Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Killen på gymmet del1.

Killen på gymmet del1.

Detta är Annas perspektiv på hur träffen gick till. Du får gärna läsa killens perspektiv, den novellen heter ”Paret på gymmet del1.

Vi bodde i Göteborg för några år sedan innan vi bestämde oss
att vi ville flytta till ett lugnare stad. Vi åker dock tillbaka då och då för att hälsa på gamla barndomsvänner. Tycker även att det mysigt att bara gå runt i Göteborg, speciellt nu på vintern. Vi kom fram till hotellet som vi skulle bo på och började att packa upp. Det va fredag och vi hade bestämt träff med några vänner för att äta middag ihop på lördag. Så vi hade inget planerat för kvällen.

-Älskling, det finns ett gym här i närheten som vi kan gymma på ikväll. Tränar vi idag kan vi äta och dricka med gott samvete resten av helgen. Sa Patrik.

Jag va inte så sugen på att träna, men hade slarvat med träningen resten av veckan och tänkte att det va en bra idé ändå.

-Ja du har rätt, vi kanske skulle ta ett snabbt pass ändå. Svarade jag.

Vi packar, tar på oss ytterkläderna och går till gymmet som ligger i närheten. Vi kommer till gymmet och byter om snabbt. Tyvärr finns det inte så mycket ögongodis att titta på, men det är ändå skönt att inte behöva vänta på att maskinerna ska bli ledigt. Vi börjar träna lite lätt och blir varma i kroppen.

Ser att det kommer en ung kille till gymmet och går till omklädningsrummet. Han kommer ut efter några minuter och har på sig ett linne och shorts. Han är kortklippt, kort trimmat skägg, solbränd och vältränad. Känner att min fitta vaknar till liv och pirrar lite. Märker att Patrik kollar på mig och ler.

-Haha, va du glor! Säger Patrik lite skämtsamt.
-Han såg ju bra ut! Aldrig fel med lite ögongodis. Svarar jag.
-Jag visste att du tyckte det. Svarar Patrik.

Och visst visste han det. Vi är swingers så vi har haft sex med andra tjejer och par. Men oftast är det extra killar. Och oftast är det yngre vältränade killar. Killen i gymmet passar i den kategorin. Jag märkte att till och med Patrik började att spana in killen.

-Du han kollar på dig. Jag tror att han kollade in dig. Viskade Patrik försiktigt.

Jag trodde att Patrik skojade med mig eller ville bara jävlas. Så jag kollade försiktigt tillbaka och fick ögonkontakt. Jag log mot han lite trevligt och han log lite försiktigt tillbaka innan han slutade och kollade bort. Såg att Patrik hade uppmärksammat allt. Killen gick till en annan maskin. Patrik tyckte att vi va färdigt med maskinen vi körde och skulle köra något annat. Jag följde med han och insåg att vi skulle köra på maskinen bredvid killen. Patrik ber mig att sätta mig på maskinen.

-Är du sugen på han? Frågar Patrik.
-Ja, han ser ju bra ut. Svarar jag.

Märker hur Patrik börjar gå till killen och säger något som jag inte hör. Ser hur plötsligt hur båda kommer tillbaka. Jag blir lite nervös och undrar vad som ska hända något.

Han kommer fram och säger hej, och jag hälsar tillbaka. Han visar sen hur maskinen funkar och pekar mot mina bröst och säger
-det ska kännas precis över brösten.

Patrik ser på och plötsligt tar på mina bröst.

-ja men känner hur du blir hård där känn! Säger Patrik till killen som ser lite förvånad ut. Jag väntar på att han ska känna och vill ha hans händer på mina bröst, vid detta laget är jag redan kåt. Han känner lite försiktigt till min besvikelse precis över mina bröst.

-Ja det ska kännas där, då gör man rätt. Svarar han.

Vi tackar för att han visade oss och ser att han går till omklädningsrummet. Lite märkligt tycker vi, han har ju inte tränat längre än 30minuter. Vi tränar ytligare 5 minuter och känner oss klara.

-Ska jag gå till omklädningsrummet och fråga honom om han är intresserad över att komma över till oss? Frågar Patrik.

-Nej, nu tror jag att du dagdrömmer för mycket, varför skulle han tacka ja? Frågar jag tillbaka.

-Han kollade ju in dig flera gånger, och du är en milf vem tackar nej! Du kan gå till hotellet så kanske jag lyckas få med han. Annars kommer jag själv om en stund. Svarar Patrik.

Jag tänker att det är värt ett försök, och gör som Patrik säger. Önskar han lycka till och går till hotellet.

Så fort jag kommer in rummet tar jag av mig mina kläder och lägger mig i sängen. Jag börjar ta på mig själv. Känner hur styva mina bröstvårtor är och tar på dom med ena handen. Medans med andra handen smeker jag min klitoris. Känner hur känslig och våt jag är. Jag fantiserar om att jag får smaka på hans kuk, att jag får leka med hans ollon med min tunga. Och låta hans kuk glida in i min mun. Kyssa och sedan börja suga av han igen. Att jag får hoppa upp på hans kuk och rida han samtidigt som jag får känna på hans muskler. Känner hur min klitoris pulserar och känner att jag kommer komma snart. Hör plötsligt hur min mobil plingar. Jag tar upp den snabbt och hoppas att det är Patrik som har skrivit.

-Jag har en överraskning! Han tyckte att du såg bra ut, och vill gärna ha sex med dig. Vi ska byta om sen kommer vi puss. Skriver Patrik.

Jag blir lite nervös och lycklig på samma gång. Öppnar en vinflaska och häller upp ett glas som jag dricker lite utav för att lugna nerverna. Sätter på lite trevlig musik på Patriks högtalare och sedan hoppar in i duschen. Jag tvättar av mig och tvålar in mig samtidigt som jag fantiserar om killen. Märker att jag har fantiserat lite för länge under den varma duschen när jag hör att dom redan är här.

-Jag kommer ut snart! Ropar jag.

Jag tar på mig mina svarta stay-ups och matchande bh. Sprayar på mig lite deo och parfym. Sätter på mig en svart morgonrock över. Sedan går jag ut.

Jag ser att han står framför sängen och kollar på mig. Jag känner mig så sexig. Jag går fram och presenterar mig.

-Hej, jag heter Anna. Säger jag samtidigt som jag ler.
-Hej, jag heter Paris, tack för jag fick komma hit. Svarar han.

Vi sätter oss på soffan runt ett bord. Han är nyfiken på vad vi gillar och vad vi har för regler. Jag säger att vi gillar det mesta. Sen pratar vi om erfarenheter, och jag känner att jag blir kåtare och kåtare av all sexsnack. Dricker lite vin som jag har hällt upp och ser att han kollar på mig.

-Jag är väldigt nyfiken på hur du ser ut under din morgonrock. Säger han.

-Jag kan visa om du också tar av dig! Svarar jag.

Han ställer sig upp och tar av sig t-shirt och byxor. Han kropp ser ut så som jag hade fantiserat om. Vältränad och solbränd. Jag ställer mig upp och tar av mig min morgon rock och ser hur han kollar på mig. Märker hur hans leende blir större och större.

-Vi kanske ska lägga oss i sängen. Säger Patrik.

Vi lägger oss i sängen och jag får ligga i mitten. Dom lägger sig på varsin sida. Jag kollar försiktigt på Paris och han går för en kyss. Han kysser mig med sina mjuka läppar, tänker genast att han är bra på kyssas. Han börjar låta handen känna på min kropp och jag blir kåtare och kåtare. Han börjar ta på mina bröst, jag känner hur han stoppar in handen innanför bh. Han smeker mina styva bröstvårtor och nyper dom försiktigt. Jag sätter mig upp och ber Paris ta av mig bh. Ser att Patrik är naken och hård. Samtidigt som Paris tar av mig bh kan inte Patrik hålla sig och vi börjar kyssas. Älskar att va i centrum och ha två män som tar hand om mig. Vi lägger oss ner och fortsätter att kyssas.
Känner hur Paris börjar ta på mina bröst och kyssa dom. Han kysser runt bröstvårtorna och retas. Sen kysser han mina bröstvårtor och suger på dom. Det är så otroligt skönt att jag hör mig själv stöna. Han särar på mina ben och lägger sig över mig. Han kysser mina bröst och kysser sig neråt. Han kysser mina innelår och kysser på mina trosor. Känner att jag är väldigt kåt och vill känna hans mun mot min fitta. Jag klarar inte av att bli retat mer så jag lyfter på höfterna och han förstår vad jag vill. Han tar av mig trosorna och kysser runt fittan. Jag är så kåt och vill bara bli slickad nu. Han sätter sedan sin mjuka tunga emot min klitoris. Jag kan inte låta bli och jucka försiktigt så att hans tunga smeker min klitoris upp och ner. Jag tar han runt huvudet och trycker han försiktigt mot klitorisen. Känner hur han slickar mig ordentligt och leker med tungan. Jag släpper taget och han fortsätter precis som jag vill ha det. Jag känner hur han stoppar in två fingrar i mig. Är så våt att dom glider in utan problem. Han slickar min klitoris samtidigt som han pullar mig. Jag kollar upp mot taket och stönar. Jag har varit kåt hela dagen, men inte kommit än och känner hur känslig min klitoris är. Blundar och bara njuter. Känner hur Patrik börjar suga på mina bröstvårtor. Jag kan inte hålla mig mer och kommer. Tar tag i hans huvud och han fortsätter att slicka. Mina lår skakar och jag hör mig själv stöna ut högt. Jag släpper taget och märker hur han slutar också.

-Gud va skönt de där va! Säger jag till Paris.

Han ler stolt och jag ser hur hård hans kuk är. Trots att jag har precis kommit är jag fortfarande kåt. Jag vill verkligen smaka på hans kuk.

-Du kan inte lämna oss så där, du förtjänar att komma du med.

Jag ber dom båda ställa sig framför mig. Jag lägger en kudde på golvet och går ner på huk framför. Ser hur båda är väldigt kåta. Börjar runka båda med varsin kuk i varsin hand. Jag börjar suga av Paris, känner hur hård hans kuk är. Smakar gott och luktar kroppstvål. Samtidigt runkar jag Patrik, och sen gör tvärt om. Även han smakar och luktar samma sak. Sen går tillbaka till Paris, leker med tungan runt hans ollon, suger av han så djupt jag kan och ser hur han njuter. Märker att jag suger lite för skönt.

-Förlåt men jag kommer komma snart, har inte runkat på flera dagar. Säger Paris.

-Vart vill du spruta? Frågar jag.

-I din mun och på dina sexiga bröst. Svarar han.

Jag älskar att bli sprutat på brösten så det tackar jag inte nej till. Jag börjar suga av han snabbare och djupt. Känner hur hans kuk börjar pulsera i min mun och han sprutar. Till min förvånad sprutar han rejält, jag kan inte ta mer och slutar suga. Jag runkar han med handen och han sprutar även på mina bröst. Patrik som tänder på att se mig bli sprutad på mina bröst klarar heller inte av det. Även han stönar att han kommer och jag får ytligare en varm sats på brösten.

Känner att jag är kåt igen, trots att jag kom för några minuter sen. Går verkligen igång på att få suga en hård kuk. Jag tackar båda två för den härliga satsen.

-Jag måste tacka, du kan verkligen suga kuk. Svarar Paris tillbaka.

Jag reser mig upp och går till toaletten. Ser mig själv i spegeln och ser hur all sperma rinner ner ifrån mina bröst. Jag torkar mig och känner att även mina lår är våta pågrund av att jag är så kåt. Så jag hoppar in i duschen och fräschar upp mig. Jag kommer torkar av mig med handduken och går ut igen. Vi pratar en stund, och jag kan inte låta bli att kolla på hans kuk. Vill så gärna känna den i mig.

-Tror du att du kan få upp den igen? Frågar jag.

-Ja självklart, jag tackar inte nej till och få knulla dig. Svarar han.

Jag sätter mig framför han i sängen och börjar försiktigt massera hans lår. Jag kysser han bollar och suger på dom. Märker att hans kuk reser sig lite.

-Oj, vill han något eller? Säger jag.

Han ler och nickar. Jag tar tag i hans kuk och börjar slicka på ollonet. Sen börjar jag att suga den djupt. Känner hur han växer och blir hårdare i min mun. Det gör att jag känner hur det pirrar i fittan. Jag turas om med att slicka på ollonet och ta in hela kuken i munnen. Märker att han blir riktig hård.

-Ställ dig på fyra, jag vill knulla dig! Säger han.

Jag hoppar upp på sängen och ställer mig på doggy och väntar på hans hårda kuk. Vill bara känna han i mig. Han tar glidmedel på kuken, men jag vet att det inte behövs. Är redan riktigt våt och när han stoppar in kuken glider den bara in. Han börjar knulla mig sakta, jag är så kåt att jag vill bli tagen hårt! Jag försöker jucka lite mot han så att han tar mig hårdare. Märker hur han drar ut kuken.

-Oj, den gled ut. Säger han lite retsamt.

-Stoppa in den och knulla mig hårt! Svarar jag.

Han stoppar in den och börjar knulla mig sakta. Jag stönar att han ska ta mig hårdare men han fortsätter att retas. Min fitta bultar och vill mer än allt annat bli tagen hårt. Precis innan jag ska be han att knulla mig hårt ökar han tempot. Han börjar knulla mig hårdare och djupt. Känner hur hans hårda kuk glider in och ut ur mig. Bara ligger där och njuter medans han knullar. Ser att Patrik ställer mig framför med sin hårda kuk. Är så kåt och de ska bli så härligt att suga kuk samtidigt. Jag suger Patriks hårda kuk så gott jag kan samtidigt som Paris tar mig hårt bakifrån. Han blir trött och jag hör hur han blir andfådd.

-Vill du ta över Patrik? Frågar Paris.

Patrik svarar ja. Jag lägger mig i missionären och Patrik lägger sig över mig och börjar ta mig i missionären. Paris lägger sig bredvid mig och jag för smaka på hans mjuka läppar igen. Patrik börjar knulla mig hårt, jag slutar kyssas och stönar. Paris börjar kyssa, slicka och suga på mina styva bröstvårtor. Jag ligger där och njuter av allting. Patrik slutar och knulla mig och jag ser Paris ligga på rygg.

-Jag vill rida dig. Säger jag.

Han lägger sig på rygg och tänker att jag ska reta han tillbaka nu. Tar hans hårda kuk och stoppar in den. Jag börjar rida sakta och tar på hans vältränade kropp samtidigt. Sen rider jag han ordentligt och känner hur han kommer djupt in i mig. Märker hur Patrik börjar filma mig och det gör mig ännu kåtare. Han lägger ifrån sig mobilen när han är klar och lägger sig bakom mig. Han trycker ner mig försiktigt och jag känner hur han trycker sin hårda kuk i mig. Dom båda samspelar och är väldigt försiktiga i början. Jag känner mig så uttöjd samtidigt som jag nästan kommer. Dom börjar knulla lite och då stönar Patrik att han kommer och fyller mig. Han bakar sedan och går på toa och lämnar oss ifred. Jag fortsätter att rida Paris och njuta av hans kuk.

Jag är så kåt och nära på att komma. Jag lägger mig bredvid Paris och ber han ge mig min vibrator. Jag vänder mig på sidan och låter han ta mig från sidan samtidigt som jag låter vibratorn leka med min klitoris. Det är så otroligt skönt att få känna hans hårda kuk glida in i mig samtidigt som min vibrator leker med min klitoris.

-Jag är nära! Säger Paris.

-Vänta lite! Svarar jag.

Han börjar knulla mig lite saktare och jag höjer hastigheten på min vibrator för att komma. Patrik kommer och lägger bredvid mig och leker med mina styva bröstvårtor. Paris hårda kuk, min vibrator och Patriks varma mun gör så att jag kommer.

Jag kommer! Stönar jag fram.

Han börjar knulla mig hårdare och det gör att allt blir ännu skönare. Jag känner hur mina lår börjar skaka och hur min fitta börjar klämma åt hans hårda kuk.

-Jag kommer, gud jag kommer. Stönar han fram.

Jag känner sedan hur hans kuk pumpar varma sats i mig. Vi båda ligger där och kommer ihop i några sekunder. Han tar sedan ut sin kuk och jag känner hur öm min fitta är. Öm men tillfredsställd. Känner även hur Paris och Patriks varma sats börjar rinna ut.

-Du får gärna duscha här om du vill. Säger jag.

-Duschar gärna hemma så kan jag lägga mig sen i sängen. Svarar Paris.

-Vi checkar ut imorgon klockan 12, du kanske vill ses på morgonen. Säger jag.

-Vi får se om jag kan då.

Han torkar sig och tar på sig kläderna. Han kramar oss båda och åker hem.

Jag och Patrik hoppar in i duschen och duschar ihop. Efteråt är vi båda så slut. Vi båda lägger oss i sängen och somnar.

Jag gillar att fantisera och drömma mig bort och skriva sexnoveller. Mina noveller är baserade på erfarenheter, fantasier och önskemål ifrån andra. Ungman 123 på bc.
Ungman123 är medlem sedan 2021 Ungman123 har 9 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren