Publicerat
Kategori: Spänning noveller

Min familj

Jag älskar min famij. En familj är det bästa som finns i mitt liv. Jag bodde hos min riktiga mamma. Men sen flyttade jag till en annan familj när jag var 2 år. Jag är uppväxt med den familj jag flyttade in till när jag var 2 år gammal.

Den familjen älskar jag. De är snälla mot mej de vet vad jag behöver de ger mej kärlek och dem ställer upp för mej och så där. Jag försöker ställa upp för dem med att städa passa leia deras hund. Vi hade 2 andra hundar förut men de är döda nu,. Donya och diamond hette dom. Doris har inte min brorsa länge hon är i ett nytt hem. Doris var min brorsas hund,. Min lille bror har en ny hund som heter leia. Men jag vill berätta om min familj att dem är dem finaste familjer jag har och så där liksom. De är så snäll mot mej. Jag försöker vara snäll mot dem. Familjen jag bodde hos och fortfarande har nära kontakt med än idag där så tycker dem jag är snäll och så där liksom. :). Men dem tycker jag är snäll och omtänksam och så. De tackar för mycket för hjälpen och så där liksom.

Men min familj är det bästa jag har. En familj är det viktigaste man har i livet. :). Men man skall vara rädd om den familj man har i livet, Jag älskar min familj dem betyder mycket för mej och de vet hur jag fungerar. Men dem är dem bästa famiilj jag har i mitt liv de står mej så nära och de öppnar upp sina hem för mej och jag får hjälp av dem på vardagarna och så där liksom. :). Men jag mår bra och så där liksom. Men det är så fint att ha en sån snäll familj i mitt liv dem betyder mycket för mej.

jag e glad posetive tjej som gillar att rita och skriva sagor mellan himmel och och jord. Jag är för det mesta glad och hoppas nån där ute kommer gillar mina sagor och så. Jag tycker om att skriva många sagor. Det är mitt intresse.
Anna bäck är medlem sedan 2017 Anna bäck har 31 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Piraya73

En kvinna mitt i livet som lever med psykisk ohälsa. Har så länge jag kan minnas använt skrivandet som min terapi. Varje fredag kommer jag även att publicera mina fredagstankar, där jag bollar mina…

Piraya73

På andra plats denna veckan: Angelina Lundström