Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Mamma och Mia

Nu var det bara Mia och Mias mormor min mamma och jag kvar på landet. Sista 5 dagarna sen hem till skolan och vardagen. Mias mormor, Berit, hade varit så snäll mot mig. Då jag berättade att min mamma slickar Mia och att jag blev så sjukt kåt av att titta på och lyssna så tog Berit ner mig till badhuset, på övervåningen. Där klädde hon av mig,helt naken, Jag satt i stor skinnfåtölj . Benen låg över armstöden och min rumpa utanför sitsen. Jag låg helt uppfläkt. Och både skämdes och kände mig dum. Men min perversa fantasi och att jag är så kåt tog över. Berit berömde mig och sa att min flickfitta är den finaste hon sett. Och min späda bleka lilla kropp var underbar. Berit gjorde så skönt för min kropp. En kväll slickade hon mina fötter och sög på mina tår. Sen sög hon på mina små bröstvårtor och slickade magen ända ner till min plaskblöta fitta. Berit sög och slickade fittläpparna och klitoris. Tungan vispade runt långt upp i min lilla fitta. Jag fick Orgasmer jag inte trodde fanns. Klitorissnoppen blev så känslig att jag fick spasmiska ryck, okontrollerbara,. Berit sa att så blir det när fittan haft det skönt. Då satte hon sig framför mig, la upp mina ben på varsin sida av huvudet, drog ut min rumpa lite till. Nu lilla gumman ska tant Berit smaka och slicka , en stund , på ditt stjärthål. Jag lovar dig att det är verkligen skönt att känna tungan i stjärten. Slappna av och låt mig slicka dig. Och herregud vad skönt det var. Speciellt när Berit sög in hela stjärthålet i sin mun. Hon gillade att då jag kissade också. Gärna då hon slickade min rumpa. My ..kan du kissa ...första gången...Jag ..ska jag kissa...nu...Berit sörplar och smaskar på mitt anus...ja tack...gör tant Berit glad...Jag var så kissnödig..det rann lite...sen kom det...Jag ser en ljusgul stråle spruta ur fittan. Berit trycker upp min rumpa lite...och jag kissar lite i mitt ansikte sen på mina strutformade bröstvårtor för att sedan se Berit öppna munnen och dricka lite innan hon suger in fittan i sin mun. Berit trycker in ett finger i min stjärt. Och det spänner...

Skriven av: Annelie

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?
Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Haahaauuj

Hejsan hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

Haahaauuj

På andra plats denna veckan: Petterbroberg