Feelgood

Feelgood

Jag är en man som gärna skriver av mig m mina sexuella erfarenheter och fantasier. Vad är en verklig händelse och vad är en fantasi? Tja, vem vet?

Publicerade verk: 5
Medlem sedan: 2020
Författarens länk

Författarens noveller:

Grannfrun med dotter

Feelgood

När jag var i 18-årsåldern bodde jag med min ensamstående mamma i ett hyreshus där grannen bredvid också var en ensamstående mamma med en dotter i min ålder. Vi umgicks väldigt flitigt så på…

Klicka här för att läsa hela »

Mitt sexuella debut

Feelgood

Min första sexuella debut med en kvinna är ett minne som fortfarande gör mig så upphetsad när jag tänker tillbaka på det, så att jag målar upp det för mitt inre när jag vill onanera. Jag var…

Klicka här för att läsa hela »

Moster i duschen - varning, kinky lek med kiss!

Feelgood

Här kommer snart en upphetsande text. Min moster och jag har en kinky upplevese i hennes badrum där hon ville testa en kinky fantasi om att leka med kiss som hon hade haft länge.

Klicka här för att läsa hela »

Åskvädret

Feelgood

En sommar, som 17-åring bodde jag tillsammans med min moster Ulla som var ungefär 50 år i ett ensligt beläget torp. En kväll när åskan gick kom min moster in i mitt sovrum och sa: “Snälla, jag…

Klicka här för att läsa hela »

Ett sommarlov

Lorna G

När jag var i sjuttonårsåldern tillbringade jag ett sommarlov hos min moster Lorna i ett torp ensligt beläget några mil utanför vår hemstad. Hon var ensamstående och var rädd för att bo i torpet…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren