Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Mitt sexuella debut

Min första sexuella debut med en kvinna är ett minne som fortfarande gör mig så upphetsad när jag tänker tillbaka på det, så att jag målar upp det för mitt inre när jag vill onanera.
Jag var 17 år och den kvinna som introducerade mig på området sex var min 50-åriga moster, eftersom jag provocerade henne till det, och jag är mycket tacksam över de sexuella upplevelser min moster gav mig under många år därefter som lärde mig det mesta om det som är värt om hur en kvinna fungerar sexuellt.
----------------------------
Men låt mig nu berätta vad som hände.
Jag var alltså 17 år när jag låg sjuk hemma och min 50-åriga moster kom på besök hemma för att se till att jag fick i mig lite mat den dagen.
Jag var redan i den åldern mycket intresserad av sexuella fantasier och min moster var många gånger med i mina fantasier. Och, nu var hon ju ensam med mig, varför jag när jag låg i min säng och fick ett ordentligt stånd när jag tänkte på hur min moster skulle reagera om jag gick in till henne där hon satt i vardagsrummets soffa och visade henne min styva kuk.
Sagt och gjort. Jag gick in till henne med kukens tillstånd tydligt synlig genom pyjamasbyxorna. Jag såg att min moster såg hur det stod till med mig, men hon låtsades på alla sätt att hon inte sett det.
Jag satte mig bredvid henne i soffan, tillbakalutad och med mitt underliv med den erigerade kuken placerat så att hon inte kunde undgå att se det jag ville att hon skulle se.
Jag började nu använda kukens ringmuskler för att få kuken att vifta runt i pyjamasbyxorna på ett sätt som visade hur pilsk jag var. Jag kunde nu höra på hennes tunga andhämtning att hon var upphetsad av det hon såg. Men hon sade fortfarande inget, och inte jag heller. Vi visste ju båda två att det som nu hände inte borde ske överhuvudtaget. Plötsligt slank kuken ut genom gylfen, och till min förvåning kände jag min moster gripa tag om den och sakta dra ner förhuden så att mitt kukhuvud blottades; rött och glansigt. Nu såg jag hur hon särade på sina lår och förde ner sin fria hand i trosorna och började med allt häftigare andhämtning massera sin fitta samtidigt som hon allt häftigare runkade mig. När det gick för henne med en orgasm som skakade hela hennes kropp, så gick det även för mig.
Efter denna delade klimax infann sig en mycket lång tystnad där endast våra häftiga återhämtnings-andningar hördes. Till slut drog min moster djupt efter andan och sa:
"Min vän, du förstår väl att det vi gjorde nu är något vi inte kan berätta för en endaste människa, det förstår du väl eller...? Men du skall också veta att jag tyckte mycket om det vi gjorde, men det måste förbli vår absoluta hemlighet." Och hon fortsatte "Men du ska också veta att jag gärna vill göra om det och mycket mer någon annan dag ."

Jag är en man som gärna skriver av mig m mina sexuella erfarenheter och fantasier. Vad är en verklig händelse och vad är en fantasi? Tja, vem vet?
Feelgood är medlem sedan 2020 Feelgood har 5 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren