Publicerat
Kategori: Spänning noveller

Drama Ungdomsserie (The Cosmopolitan.)

Det var en gång ett kompis gäng som strävade och ville bli massa olika roliga bra saker.
För en bra framtid och ett kul liv.
De/Dem brukade festa ofta på Stureplan, och försökte knyta kontakter och knöt kontakter.
De gillade drinkar och champagne i överflöd. Massa pengar blev slösade i överflöd. Massa pengar blev slösade på dricka/alkohol/champagne. Att ha ett kul liv, men egentligen kan man dricka lite mer mindre (alltså med lite mer måtta.) Så man sparar in lite mer pengar också
För deras ambitioner för det äldre livet. Det var 3 tjejer som var jätte - bra kompisar/vänner BFF'S. med varandra i gänget och fyra killar som var jätte bra kompisar med varandra i gänget. Det var en utav tjejerna i kompis-gänget som var från Portugal och hette Emelie och en tjej som hette Vega som kom från olika länder alltså Liberia, Sverige, Norge, Frankrike och Marocko och den tredje tjejen hette Liza och kom från Sverige och lite från Norge.

De här tjejerna gillade varandra väldigt mycket och två utav tjejerna var väldigt utseendes fixerade .och den tredje var också ganska utseendes fixerad men också väldigt engagerad i musik och var duktig på att spela olika utav massa instrument älskade mycket musik. Vi alla gillade dock att sjunga och att dansa iallafall, vi var påväg att utvecklas till våra drömmar!...

Hej/Salut/Salam/Hello/Hola/Oi/Hei/Hallo/Ohayou/Nǐ hǎo/Përshëndetje/Zdravo/Halò/Drood/Salve/aloha/Wah Gwaan/Kon'nichiwa!! Jag heter Bianca Anevad Balzace Wilson och älskar att skriva dikter och noveller och språk med mer. Med vänlig hälsning ! :) Hejdå/Au revoir/Beslama/Bye/ Adiós/Adeus/Ha det/Wiedersehen/Zàijiàn/Mirupafshim/zdravo/خدا حافظ/vale/Aloha/'Inna di morrows'/Sayonara. Xoxo Xx / B.
Bianca Anevad Wilson Balzace är medlem sedan 2020 Bianca Anevad Wilson Balzace har 19 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren