Publicerat
Kategori: Spänning noveller

Konst - kapitel 4: Nyår i New York och Elsa lär sig om sex

Margret breder ut sina armar runt mig. Jag sjunker in i hennes varma famn och vi förenas i en djup kyss. Samtidigt som det är underbart känns situationen lite märklig med Elsa som står och betraktar oss. Efter en stund bryter sig Margret loss, tittar på Elsa och säger ”du kommer inte bara att vara en åskådare, du kommer att vara deltagare också. Jag tror det kommer att kännas konstigt både för dig och din pappa annars. Jag vill att du gör vad jag säger. Är du med på det?”

Elsa nickar, är lite skrämd eller orolig, snarare. Vet inte, förstår inte, vad det kommer att leda till. Och vill hon verkligen se sin pappa älska, ha sex, knulla?, med en annan kvinna än sin mor? Margret upprepar frågan och ber att hon inte bara nickar utan säger att hon kommer att göra som hon blir tillsagd. Elsa mumlar fram sitt jakande, men ser fortfarande orolig ut.

”Well, Elsa”, säger Margret, ”vi kommer att kramas, kyssas och successivt ta av oss våra kläder. Jag vill att du följer mig. När min blus tas av vill jag att du tar av dig också på överkroppen. Och så vidare tills vi alla tre är nakna”. Elsa nickar, lite tveksamt. Hon har inte visat sig naken för mig sedan hon var en liten flicka, bortsett från när hon nyss stoppade in kulorna, men då var det bara en liten del, visserligen högst intim del, men ändå.

Margret tar tag i mig igen. Jag får en riktigt het kyss, en kyss jag inte fått på länge. Bara kyssen får min kropp att vakna till liv. Under kyssen lossar Margret min skjorta. Utan att jag vet hur det gick till är jag naken på överkroppen. Jag följer henne och knäpper upp hennes blus och bh i ett. Hon skakar av sig kläderna. Jag står med ryggen mot Elsa, ser inte vad hon gör, men hör att det rasslar lite. Min kropp är pressad mot Margrets, hennes sköna bröst pressas in i min bringa. Mina händer trevar sig ner till hennes rumpa. Greppar tag om den, smeker de runda sköna skinkorna. Margrets händer knäpper flinkt upp mitt skärp och byxor. Hon drar ner dem och kalsongerna på en gång. Lite problem att få dem förbi min nu ganska hårda penis. När de ligger på golvet kliver jag ur dem. Har bara strumporna kvar.

Margret drar ner sin kjol och sedan strumpbyxorna. Nu har hon bara sina fina små spetstrosor kvar. Sakta hjälper jag henne att ta av dem. Ser lite över axeln. Elsa böjer sig just ner och tar av sig sina trosor. Hon är också helt naken nu.

Margret och jag möts i en ny omfamning. ”Kom Elsa, krama om din pappa, ställ dig bakom och krama om honom, så han känner oss bägge på var sin sida”. Elsa kommer tvekande fram bakom mig. Lägger armarna om mig och ger mig en liten kram. ”Kom närmare, känn hans rygg mot dina bröst ”, uppmanar Margret henne. Sakta trycker hon sig närmare mig. Hennes bröst känns så sköna mot min rygg, känns som om varenda nervtråd jag har samlar sig i ryggen. Så fasta, nästan hårda, hennes bröst är. Bröstvårtorna trycker sig in i min rygg. Vi står där i en omfamning länge. Om jag var hård innan, gör omfamningen att jag känns som ett järnspett nu. Sakta börjar Margret gnida sig mot mig. Jag glider in mellan hennes ben, sticker ut mellan hennes skinkor, känner jag när min hand letar sig ner över hennes rumpa.

Sakta börjar vi förflytta oss mot sängen. Margret visar att hon vill att jag lägger mig ner på rygg. Jag pekar stolt rakt upp. Elsa har aldrig sett mig på det sättet och hennes ögon är stora.

”Elsa, nu vill jag att du tar tag om din pappas lem. När jag lägger mig över honom vill jag att du riktar in honom mot mitt väntande hål. Håll sedan kvar dina händer runt roten med handflatorna neråt. Jag vill att du känner och får uppleva när han närmar sig. Kanske kommer du även att känna hur jag bearbetar honom. Hela tiden, Erik, ska du ligga helt stilla, inte göra något mer än att vara inne i mig. Okey?”, instruerar Margret.

Elsas lägger trevande sina händer runt kuken. Hon försöker se var jag ska in, vinklar mig lite när Margret sjunker ner över mig. Jag känner hur jag blir omsluten, hur jag utan vidare glider in i Margret. Har hon naturligt glid eller använt något? Omöjligt att säga. Samtidigt känner jag min dotters händer som nu bara har tumgreppet runt mig och handflatorna ner mot pungen och magen. När jag är längst in börjar Margret knipa och vibrera runt mitt ollon, sedan sakta ner efter skaftet, ända ut till blygdläpparna, tror jag. ”Känner du mina rörelser, Elsa?”

”Mmm, lite, hur gör du?”, svarar hon.

Margret fortsätter sin behandling. Stimulansen är till en början subtil, men med den förhöjda medvetenhet som infinner sig efter en stund blir stimulansen alltmer intensiv. Till slut känner jag hur trycket i pungen och prostatan byggs upp. Lite till och jag kommer att spruta. Margret märker det och slutar, blir helt stilla. ”Elsa, kände du något precis nyss?”, frågar hon.

”Ja, lite. Kändes som han blev grövre och något i pungen, tror jag”, svarar Elsa.

”Bra, mycket bra. Men du måste även känna att något händer precis nere vid roten på skaftet, på lemmen. En gång till. Känn efter när jag säger till”, så börjar Margret sin fantastiska behandling igen. Nu tar det inte lika lång tid, jag befinner mig mer än halvvägs. Hon kniper och vibrerar med musklerna runt mitt ollon. Det är förunderligt hur det bygger upp min orgasm. Vill börja knulla, men ligger helt stilla. Inte långt nu. ”Känn nu, Elsa”, säger hon. Och slutar röra sig helt. Jag känner hur min orgasm är precis på gränsen att explodera. Har nog vuxit, blivit grövre och retningen hela vägen från pungen, i mellangården och i prostatan är som om jag precis ska spruta. Jag har också övat mig, kan knipa och hejda orgasmen, ja jag får lite ryckningar, ungefär som en orgasm, men sprutar inte.

”Wow, jag känner hur han rycker, känns som en orgasm, tycker jag”, säger Elsa.

”Mmm, du är duktig Erik att komma lite, utan att spruta. Vi väntar en liten stund. Sedan ska vi komma båda två. Släpp loss helt, Erik. Låt Elsa känna hur det är när vi båda kommer”.

Efter en liten stund börjar Margret igen. Nu betydligt kraftfullare, min penis får en massage, som den aldrig tidigare fått. Hela tiden känner jag Elsas händer, tummar runt min kuk. Det är en totalupplevelse. Vi kommer samtidigt. Ligger sedan och pustar ut. Elsa verkar helt uppe i sig själv, det var något helt nytt för henne, att få vara med i två andras samlag och, inte minst, orgasm. Hon måste ha känt hur säden sprutade upp genom urinröret samtidigt som Margret krampade och kom.

Efter en stund ser jag på Elsa. Hon ser medtagen ut, nej hon är riktigt ordentligt frustrerat kåt. Hon ser ut som hon behöver en orgasm hon också. Få utlopp för allt det hon upplevt. Margret har också sett det. Viskar till mig ”vill du, kan du hjälpa henne? Hon behöver en man. Smek henne lite, se vad som händer”.

Oh, hjälp. Ska jag hjälpa min dotter att bli tillfredsställd, med en orgasm? Hur då? Vad händer sedan? Många tankar snurrar runt i min hjärna. Jag sträcker samtidigt fram en hand, smeker henne över huvudet. Hon har fortfarande händerna runt mitt skaft, som nu är slakt. Hon känner på det, utforskar det, verkar det som. Jag böjer mig fram, lyfter upp henne mot mig. Hon släpper inte taget om mig, snarare tvärtom. Jag håller om henne. Mina händer smeker henne över ryggen, ner mot rumpan. Åhh, vilken fast och rund rumpa. Har inte klappat den sedan hon var fem år, tror jag. Kan inte låta bli att smeka den, känna dess fina rundning. Mina fingrar råkar komma in lite mellan skinkorna, jag märker att hon är riktigt våt, måste ha droppat om henne. Min djuriska instinkt tar över. Min lilla hjärna vaknar till liv. Hon måste nu känna att jag återigen börjar bli hård. Hennes fingrar håller om mig, rör sig lite över min allt hårdare kuk.

Hon reser sig upp lite, börjar föra min kuk, mitt ollon, fram och tillbaka i sin springa. Efter några tag gnuggar hon mitt ollon mot sin klitoris, jag känner den hårda pärlan. Alltmer energiskt, lite ryckigt. Så känner jag hur hon stelnar till, darrar i kroppen. Hon kommer med min kuk som hjälp. Så sjunker hon ner mot mig, jag glider in en bit i hennes varma våta hål, men bara så att lite mer än mitt ollon är inne. Där tar det stopp. Hon har fortfarande kulorna kvar där inne och hindrar att jag kommer in ordentligt. Jag kan dock känna hur enormt trång hon verkar. Försöker hon att krama om kulorna och mig med sina muskler. Det känns så. Helt fantastiskt. Hon har förstått vad Margret berättat.

Gnugget, hennes små knipningar och situationen gör att jag känner att jag är på gång igen. Trycket byggs upp. Måste få komma ut. Kan inte hålla tillbaka, jag sprutar för andra gången på mindre än en kvart, nu i min dotters fitta.

Skamkänslor och en enorm tillfredsställelse blandas i min kropp. Både Elsa och Margret ligger och kramar om mig. Kramar mig som om jag utfört en prestation. Är det en prestation att komma två gånger på en kvart eller att ha knullat sin dotter? Skam och skönt, så förbjudet, men just nu tillåtet? Tankarna virvlar runt i mitt huvud.

Elsa och Margret ser på varandra. Margret frågar ”hur kändes det, är du okey med vad som hände?”

Elsa nickar, ser nästan lycklig ut. ”Ja, det var fantastiskt. Kanske haft en dröm om detta, vet inte. Men hela, allt, helt underbart”, säger hon, lite trevande. Riktigt vad som var underbart vet jag inte. Sex med sin pappa eller att ha fått vara med när vi älskade och få känna hur vi gör och när vi kommer?

”Kände du hur det var precis innan din pappa skulle komma? När jag avbröt och vilade? Och sedan när han var inne i dig, kände du något då?”, frågar Margret.

”Jag kände hur det drog ihop sig precis när du slutade. Och jag kände hur du kunde knipa, det var enormt. Sedan när ni bägge fick orgasm och pappa sprutade. Det var magiskt. Kändes först som att han blev större, sedan hur sprutet pulserade upp genom hans kuk. Det vidgade sig liksom på baksidan”, säger Elsa.

”Och när han kom i dig? Kände du förvarningen då?”

”Nä, var nog för fokuserad på att känna honom i mig och att han bara kom in en liten bit. Kulorna tog emot. Tror du att jag blev så där kåt för att jag hade dom inne i mig. Känns fortfarande pirrigt, som en förstärkt känsla. Känner hela tiden min fitta, hela tiden medveten om den, liksom”.

”Ja, så är det. Medvetenheten om din kropp ökar”, säger Margret. ”Du behöver stärka musklerna och mycket övning för att kunna styra dina muskler, men också instruktioner behövs. Jag har ju övat sedan jag var fem år. Du kanske också kommer att klara, i alla fall en del. Men svårare när du är äldre. Det är därför du behöver få träning av experter. Om du vill så ska jag prata med Helene och att vi gör en gemensam framställning till vår Sensei på Budoskolan”, säger Margret.

”Ja, gör det. Spännande. Hur går det till, undervisningen?”

”Du kan gå dit så ofta du vill efter vanliga skolan. Men det krävs mycket övning och träning, både hemma och i skolan. Du får börja med kulor, som du gör just nu. Successivt blir kulorna mindre och samtidigt tyngre. Men sedan får du sakkunnig ledning i hur du ska kontrollera olika delar av muskulaturen. Ofta med att någon av instruktörerna eller de mer erfarna flickorna känner i dig när du kniper och sedan vägleder dig. Du måste öva med egen hand också. Kunna känna vad du gör. Vid olika tillfällen får du sedan visa upp vad du kan, då är det någon av de män som också går på skolan som får bedöma hur du är, hur du kan tillfredsställa och själv kunna bli nöjd. Det finns olika grader, precis som det finns nivåer eller bälten i judo. För att komma vidare från en grad till nästa måste du prestera, visa upp vad du kan, för två eller tre erfarna. Ju högre grad desto svårare och då kommer mästarna in. Men dit är det långt”.

”Måste jag ha sex med olika män? Känns lite konstigt”, menar Elsa.

”Vi kallar det inte sex. Finns inga känslor med. Det är ju ett sätt att vara, mentalt och att kunna styra sin kropp. Precis som i judo och andra sporter inom Budo. För träningen hemma är det bra att även kunna öva på riktigt, ha någon som kan tala om hur det känns, vad du gör och vad du behöver göra. Vi får se hur vi löser det”, säger Margret.

”Jag vet inte… kanske. Bara börja med high school och budo-skolan”, mumlar Elsa.

De kommande dagarna var vi tre tillsammans nästan hela tiden. Pratade och planerade. Elsa ville vara med när vi älskade. Hon kände och deltog när Margret och jag hade sex, hade sina händer mellan oss. Hon blev oftast också mycket upptänd, ville både få njutning och lära sig. Jag började lära mig att få två orgasmer med bara någon kvart mellan. Elsa och Margret är två helt olika upplevelser. Den ena ungdomlig glöd, trång och lite vild, den andra mogen, erfaren, oerhört stimulerande och helt inne på att i första hand ge njutning och sedan se till sina egna behov.

En morgon snöar det ute. Ett riktigt yvigt snöfall, ett par minusgrader. När vi kommer ner till frukost har Mary gjort bacon och ägg. Riktigt mumsigt att sitta och äta varm frukost och se hur allt blir vitt ute. Idag blir det att sitta framför brasan, mysa och ha det skönt. Bägge kvinnorna ser fram mot en lugn skön dag. Jag har heller inget emot det. Säger att jag nog tänker måla lite.

Margret gjorde ju i ordning en målarstudio åt mig i ett av rummen. Allt jag behöver finns där. När vi ätit klart reser jag mig upp, kramar om dem, kysser dem och går in i min ateljé.

När jag var här i höstas gjorde jag några målningar, mycket färg, som jag blandade direkt på duken med en svamp. Resultatet blir en orgie i färger där de går in i varandra. Margret hade tagit med dem till ett galleri i Greenwich Village. Hon som förestår galleriet hade sagt att hon gärna vill se flera innan hon kan bestämma sig för att visa upp dem. Hon tyckte tydligen att de verkade lovande.

Jag tar fram två dukar och börjar arbeta parallellt med dem. Tiden flyger i väg när jag håller på. Margret knackar strax efter tolv och undrar om jag vill göra dem sällskap till lunch.

Elsa och jag pratar om skolan och hur hon vill göra. Hon vill börja på Dalton, vill inte åka hem innan. Vårt flyg hem var planerat till nyårsdagen, det vill säga om tre dagar. Jag får boka av hennes biljett, men behöver själv åka hem i alla fall. Sedan pratar vi om nyårsafton. Margret kan ordna så vi kan få vara på Times Square. Normalt är det bara de som bor i kvarteren runt om eller har väntat länge, som kan få plats på torget. Men hon känner en hotellägare som har sitt hotell precis vid torget. Om vi kan vara där och äta middag, så kan vi sedan gå ut och vänta in nyåret tillsammans med alla människor.

Innan jag fortsätter arbeta ringer jag hem. Emma svarar först efter lång tid. Låter andfådd, som om hon sprungit. Lugnar sig till slut, lyssnar på hur våra planer ser ut. Verkar inte så speciellt intresserad, utan säger att det blir väl bra.

Jag jobbar med mina målningar. Elsa och Margret sitter och pratar. Tror att Margret vi.

När vi ska gå och lägga oss tar Elsa kommandot. Börjar ge små smekningar när vi sitter bredvid varandra. Övergår till allt mer hångel. Hon börjar sakta smeka sig ner över min kropp och över mina byxor. Vid det här laget är jag så hård att jag har svårt att få plats i mina byxor. Hon befriar min kuk från sitt fängelse. Sedan ägnar hon hela sin uppmärksamhet, händer, fingrar och munnen med tungan åt min mandom. Jag lutar mig tillbaka och bara njuter. Vad hon kan, min dotter! Hon håller mig hela tiden på gränsen, så fort hon känner att jag ska komma, ändrar hon taktik, gör något oväntat. Biter i mina bröstvårtor. Stoppar in lillfingret i min navel. Sedan ber hon mig att lyfta på rumpan, puta med den. Hon smeker mig runt min analöppning och lirkar sedan in ett finger i mig. Samtidigt har hon ett stadigt tag om pungen. Klämmer åt, precis på gränsen till att göra ont. Leker med mina kulor, klämmer på dem. Sedan åter mot ollonet och masserar det, så som jag aldrig varit med om. Återigen på väg att komma, då kniper hon hårt om roten och sedan kör hon in två fingrar till där bak. Jag skriker till, vill komma, men hon avbryter det. Hela min kropp är nu bara nerver. Känner allt, allt ger njutning och smärta, samtidigt.

När hon hållit mig från att komma fem gånger, lägger hon sig ner, vill att jag ska komma in i henne. Hon är gudomligt våt och tight. Nu känner jag hur hon jobbar med sina muskler om min kuk. Kramar den, inte som Margret kan, men helt gudomligt. Hon driver mig till gränsen. Tar ner sina händer och trycker till på ett ställe, som gör att jag slaknar lite direkt. Märkligt. Sedan börjar hon om igen. Hela tiden med min kuk begravd långt där inne i sig. Jag kan höra att hon nu börjar närma sig. Får jag komma samtidigt? Ja, hon gör inget för att hindra mig denna gång. Efteråt sjunker vi ihop på sängen. Innerst inne känner jag att detta inte är okey. Men hon är inte bara med på det, det är hon som styr, hon som vill och initierar. Det gör det inte mindre fel.

Margret har hela tiden gett stöd och smekt oss bägge två. Ser ut som att även hon fick orgasm bara av att vara med. Men så kan hon många olika knep, som är sköna för både mig och henne.

På nyårsafton har Margret ett möte med onkel Ben. Hon säger inte så mycket när hon kommer hem, men verkar ganska nöjd. Han måste ha kommit med någon lösning som hon gillar. Hon vill absolut inte att Uris, hennes mans son, ska få något av det hon äger.

Vid sextiden tar vi en taxi till hotellet på 45:e gatan, precis bredvid Times Square. Vi äter och vid elva-tiden på kvällen går vi ut på torget. Polisen har satt upp barrikader, vi blir visade in i en fyrkant. Det går inte att ta sig mellan avspärrningarna och tydligen har de koll på hur många som finns i varje. Inga olyckor med att folk rör sig och att någon ramlar och blir nedtrampad eller pressad mot ett staket. Bra organiserat. Vi står där, stampar lite med fötterna för att hålla oss varma. En stor skylt visar en klocka, som räknar ner. Högt där uppe sitter klotet som kommer att sjunka ner när klockan slår midnatt. Strax innan börjar alla räkna ner ”eleven, ten, nine, eight, seven, six, five, four, three, two, one, zero. Och alla applåderar, börjar kyssa varandra och kramas. Långt borta hörs enstaka smällare. Vi ser inga raketer, men det ska visst vara ett fyrverkeri över East River, men det syns inte härifrån.

Efter en stund tar vi oss bort från torget. Går några kvarter och där stor Steve med chevan och väntar på oss. Ingen Bentley ikväll.

Väl hemma kryper vi alla tre ner i sängen tillsammans. Kramas och kysser varandra och somnar sedan.

När vi vaknar på morgonen håller jag om Margret. Idag ska jag åka hem, behöver åka runt klockan ett för att vara i tid på flygplatsen. Vi ligger bara och kramar varandra. Elsa vaknar och vi håller om varandra alla tre. Jag känner deras varma kroppar mot min nakna hud. De är så fantastiska, min älskade Margret och min älskade dotter. Och att de har funnit varandra!

Mary serverar en fantastisk nyårslunch. En fisksoppa och sedan fruktsallad efteråt. Vi blir både varma och mätta. Sedan kör Steve fram Bentleyn. Både Margret och Elsa följer med i bilen till flygplatsen Newark i New Jersey. Trafiken flyter bra och vi kommer dit på lite drygt en timme. Efter många kramar och kyssar lämnar jag mina två kvinnor för att flyga hem till min hustru. Saknad och oro för vad som väntar hemma.

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren