Publicerat
Kategori: Djur noveller

Hundar

Hundar finns i olika raser och storlekar och färger och former. Jag tycker om hundar och så där liksom. Men hundar finns överallt. Jag tycker om hundar och så där liksom. Jag tycker om min hund leia. Sen diamond donya när dem levde. Men hundar är mysiga djur och vara med och så där liksom.

Men vissa människor är dumma mot dessa fina djur eller gör kött på dem eller dödar dem som lever på gatan och dumpar deras kroppar i en gropp. Det finns människor som räddar gatuhundar och ger hundar en till shancse och ger dem nya hem. Dem som är för aggresiva och skadade i sinnet blir avlivade. Men vissa hundar brukar komma bra överens med människor och så där.

När man skall lära en hund vara snäll eller visa att man är snäll måste man ha otroligt tålamod med dem och ha tid med dem och visa att man inte är farlig eller att händer inte är farliga. Finns ett program som heter anders bagges hemlösa hundar. där man får följa vissa hundar och så där liksom.

Jag tycker om djur och speciellt hundar. Man måste tänka på inte vara stressad eller skrika på hundar eller valpar ha tålamod med dem och vara lugn mot dem och så. Men jag älskar hundar och så. Med en hund kan man gå med och så där liksom. Men sen är de en b ra vän att vara med och så där liksom. Men jag har alltid tyckt om hundar. Hundar är det finaste som finns på denna jord och jag önskar jag kunde visa alla hundar jag är snäll och så där. Jag vill ju hjälpa gatuhundar eller visa dem jag inte är farlig. Men brorsa har en hund som heter leia. Hon är snäll men busig henne måste jag vara lugn med och så inte skrika åt och så där.

Men hundar är det finaste vi har på denna jord och så där liksom. Jag tycker om Hundar. Jag vill inte att hundar skall utrotas. Hundar är det finaste vi har på denna jord. Eller vad tycker ni andra om hundar och så där ? Men jag älskar hundar jag är en hund människa och jag tycker om att gå ut med dem varje dag och så där liksom,.

Men hunden är bästa vän för människan är social och så. Hundar lyssnar när man vill prata med dem och så. Sen är alla hundar olika från personligheter och så där liksom. Men jag mår bra och så där liksom. men jag ville skriva om djuret hunden. Men kom ihåg vara rädd om era hundar och så där

Skrivet av: Anna bäck.
Datum: 9 juli 2024
kl: 05.07

jag e glad posetive tjej som gillar att rita och skriva sagor mellan himmel och och jord. Jag är för det mesta glad och hoppas nån där ute kommer gillar mina sagor och så. Jag tycker om att skriva många sagor. Det är mitt intresse.
Anna bäck är medlem sedan 2017 Anna bäck har 31 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?
Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Haahaauuj

Hejsan hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

Haahaauuj

På andra plats denna veckan: Petterbroberg