anna bäck

Anna bäck

jag e glad posetive tjej som gillar att rita och skriva sagor mellan himmel och och jord. Jag är för det mesta glad och hoppas nån där ute kommer gillar mina sagor och så. alla som tycker min saga kan kommentera till mig. Jag tycker om att skriva många sagor. Det är mitt intresse.

Publicerade verk: 28
Medlem sedan: 2017
Författarens länk

Författarens noveller:

Att respektera hundar

Anna Bäck

Hundar är fina djur. Man skall behandla hundarna med respekt och man skall ge dom kärlek. Vissa gatuhundar som hemlösa är folk dumma mot. Hundar är fina djur och skall behandlas med kärlek och omtanke.…

Klicka här för att läsa hela »

Sagan om dinon bertil

Anna Bäck

Kapitel 1 Bertil föds till världen! Det var en vacker dag i skogen och på fälten. På ett fält brevid en skog så hade en flock dinos en häggnings tid. Det betydde att alla i flocken skulle få…

Klicka här för att läsa hela »

Sagan om magi draken david

Anna Bäck

Kapitel 1. David föds hos dino flocken! Det var en solig dag och en dino flock hade häcknings tid. Det betyder att flocken skall få ungar. Men av av dinosarna som vakade över sitt bo hade ett konstigt…

Klicka här för att läsa hela »

Gatuhunden benny

Anna Bäck

Kapitel 1 Benny föds till världen Året är 2000talet och i stockholms gator vimlade det av gatuhundar. Stockholms stad hade 1000tals gatu hundar som ingen rådde om. På den här tiden är ungefär…

Klicka här för att läsa hela »

Super Mario och Luigi på äventyr i dinosaurie landet!

Anna Bäck

Det var en solig dag på mushroom kingdom. Mario peach och Luigi skulle ut på äventyr till ett land som hette dinosaurie landet som låg lite utanför Mushroom kingdom. De skulle flyga med luftballong…

Klicka här för att läsa hela »

Sagan om dinon Viktor

Anna Bäck

Kapitel 1 Viktor föds till världen! Det var en härlig solig sommar dag. En flock dinos hade olika bon i marken de vaktade sina ägg. Det var den tiden årstiden som dino ungar skulle komma till världen.…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

Dikt om Peder

Anna Bäck

Peder är fin och mysig. Han är snäll och go. Han är len som sammet och gosig som en nalle björn. Han är så fin och snäll kille. Jag älskar Peder var dag som går. Han är så fin och mysig kille.…

Klicka här för att läsa hela »

Diamond och Donya

Anna Bäck

Donya är gammal och grå. Donya orkar vardag gå. Donya orkar gå men ingenting höra eller se. Diamond är pigg än så länge. Diamond och Donya är 2 hundar som glatt älskar att gå. Diamond och…

Klicka här för att läsa hela »

Hunden Diamond

Anna Bäck

Jag älskar min hund Diamond. Diamond betyder Diamant. Diamond är exakt som en Diamant. Hon är snäll och go och lekfull som helst. Diamond som är amstaff pitbull terrier är snäll och mysig. Hon…

Klicka här för att läsa hela »

Peder gör mej så glad

Anna Bäck

Peder du gör mej så glad. När jag e med dej får du mitt hjärta att dunka. Jag älskar dej var dag som går. Peder jag e lycklig med dej. Jag försöker få ditt hjärta att dunka. Peder det är bra…

Klicka här för att läsa hela »

Jag har hopp för framtiden

Anna Bäck

Jag levt länge på denna jord. Jag e bara 32 år och jag har hopp på framtiden att jag skall leva länge på denna jord. Jag har hopp om framtiden om att klimatet skall bli bättre och att våld och…

Klicka här för att läsa hela »

Donya Jag älskar dej

Anna Bäck

Jag älskar dej Donya. Du är en fin vovve och du orkar leva på vår jord länge nog. Du är gammal och skruttig. Men snart får du komma till bättre ställe. Men du lever än och du orkar stå och…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?
Annons:

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren