Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Åskvädret

En sommar, som 17-åring bodde jag tillsammans med min moster Ulla som var ungefär 50 år i ett ensligt beläget torp. En kväll när åskan gick kom min moster in i mitt sovrum och sa:
“Snälla, jag är så rädd för åskan. Kan du inte komma och sova inne hos mig?”
Hon hade bara en tunn kort skjorta på sig som inte helt dolde hennes buske mellan hennes lår och inte heller hindrade mig från att se hennes fylliga, knoppiga bröst genom det tunna tyget.
Jag låg ju naken under täcket och fick, genom det som visades upp för mig, ett präktigt stånd.
Jag kunde ju inte gärna kliva ur sängen och visa mitt tillstånd för min moster och eftersom min säng var tillräckligt bred för två personer, makade jag mig bakåt och lyfte på täcket och sa:
“Du kan ju alltid lägga dig här hos mig.”
Hon makade sig med ryggen vänd mot mig ner under täcket och jag blev tvungen att masa mig bakåt så mycket det gick för att min kuk inte skulle nudda henne.
Hon huttrade av rädsla när den en åskknallen efter den andra dånade allt närmre.
Hon tog tag i min vänstra arm förde den över sig så att min hand kom att landa på hennes vänstra bröst.
“Snälla, håll om mig hårt” sa hon med darrande röst, och makade sig bakåt mot mig så att kuken nu trycktes mot hennes rygg.
Hon tog nu tag i min hand och förde in den under skjortan och lade den på sitt vänstra bröst så att mina fingrar rörde vid bröstvårtan som var alldeles hård.
Det förvånade mig att vårtan var så hård och pekat ut så från bröstet. Hon brukade ju gå omkring topless, och jag hade aldrig sett att hennes vårtor stuckit ut på det här viset.
“Jisses” tänkte jag “hon är ju kåt för sjutton.”
Och visst var hon det. Det visade hon nu genom att vicka met stjärten fram och tillbaka på ett sätt som gjorde att min kuk sakta men säker kom att hamna mellan hennes skinkor.
Medan jag nu masserade och nöp hennes bröstvårta stönade hon och fortsatte att lirka sin stjärt i ett läge som hon ville ha den, nämligen i ett läge som fick min kuk att glida in mellan hennes håriga blygdläppar.
Där var det mycket varmt och vått och min kuk pressade sig med hjälp av hennes rörelser sakt in mot fittans varma, blöta hål, tills den slutligen med en enda juckning av min moster försvann upp i hennes inre.


Jag är en man som gärna skriver av mig m mina sexuella erfarenheter och fantasier. Vad är en verklig händelse och vad är en fantasi? Tja, vem vet?
Feelgood är medlem sedan 2020 Feelgood har 5 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren