hans händer. Bröstvårtorna svullnade och hennes kön öppnades för honom. Han gled lätt in och hon njöt att bli fylld, att bli ett med den man hon älskade. Hon höll om honom. Smekte hans kind och sa: "Jag vill att Du stannar hos mig, för alltid. Lova mig det!" Då svarade han: "Jag lovar, älskling! För jag vill det själv. Mer än allt annat."
Den svarta korsetten måste upplevas. Helst tillsammans med högklackat, en röd, het, negligé och dig. Först då blir historien levande. När Du sätter den på dig. Och vi förenas. Allt detta förstod hon så väl, men det skulle bli en het fortsättning också. Ett gemensamt bad med hundratals mysljus som lyste upp badrummet, förvandlade det till mågonting magiskt. Du ställde två glas med kylt vitt vin på badkarskanten, från cd-spelaren i vardagsrummet kom suggestiva toner, magiska och lockande. Vi gled ner i det varma, väldoftande skumbadet. Kände varandras kroppar komma nära, så där ljuvligt eggande, hetsande. Särskilt när du smekte mig så där närgånget som bara du kan. Ja, jag kände mig som 25 år på nytt, som vill erövra, fånga och behålla den härligaste kvinnan som finns. Oavsett alla korsetter i världen, vare sig röda, lila eller svarta. Det var din utstrålning som eggade mig till totalt vansinne. Och jag såg det omedelbara svaret i dina ögon. Vi kysstes. Vi lekte kurragömma med våra tungor, lekte tafatt, och bara någon minut senare så gled jag in dig, kände dig närmare än någonsin tidigare. Du lutade dig framåt, höll mitt huvud i dina händer och kysste mig med så mycket kärlek, känsla och intensitet. Vi rörde oss sakta, följde samma rytm, och jag såg glädjen i dina ögon. Jag också värme och intensitet. Våra tungor var fyllda av begär och lust. Det vi ville göra ville vi göra i sängen för badkaret tillät inte alla rörelser som vi ville utföra. Vi sträckte oss efter badhanddukarna. Jag torkade din kropp, överallt, smekte dig samtidigt. Det var svårt att låta bli. Och sen gick vi till sovrummet, till din sköna säng. Och vi tumlade runt, omfamnade varandra gång på gång. Och kysstes så där förälskat kärleksfullt.
Vi var outtröttliga. Ville igen och igen men visste också att lite mat behövdes för att få energi. Jag smög upp medan du slumrade lite. Tänkte att jag kunde överraska dig med en lätt nattlunch.
Hon hade aldrig tidigare känt en sådan sexuell längtan för någon. Han hade något som öppnade alla möjligheter, fick henne att släppa alla hämningar. Samtidigt som jag steker några ägg och ljudet av kaffekokaren lockar med en god kopp kaffe fick jag en sådan längtan efter dig igen. Jag gnider mig mot diskbänken, når inte riktigt upp utan måste ställa mig på tå. Ahh så kåt jag blev. Som jag längtade efter din kuk.
I samma sekund känner jag hur du helt plötsligt lyfter mig, bär bort mig till köksbordet och lägger mig med rumpan mot dig. Oj, du måste ha känt min längtan trots att du halvsov. Jag står på darriga ben och putar så mycket jag kan med rumpan och min blöta, längtande fitta. Förstår att du sätter dig på knä och känner hur din varma utandning närmar sig mig. Ahh, du tänker slicka mig bakifrån, en fantasi jag drömt om att få uppleva. Din tunga kysser området runt om, överallt utom fittan.
”Snälla, plåga mig inte, jag vill känna din tunga i mig”. Samtidigt som du virvlar in med tungan i min fitta masserar du mina skinkor hårt, klatschar lite lätt med din handflata på ena skinkan. Jag sprutar min fontän in i din mun. Efter en halv minut kommer nästa och jag skriker av vällust.
Du vet att jag vill ha din kuk i mig så du reser dig upp... "Lägg dig på rygg!" Du la dig ner på sängen, på rygg. Jag satte mig framför ditt ansikte, framför din mun och befallde: "Sug mig nu!" Och genast så slickade du mig, du öppnade din mun och lät mig få komma in. Få jucka, fram och tillbaka, få känna din mjuka tunga leka med min kuk som nu vaknade till och fyllde din mun till bristningsgränsen. Sen rörde jag mig neråt, särade dina lår, kände hur härligt fuktig du var och kom in i din varma fitta. Och möttes av din kåthet och lust, och längtan efter en härlig förening. Du tryckte skötet mot mig, levde dig in i knullet. Så intensivt och innerligt.

Jag började känna mig yr av min längtan efter en förening. Ansträngde mig för att detta skulle bli den bästa av alla orgasmer för oss båda. Varje gång du stötte din kuk i min fitta knep jag med fittan om din kuk. Varje gång du nådde botten skrek jag av vällust. Vi njöt av varandra som om det var sista gången vi knullade. Stönade och skrek, andades fort, nästan som om vi hyperventilerade. Orgasmen var nära nu. Snart, mycket snart, skulle de båda uppleva den mest explosiva orgasm de upplevt. Vi kom samtidigt och försvann till en plats i universum, sjunde himmelen.
Efteråt somnade vi fortfarande sammanlänkade. Och vaknade sammanlänkade. Vi visste att detta var början på ett nytt kapitel.
SLUT

Jag är en inbiten romantiker och stor skämtare. Och naturligtvis har jag rik fantasi. Dessa egenskaper blandas och sen skapas mina texter, dikt, kåseri. Sen är jag livserfaren och mycket berest. Allt detta ger mig en bra grogrund för författandet.
Bengt Malmsten är medlem sedan 2020 Bengt Malmsten har 59 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren