Bianca Anevad Wilson Balzace

Bianca Anevad Wilson Balzace

Hej/Salut/Salam/Hello/Hola/Oi/Hei/Hallo/Ohayou/Nǐ hǎo/Përshëndetje/Zdravo/Halò/Drood/Salve/aloha/Wah Gwaan/Kon'nichiwa!! Jag heter Bianca Anevad Balzace Wilson och älskar att skriva dikter och noveller och språk med mer. Med vänlig hälsning ! :) Hejdå/Au revoir/Beslama/Bye/
Adiós/Adeus/Ha det/Wiedersehen/Zàijiàn/Mirupafshim/zdravo/خدا حافظ/vale/Aloha/'Inna di morrows'/Sayonara. Xoxo Xx / B.

Publicerade verk: 19
Medlem sedan: 2020
Författarens länk

Författarens noveller:

Fint liv.

Bianca Anevad Wilson Balzace

Vega, vaknade upp en dag och märkte att hon älskade tatueringar och gjorde sedan massvis med tatueringar, fina vill hon ha dem , nästan över hela kroppen. Hon var ju jätte utseendes fixerad och gillade…

Klicka här för att läsa hela »

Drama Ungdomsserie (The Cosmopolitan.)

Bianca Anevad Wilson Balzace

Det var en gång ett kompis gäng som strävade och ville bli massa olika roliga bra saker. För en bra framtid och ett kul liv. De/Dem brukade festa ofta på Stureplan, och försökte knyta kontakter…

Klicka här för att läsa hela »

Kläder älskar jag.

Bianca Anevad Balzace

3 par Laredoute högklackade skor. 7 Amoress Stockholm mössor. 9 kavajer än så länge har hemma har sålt några andra. Även 6 par Nelly.com högklackade skor. Och även 6 par have2have.se högklackade…

Klicka här för att läsa hela »

Don't try.

Bianca Anevad Balzace

Alla är vita men ingen är svarta, som alla är människor. Och det finns också många talanger där från varje land/länder därute, Men det är typ fel att shakea till hiphop som svarta människor…

Klicka här för att läsa hela »

Spanien Living. (En bit utav boken.)

Bianca Anevad Balzace

I deras lägenhet hade de mycket möbler och köpte mer och lite mer inredning i Spanien när det var där såsom tavlor och målningar/posters som skulle göra dem gladare när dem vaknade på morgonen,…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

Skönhet rakt igenom.

Bianca Anevad Wilson Balzace

Du är vacker och så läcker, Tjusig, fin och gosig Kan inte beskriva med bara ord utan vill säga, dig ska jag inte genväga, utan vara med förevigt och föralltid.

Klicka här för att läsa hela »

Årstids dikt.

Bianca Anevad Wilson Balzace

Nu blir det vår, förut var det vinter. Snart blir det sommar, sedan är det höst. Bra, bra och skönt med löven! På hösten och sedan kommer kylan igen sedan den heta härligaste våren/sommaren…

Klicka här för att läsa hela »

Duktig Dikt.

Bianca Anevad Balzace

Det som kan vara vasst Är så väldigt kasst Mer bjud Och inga oviktiga ljug.

Klicka här för att läsa hela »

Dikt Visedom. 'Visdom'.

Bianca Anevad Balzace

Visedom kan vara halvt som Rikedom Kanske ska man lära sig Franska eller Spanska Språk är språk så sluta leka tråk vilken bråk.

Klicka här för att läsa hela »

Dikt Kammad.

Bianca Anevad Balzace

Jag gillar att vara kammad men såklart inte att bli flammad Om livet är mer i rött Då är det mer väl skött.

Klicka här för att läsa hela »

Solros dikt.

Bianca Anevad Balzace

Solrosor är gula och inte är dem fula Jag gillar också cash det måste vara i flera stash.

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren