Publicerat
Kategori: Novell

I’m mad about that man

Januarisnön vräkte ner över staden. Trafiken stannade nästan av, bilarna rörde sig sakta och ljudlöst fram. Snön sög upp allt ljud. De få som var ute till fots rörde sig sakta, det var halt under snön. Snöröjningen hade inte hunnit med. Rachel pulsade fram längs gatan. Drömmde sig till varmare platser. Hon var visserligen van vid snö. Vintrarna hemma i Rochester kunde vara både snöiga och bistra. Hon kom till Sverige när hon gifte sig med en svensk för fem år sedan. Nu har hon både skilt sig och fått svenskt medborgarskap. Det var en jobbig tid i nytt land och inte så många vänner. Tur att hon är en social person, har lätt att knyta kontakter. Men svårt att få nya riktiga vänner när man är 35 år. Ett sätt var att involvera sig i olika projekt och kurser. Som tur var har hon en lite pengar som hennes mormor testamenterade till henne, så hon behövde inte arbeta. Men att bara gå och inte göra någonting var inte roligt. Hon jobbade lite på ett café samtidigt som hon pluggade konstvetenskap och arkitektur.

Som en del av sina studier, nu på masternivå, skulle hon just påbörja en kurs på Open Lab vid Royal Institute of Technology. Tur att hon rekognoscerade för ett par dagar sedan, annars hade det varit svårt att hitta när allt är vitt, i luften, på marken och i drivor upp mot husfasaderna.

Hon gick in i byggnaden där kursen skulle äga rum, skakade av sig snön och gick upp för trapporna. Många kursdeltagare hade redan kommit. Alla verkade betydligt yngre än hon, troligen runt 25. Många utländska studenter såg det ut som, en del pratade svenska men de flesta pratade engelska. Ytterligare andra kom från Afrika och pratade språk hon aldrig tidigare hört.

”Typiskt,” tänkte hon. ”Alla tjejer klumpar ihop sig runt ett par bord. Afrikanerna sitter vid ett eget. Men där sitter också, konstigt nog, en äldre vit man. Undrar vad han gör där, inte likt en svensk.”

Hon dröjde lite i dörren, gick sedan fram och satte sig vid ett bord med grabbar. ”Lika bra att börja bland lite,” tänkte hon.

”Hej, jag heter Rachel,” sa hon på engelska. Språket på kursen var på engelska, alla förväntades prata så att alla förstod.

De andra runt bordet presenterade sig och sedan blev det tyst, så som det oftast blir i Sverige. Efter en stund kom tre lärare in och började kursen. Alla fick ställa sig efter en vägg och sedan skulle de intervjua personen till höger. Efter en stund skulle de sedan presentera personen de intervjuat för övriga i kursen. Rachel intervjuade en kvinna som kom från Ukraina, Natasja, en ung söt tjej med stora bröst, som hon klämt in i en lite för liten tröja.

När presentationerna var klara blev det flera olika övningar, allt för att lära känna varandra. På slutet av första dagen blev de indelade i projektgrupper, sex till sju i varje grupp. Rachels grupp bestod av en man från Kenya, en från Botswana, en tjej från Sverige, en mörk tjej som var från Etiopien samt den äldre mannen som hade suttit med alla mörkhyade afrikaner. Deras projekt var att undersöka hur ett industriområde utanför Stockholm kunde utvecklas och bli attraktivt.

Först satt alla tysta. Sedan började någon prata. Efter en stund pratade alla, bortsett från den äldre mannen, som satt och lyssnade. Rachel blev intresserad, undrade vad han gjorde på kursen. Han verkade ha mycket erfarenhet, varit med i många tidigare projekt, förstod hon när de presenterade sig. Men han gjorde inget väsen av sig, lät de övriga prata.

Han såg på den som pratade, nickade lite ibland. Han hade ett öppet ansikte och ibland glimmade det till i hans ögon. När någon sa något, som var lite annorlunda, öppnades hans ansikte upp i ett leende som spred sig till hans ögon, ibland skrattade han till när något var roligt.

Andra dagen på kursen hade de flesta matlåda med sig. Värmde dem och åt i ett angränsande rum. Rachel hade sett hur den äldre mannen hade försvunnit dagen innan på lunchen. Nu tänkte hon att hon ville följa med honom.

”Var tanker du äta? Får jag följa med?” frågade hon.

Mannen såg lite tveksam ut. Ville han inte ha sällskap, kanske tycker bäst om att äta för sig själv?

”Ja, välkommen. Jag tänkte gå till en liten pastarestaurang en bit bort.” Mer sa han inte, men Rachel följde med honom.

När de beställt och satt vid bordet började Rachel prata, berättade vem hon var och var hon kom ifrån.

”Rochester? Hmm, jag har inte varit där, men vet att IBM hade en stor fabrik där. Jag jobbade för ett antal år sedan på IBM, var en del i USA, men kom aldrig till Rochester. Var mer utanför New York, i White Plains. Hur kom du till Sverige, du pratar ju nästan perfekt svenska?”

Nu var isen bruten och de pratade, berättade om sig själva. Rachel var den som pratade mest. Hennes pappa hade haft en hög position på IBMs fabrik, förstod vilket företag det var och dess unika kultur. Ju mer de pratade, desto mer intresserad blev Rachel av Sten, som mannen hette.

På gruppövningarna var Sten fortfarande ganska tyst, men när han sa någonting, var det ofta värt att lyssna. Tydligen ville han att de övriga skulle få så mycket utrymme som möjligt, ville inte styra, så som han troligen alltid gjort tidigare i sitt arbete. Rachel försökte få honom att delta mer, frpgade honom om vad han tyckte. Och då sa han det, gav lite råd och input, utan att tränga sig på. Rachel blev alltmer intresserad av honom. På luncherna följde hon nästan alltid med honom, det gav henne en skön känsla att få prata med honom.

Han lyssnade mycket på henne, nickade och såg på henne när hon pratade. Hon pratade om sin relation med ett par män, om sin mamma, som ville att hon skulle komma hem och ge henne barnbarn.

”Jag vill inte ha barn. Svårt att förklara, men vill bara inte det. Det får min syster sköta om.”

”Ja, det är märkligt att det ska vara så konstigt att inte vilja ha barn, att välja bort det,” höll han med om.

”Att göra barn tycker jag om, bara det inte blir ett resultat,” fyllde hon i.

”Hur menar du då?”

”Ja, att älska, ha sex. Ligga länge och njuta av varandra. Den delen gillar jag.”

Han tittade på henne, undrade vart hon vill komma, men sa inte så mycket.

”Ja, du är ju nästan hälften så gammal som jag. Men jag ångrar inte någon av mina tre döttrar. De är ju i stort sett i din ålder,” sa han bara.

Rachel hade blivit allt mer intresserad av honom. Undrade hur hon skulle göra för att han skulle bli intresserad av henne. Hon började klä sig lite mer utmanande. Från att tidigare ha haft stora tröjor och lite säckiga byxor, hade hon alltmer en lite tightare topp och byxor som satt åt runt hennes rumpa. Hade hon lite urringning kunde hon luta sig fram över bordet när de åt, visade brösten lite. Han nappade inte.

Rachel tänkte på den gamla melodin från sextiotalet I’m mad about the boy, men sjöng inom sig istället I’m mad about that man, och Hur ska jag få honom. Det senare med en egen melodi.

”Det är en konstutställning, som jag tänker gå på. Har du lust att följa med ikväll?” frågade hon en dag i februari.

Vintern hade ännu inte släppt sitt grepp och bägge två var ordentligt varmt klädda när de träffades. De lättade lite på kläderna när de kom till utställningen. Rachel hade tagit på sig en ganska kort kjol och en, nästan vågad, topp under den tjocka vinterjackan. Hon såg hur han hajade till när han såg henne.

”Du är en mycket vacker kvinna, Rachel. Det är en ära att få vara med dig. Roligt att få uppleva den här konsten med dig,” sa han.

Rachel blev alldeles varm inom sig. ”Han ser mig, han tycker om mig. Vill ha honom. Hur gå vidare, utan att vara uppenbar?” tänkte hon.

”Tack. Jag tycker du är stilig och mycket intressant. Och roligt att få göra saker med dig.”

De fortsatte gå runt. Efter en stund hade de sett och diskuterat de olika verken. De gjorde sig klara för att återigen gå ut i vinterkylan. Just som de stod och precis skulle svepa de varma jackorna omkring sig, tog Rachel ett steg fram mot honom.

”Tack för att du följde med. Det var en upplevelse för mig.”

Sedan gick hon riktigt nära och kramade om honom. Pressade sin kropp mot hans. Först gjorde han ingenting, sedan kramade han henne tillbaka. Hon kände hur hennes bröst trycktes mot hans bringa. ”Han känns så stark, så underbar,” tänkte hon. Pressade sig lite extra och vände ansiktet upp mot honom, gav honom en kyss på kinden. Han vände sig mot henne, såg med det där fantastiska leedet på henne. Då satte hon sina läppar mot hans. De möttes, läppar mot läppar i galleriets garderob.

Det kändes som en evighet, tyckte Rachel, en fantastisk evighet. När de skildes åt log han fortfarande. Ögonen betraktade henne. Innan han hann lösgöra sig, böjde hon sig framåt igen, vinklade huvudet lite och kysste honom igen. Hon kännde hur hans omfamning blev hårdare, hur han tryckte henne mot sig. Hon delade lite på sin läppar, han följde efter. Efter en stund letade sig hennes tunga in mellan hans läppar, sökte hans tunga. Bägge var nu i sin egen värld, bara deras kroppar mot varandra, läppar som möttes i en alltmer intensiv kyss. Hon kännde hans kropp, hur han blev hård och hur han pressade sin bula mot henne. Hon tryckte tillbaka med sina höfter. Gnuggade lite fram och tillbaka.

Han bröt kyssen, såg på henne, fortfarande leende.

”Oh My God,” sa han. ”Vad hände? Tack, du är fantastisk, smakar och luktar så gott. Skulle vilja äta upp dig, men du är nästa dubbelt så gammal som jag, en gammal gubbe.”

”Tack själv. Vill ha mer av det där. Känna dig mot mig. Är det galet att säga? Får en kvinna säga så? Oh, jag blev alldeles skakig. Ska vi gå någonstans och sitta ner?”

”Ja, ett glas vin, känns som jag skulle behöva. Måste samla mig. Och visst måste även kvinnor få säga det de vill. Men tänk över vad det är du vill; du leker lite med elden. Det vet du väl?”

”Det är en eld jag vill både leka med och bli varm av. Fattar inte vad som tagit åt mig, men vill ha dig. Vill ha dig nu! Strunt i vinet, kom hem, följ med hem.”

”Vad ska en stackars man göra. Ingen normal man kan motstå dig, det måste du veta. Men är det rätt? Gör vi rätt? Mot varandra? Jag är en gammal man.”

”Strunt i det. Kom nu!” sa hon. Började återigen svepa jackan om sig.

De gick tysta längs gatorna, hand i hand. Kylan märkte de inte längre, bara den glöd de tänt inom sig; glöden som värmde dem. Ord behövdes inte. Hon ledde honom hem till den lägenhet hon bodde i. När de kommit in i hallen, kastat av sig jackorna stod de länge i en omfamning. Läpparna möttes igen.

Efter en stund bröt hon sig loss. Såg på honom och började dra av honom hans tröja och knäppte upp hans skjorta. Såg hans breda, ganska håriga bringa. Hon lutade sig framåt. Kysste sig ner från halsen till hans små bröstvårtor. Bet lite lätt i dem, samtidigt som hon lossade hans bälte och knäppte upp byxorna. Drog ner dem. Såg på tältet som bildats i hans kalsonger. Drog ner kalsongerna och möttes av en styv, hård penis, som stod rakt ut. Såg nästan ut som den pulserade. Hon gick ner på knä, fattade om den, såg på den, nu med ett stort leende, innan hon pussade på toppen.

Hon smekte sina läppar med hans ollon, öppnade sakta munnen och sög in toppen i munnen. Lekte med tungan. Hon kände den lite salta smaken av försaften. Hon förde munnen fram och tillbaka, lät ollonet ömsom vara inne i munnen och ömsom utanför. Hon såg upp på honom, såg att han fortfarande har ett leende, men nu mera njutningsfullt.

Efter en stund, lyfte han upp henne. Höll henn på armlängds avstånd.

”Nu min sköna, är det din tur. Nu vill jag klä av dig, vill se och utforska din vackra kropp. Sedan vill jag älska med dig.”

Han såg på hennes topp, som smet åt runt brösten. Tog tag på varje sida och drog den sakta upp. Hon hade en liten vacker spets-bh, som knappt täckte hennes bröst. Gav bara lite stadga till dem. Han tog händerna bakom hennes rygg och knäppte upp bh:n; brösten kom fram i det fria. Han kupade dem i sina händer. De kändes helt underbara, fasta och lite tunga. Han såg på dem, beundrade deras form. Gravitationen hade påverkat dem till en perfekt form, lite rundning neråt. Han tog tag om en bröstvårta. Gnuggade den lätt mellan fingrarna.

”Ohh, jaa, oh. Så skönt. Mera,” hörde han hur hon gnyr fram. Han satte ansiktet mot det ena och sög in bröstvårtan i munnen.

”Ja, ja. Oh, min älskling. Ja, mer, mer,” fortsatte hon.

Samtidigt som han sög, bet lite lätt i bröstvårtan, var hans händer aktiva med att lossa hennes kjol. Den föll till golvet. Hon stod nu bara i ett par strumpor och en liten, nästan genomskinlig trosa. Sten lossade sin mun från bröstvårtan, gick ner på knä, satte näsan till hennes sköte och drog in hennes arom i näsborrarna. Satte näsan tätt, tätt intill hennes springa, nästan så den trängde in genom tyget. Andades in igen, och igen. Han slickade utanpå trosan, ville ha in tungan genom tyget. Kännde hur blöt hon var. Sakta drog han ner trosorna, såg på hennes lilla buske, precis ovanför springan. Stack ut tungan och började slicka henne, nerifrån och upp. Rachel ställde sig lite med benen isär, gav honom tillträde till sin kvinnliga grotta.

Sten slickade och märkte hur Rachels safter rann till. Han kupade hela skötet i en hand och smekte med sina fingrar i öppningen. Sakta gled först ett finger sedan ett till in i hennes inre. Vinklade fingrarna lite, kände hennes lite skrovliga området framtill. Masserade hennes G-punkt.

”Kom, kom, vi går in till sängen, vill ha dig nu,” mumlade Rachel och drog med honom in till sovrummet.

Hon lade sig ner på sängen med benen isär, ville att han skulle komma in i henne. Han såg på henne. Satte sitt ansikte och sin mun mot hennes sköte. Började slicka igen och stack in två fingrar i henne. Började pulla och samtidigt slickade runt hennes klitoris.

”Åhh, vad gör du med mig. Ohh, ja, ja, så skönt. Mer, jag kommer, oh, min älskling. Nu, nu, nu.”

Sten kände hur hon kramade om hans fingrar som fortfarande var inne i henne. Hans huvud satt fast mellan hennes lår, när hon kom i en orgasm. Han försökte fortsätta att pulla och slicka genom hennes orgasm, som bara fortsatte och fortsatte.

”Ja, ja, oh my God, ja, ja. Så underbart. Åh, ja, ja,” fortsatte hon gny.

Efter en stund reste sig Sten upp. Särade mer på hennes ben och satte sin kuk mot hennes öppning. Tittade på henne, frågande.

”Ja, ja, kom in i mig. Nu, nu. Vill ha dig där i mig. Vill känna din stora kuk fylla min fitta. Ja, min älskling. Ta mig, ta mig, knulla mig,” hörde han hur hon sade.

Han pressade in sin kuk. Fittan var fortfarande trång efter orgasmen, men hon var så våt att det inte var några problem. Han sjönk in i henne. Låg ovanpå och började med långa tag först dra sig ut och sedan lite snabbare pressa sig in igen. Igen och igen. Han märker hur hon juckar mot. Stönade varje gång han kom längst in. Hon knep med sina muskler runt hans kuk, masserade den med hela sitt inre. Hon kände hur han fyllde henne och hur ådrorna på kuken rev lite extra. Bägge var helt i sin egen värld. Det var bara de två, hans kuk och hennes fitta som spändes ut av honom.

Han satte händerna mot hennes bröst. Ökade takten och pressade samtidigt händerna mot hennes bröst, som fyllde hans handflator. En bröstvårta stack upp mellan två av hans fingrar. Han böjde sig ner, slickade på den, samtidigt som han knep lite om den med fingrarna. Han hörde hur hon stönade.

”Ja, krama mina bröst, bit i bröstvårtan, åhh så skönt. Knulla nu, hårdare, hårdare,” hörde han hur hon stönade. Samtidigt har hon sina händer på hans rygg, satte naglarna i hans skulderblad och trycker in dem i honom. Rev lite med dem. Kände hur han spände musklerna.

Hettan byggdes upp igen, Rachel kände hur hennes orgasm, som bara varit vilande, nu började blomma ut igen. Få ny energi. Sten hade inte heller långt kvar. Han hade inte haft sex på ett drygt år, det fanns mycket uppdämt i honom. Rachel märkte att han ökade takten, hur kuken, om möjligt, kändes än större. Samtidigt som hon blev allt tightare, till hon exploderade i en ny orgasm.

”Nuu, nuu, jag kommer, kommer. Kom du också. Vill ha dig sprutande i mig, kom nu. Ohh, ja, ja.”

Rachel skruvade på sig vilt under Sten. Orgasmen hade tagit full kontroll över henne. Hon kunde knappt andas, bara stötvis med öppen mun. Sten gjorde ett par snabba juck till och hon kände hur hans kuk började rycka och spruta. En gång, två gånger, tre gånger. Det ville aldrig ta slut. Men efter en stund, låg Sten bara helt stilla på henne. Bägge var helt utpumpade. De bara låg där, flämtade.

Plötsligt började Rachel skratta och skratta.

”Åh, min älskling. Hur jag försökt och försökt att få dig hit, in i mig. Du är helt underbar. Vill inte sluta älska med dig. Äntligen, vad jag har längtat.”

”Vadå, har du? Varför har du inte sagt något?” frågade Sten, lite oförstående.

”Åh, ni män. Ni ser ingenting. Vad ska en kvinna göra för att ni ska förstå? Men nu, nu, äntligen har jag dig. Kommer inte att släppa dig. Nu är du min, min. Och när jag är klar med dig kommer du inte att kunna gå. Kommer ha skavsår på kuken. Bara så du vet!”

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren