Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Ett sommarlov

När jag var i sjuttonårsåldern tillbringade jag ett sommarlov hos min moster Lorna i ett torp ensligt beläget några mil utanför vår hemstad. Hon var ensamstående och var rädd för att bo i torpet alldeles ensam.
Då hon frågade mig om jag skulle kunna tänka mig att bo hos henne under mitt sommarlov tackade jag ja till erbjudandet för att slippa tillbringa sommaren i sta´n.
Men det var inte den enda orsaken till att jag hade tackat ja till det. Jag var nämligen väldigt förtjust i min vackra fyrtioåriga moster och hade under en lång tid haft erotiska fantasier om henne. Jag hade en idé om att, om jag bodde ensam med henne, kanske någon av mina fantasier skulle kunna förverkligas. Ingen av mina fantasier kom dock att bli verklighet, men det visade sig, till min stora förtjusning, att det var min mosters fantasier som istället kom att bli verklighet, och dessa var så mycket mer avancerade än mina drömmar om vad jag skulle kunna göra med henne.
Redan första dagen när vi gjorde oss hemmastadda i torpet betedde hon sig på ett sätt som stärkte mina aningar om hennes sexuella intresse. Hon gick omkring klädd i en bikini som var i minsta laget för hennes stora bröst, vilket gjorde att, när hon vid ett tillfälle böjde sig fram för att ta fram något från ett skåp under diskbänken, båda brösten ramlade ut ur BH:n. Hon skrattade då och sa:
“Den här är då inte till någon större nytta. Om du inte har något emot det Anders så låter jag mina små vänner få vara ute i det fria. Du har ju i alla fall sett dem tidigare, eller…?”
Jo, det hade jag ju vid några tillfällen hemma i sta´n hos henne då jag fått en ordentlig glimt av dem då hon kommit ut ur duschen med bara ett badlakan om höfterna medan hon letade i garderoben efter en blus att ta på sig.
Att hon nu kallade brösten för sina små vänner tyckte jag var lite lustigt då det minsta brösten var, så inte var de små. De var, var och ett, ungefär lika stora som en handboll och de gungade och vaggade tungt när hon, efter att ha gjort sig av med BH:n, gick omkring med dem i det fria. Jag blev otroligt kåt av att se dem och min kuk reste sig och fick mina shorts att bukta ut ordentligt.
Lorna såg hur det var fatt med mig och sa:
“Oj då, hur är det fatt min vän? Gillar din lekkamrat vad den ser? Det ser ut som den har det lite trångt därinne. Ska du inte låta den få komma ut därifrån? Om jag gör så här, så kan du ju göra likadant.”
Hon lossade nu på bikinins snörning så att den föll ner mellan hennes ben och landade på golvet.
Jag stod som fastfrusen då jag såg det som fanns mellan hennes lår.
“Se så” sa hon nu “skall inte du också visa vad du har i byxorna?” Hon kom och ställde sig alldeles framför mig, körde ner båda händerna i mina shorts och tog tag i min bultande kuk och drog fram den ur byxorna. Sedan drog hon sig tillbaka, hoppade upp på köksbänken, särade på låren så att hennes fitta, som nu öppnade sig lite så att jag kunde se allt det goda som fanns där inne bakom hennes kraftiga hårbuske; ett blodrött inre som gav ifrån sig en hel del sav och en klitoris som stack ut ca en centimeter ur det blöta.
Hon började nu med låren vitt särade massera sina bröstvårtor. Hon drog i dem och vred dem hårt mellan sina fingrar medan hon stönade:
“Snälla, kör in kuken i mig!”
Jag gick sakta mot henne, särade på hennes blygdläppar med mina fingrar och siktade in min kuk mot hennes våta inre. Men, ung och testosteronstinn som jag var hann jag inte få in kuken i fittan, utan det gick för mig redan när mitt kukhuvud kände värmen från fittan och min spermastråle sprutade stötvis över hennes fitta och lår.
Men ung och kåt som jag var och full av kåta hormoner, så slaknade inte kuken som den idag gör efter en orgasm, utan den var fortfarande så hård att den gick att föra in i fittans varma, våta inre. Och när jag väl fått in den så långt jag kunde, så gick det för mig igen (otroligt men sant) samtidigt som jag kände hur Ullas fitta, i en hårt krampande orgasm verkade vilja suga in min pulserande kuk djupt in i det våta hålet.

Jag är en man som gärna skriver av mig m mina sexuella erfarenheter och fantasier. Vad är en verklig händelse och vad är en fantasi? Tja, vem vet?
Feelgood är medlem sedan 2020 Feelgood har 5 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren