Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Doktor Goldfinger

Lisa hade fått en kallelse till sin gyn-avdelning. Det var hennes läkare, Anders Svensson, som bett henne komma till den årliga kontrollen. Och besöket är idag, klockan 14.15, så hon har lite tid att komma i ordning. Få på sig de rätta kläderna, hennes outfit, som alltid väckte uppmärksamhet vart hon än begav sig. Kanske var det hennes långa, vackra, välskulpterade ben som drog till sig blickarna. Eller så var det hennes sköna kurvor som stack ut, bröstvårtor som kunde anas under spetsblusen. Att Lisa alltid gillade makeup och hur den kunde förtrolla hennes ögon, få hennes fylliga läppar att synas ännu bättre utan att ha använt någon botox. Ja allt detta lyste upp henne, fick både män ock kvinnor att stanna upp och fundera på jogging eller utökade besök på gymmet.
Nu var hon på väg till sjukhuset via buss 4,till Karolinska sjukhuset och deras gynekologavdelning i bottenvåningen. När hon kom dit så hade det uppstått ett riktigt kaos i huvudentrén. Personal från olika avdelningar sprang omkring som "yra höns". Och det var inte Lisa som var den naturliga förklaringen till detta kaos. Folket ropade, sökte, letade. Men allt detta var inget som angick Lisa, tyckte hon då, nej nu var det fullt fokus på att komma i tid till Anders och kolla om allt var OK. Den eviga frågan var som alltid: "Fanns det tecken på cancer någonstans?" Hittills så hade allt varit OK. Hon var ju - tack och lov - bara 47 år, men det var värt att kolla ändå. Och Anders gjorde det bra. Just därför hade hon en överraskning åt honom. Hon hade avsiktligt "glömt" sätta på sig sina trosor. Istället så hade Lisa rakat sig nertill, allt för att Anders skulle se mer. Beröra henne mer delikat (hoppades hon). Ja, Lisa var mycket förväntansfull. Mer än vanligt men så var det ju en sak som bara hände - tyvärr - en gång om året.
"Hoppas Anders inte har bråttom med mig" tänkte Lisa och kände pirret inuti sig. "Det känns så skönt när han undersöker mig, lite här och lite där". Hon slog sig ner i väntrummet, sökte rätt på några modetidningar och började bläddra, få några idéer om trenderna just nu. Det hon sökte var framförallt snygga, häftiga och läckra högklackade skor. Allra helst lårhöga stövlar. Med sådana på sig kunde hon skapa kaos på stan. ja till och med kvinnor vände på sig och undrade "var kan jag få tag på sådana stövlar". Hon hade säkert skummat igenom tre olika nummer av Elle när hon hörde sitt turnummer ropas upp, "nu är det 253!"
Den som ropade var inte hennes gynekolog Anders utan en helt annan man som presenterade sig som "Goldfinger!" Han var lite rufsig i håret, men den vita läkarrocken satt som den skulle och stetoskåpet hängde på sin plats över nacken. På en liten skylt, ovanför hans högra bröstficka fanns en namnskylt där det stod namnet "GOLDFINGER" med versaler. Ingenting mer. Jo, visst, under namnet stod också ordet "läkare". Så Lisa utgick ifrån att han ersatte Anders just idag.
Goldfinger bjöd in Lisa till undersökningsrummet och sa: "Var så god och sätt dig i undersökningsstolen och ta först av dig dina trosor!" Lisa hade tänkt överraska sin gynekolog med att hon inte hade några trosor på sig, men nu var det Goldfinger som fick se detta istället. Doktor Goldfinger slickade sig instinktiv om läpparna när han såg Lisa ligga där i stolen med fittan isär, med blygdläppar på glänt och klitoris halvt gömd. Han försökte gå in i sin roll som gynekolog så gott han nu kunde fast det var inte lätt. Lisa hade rakat sitt sköte minutiöst, hennes fitta framträdde så delikat och blygdläpparna var lätt svullna och det vattnades i hans mun. Men så sa han: "Jag måste undersöka dig noggrant! Idag ska vi inte ha bråttom!"
Så satte han sig framför Lisa. Strök henne helt lätt på ena låret, precis där strumpan slutade och det rosa strumpebandet tog vid. Han fortsatte den smekande rörelsen, nådde hennes fitta och kände på och inuti fittans öppning, sakta och försiktigt, råkade vidröra hennes klitoris både en och två gånger. Lisa stönade, särade benen och ville bli smekt ytterligare en gång. Men tänkte sen: "vad händer nu?' Viskade sedan, oroligt, "har doktorn hittat något ännu?"
"Nja", sa Goldfinger, "allt verkar vara OK, du reagerar bra på min beröring, jag ser att du svullnar och börjar bli fuktig".
"Ja, SÅ KLART JAG GÖR!", sa Lisa och särade sina ben ytterligare. "Du har ett gott handlag" kommenterade hon. "Vad ser du nu?" undrade Lisa.
Doktor Goldfinger tänkte "jag ser en kåt kvinna som trivs med mina smekningar och vill ha mer" men till Lisa sa han: "Det ser bra ut så här utanför men jag behöver komma in, lite djupare, och då är engångshandskar faktiskt i vägen. De hindrar mig från att känna några hudförändringar. Så jag fortsätter undersöka dig så här. Det kan ta ett tag." Och så fortsatte han söka med sina fingrar och eftersom han saknade speciella undersöknings-glasögon så flyttade han sin stol närmare, böjde sig framåt och strax var hans mun helt nära Lisas kön. Hon kände hans heta andedräkt smeka sitt kön.
"Mmm, du doftar gott" sa han, "och smakar så sött". Hon kände Goldfingers tunga mot sin klitoris, hur den sökte sig inåt, och slickade törstigt. Lisa vred sig i stolen. Inte för att komma undan denna ovanliga behandling, utan för att doktor Goldfinger skulle komma åt överallt. Hon viskade, knappt hörbart:
"Fortsätt med behandlingen doktorn, jag behöver verkligen det här. Det var ju så länge sedan". Lisa stönade. Särade instinktivt på låren och gled lite närmare hans tunga och började jucka med underlivet, ville bli fylld av hans varma tunga.
"Du smakar gott" sa han. "Och jag känner din fittsaft komma nu, mmm". Goldfinger slickade hängivet, blev eggad av hela situationen och förstod att han måste få komma in i hennes längtande, heta sköte.
"Nu måste jag göra undersökningen lite mer noggrann" sa han, "jag måste se om det finns några cellförändringar inuti dig så jag ska använda mitt känsligaste verktyg för att göra undersökningen komplett!" På några få sekunder, med väl inövad skicklighet, drog doktor Goldfinger av sig sina vita läkarbyxor, tog av sig sina kalsonger och läste sedan dörren till avdelningen så att ingen skulle störa undersökningen.
Lisa låg med särade lår, helt vidöppen för doktorns undersökning, och när hon såg att han tagit av sig både byxor och kalsonger kände hon ett pirr inuti sig. "Äntligen", tänkte Lisa, "ska jag få vara med om att bli knullad i en gynekologstol". Hon hade haft sådana heta, erotiska drömmar många gånger men hennes ordinarie gynekolog hade varit mycket diskret och försiktig och aldrig kommit i närheten av det som nu skedde i undersökningsstolen. "WOW! Vad häftigt! tnkte Lisa.
Hon såg doktorn resta fallos, hon kände hur den gled in i henne och hon mötte den genom att trycka sig mot den, knipa samman sitt sköte och gunga med. Doktor Goldfinger var högröd i ansiktet, lite svettig på pannan och hans lem gled snabbt fram och tillbaka, in och ut, han undersökte henne noga och varje framstöt fick Lisa att stöna, sucka och gny, så skönt var det, det rann om henne, sen kom den ljuvliga orgasmen och hans stötar förvandlades till jättelika kaskader av spermasprut som sköljde in i hennes sköte.
"Åhh, ditt sköte fungerar fantastiskt!" sa doktor Goldfinger, "allt är perfekt, så bra som det någonsin kan bli"! "Jag kunde inte känna några utväxter inuti dig. Du är frisk och sund. Men jag skulle nog vilja undersöka dig snart igen. Och då kan vi göra det bakifrån! Hur låter det?
Han log övertygande och Lisa log tillbaka. Genomskådade hans avsikter men eftersom hon älskade varje sekund av undersökningen, så sa hon: "Väldigt gärna, doktor Goldfinger! Gör ni hembesök?
"Så klart jag gör" sa han.
"Då är doktorn välkommen hem till mig ikväll klockan 19.00. Middagen serveras en timme senare. Räcker en timme för att det ska bli en lika noggrann undersökning?"
"Ska det bli en riktigt noggrann undersökning så behöver jag stanna hela natten Lisa".
"Det låter riktigt lovande, doktor Goldfinger! Då bestämmer vi det! NI får stanna över helgen, eller längre om det behövs!"
Lisa klädde på sig, tackade för undersökningen och gav sin hemadress till doktor Goldfinger. När hon återkom till huvudentrén på sjukhuset så pågick fortfarande sökandet efter den bortsprungna patienten. Lisa blev nyfiken, frågade en undersköterska som deltog i sökandet och fick höra följande: "Vi söker en patient som heter Goldfinger och som smet från Psyket idag för 3 timmar sedan. Han är charmig och snygg. Just nu tror han att han är en läkare". Nu förstod Lisa vem som undersökt henne, men eftersom ingen annan man eggat henne så väl så avslöjade Lisa ingenting utan skyndade snabbt hem för att förbereda doktor Goldfingers besök.
SLUT

Jag är en inbiten romantiker och stor skämtare. Och naturligtvis har jag rik fantasi. Dessa egenskaper blandas och sen skapas mina texter, dikt, kåseri. Sen är jag livserfaren och mycket berest. Allt detta ger mig en bra grogrund för författandet.
Bengt Malmsten är medlem sedan 2020 Bengt Malmsten har 59 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren