Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Min fru Lenas Fjärde Älskare

En dag ringde telefonen som på den tiden var fast, ja du vet sådana där med snurrandeskiva med nummer på, Min fru Lena Svarar.
Hon lät glad under samtalet som varade ganska länge, det lät som hon pratade med någon gammal vän.
När hon lagt på så var hon mycket glad och ja nästa upprymd.
Torsdags kvällen flöt på i gamla vanor lugnt och skönt.
Vi har lagt barnen att sova och sitter i varsin fåtölj och tittat klart på kvällsnyheterna, så jag går och duschar.
Efteråt tar jag på mig en morgonrock och går tillbaka och tittar på TV.
Lena går och duschar.
Hon blir borta så länge att jag funderar på vad hon pysslar med, så jag ropar och frågar om hon kommer ner och tittar på nio filmen.
-Strax svarar hon.
En tanke slår mig att hon varit på mycket bra humör idag……..
Ända sedan hon svarade i telefonen?
Lena kommer ner och precis när jag skall fråga henne vem som ringde tidigare idag så ser jag i ögonvrån.
Lena komma svartklädd i den svarta negligén, korsett, uhh nätstrumpor med söm och ett par läckra lagom högklackade skor med liten rem.
Hon går sakta mellan mig och TVén för att visa upp sig och sätter sig i fåtöljen utan ett ord.
Lena Säger:- Kanske vi skall göra något mer spännande.
Och tar min hand i sin reser sig upp och liksom drar upp mig ur fåtöljen.
Knäpper av TVén och vi släcker efter oss på väg till sovrummet frågar jag:
- Vem var det som ringde?
Hon svarar inte utan hon vänder sig om och kysser mig vi hånglar en stund framför sängen.
Hon lägger sig ner på sängen särar på benen och lägger handen på fittan och börjar sakta smeka sig själv, jag tar av mig morgonrocken och fundera på att detta aldrig har hänt förut när Lena Säger:
-Kanske jag kan stanna hemma i morgon och du kan skjutsa tjejerna själv till Farmor.
Jag säger:- varför då och vad skall jag skylla på för att du inte följer med?
Lens svarar:- Det var Danne som ringde tidigare
-Vem. Frågar jag
Lena säger: -Danne vi var ihop par år innan du och jag träffades.
Jaså Danne, Säger jag och har ingen aning vem det är.
Jag går ner på knä mellan fruns ben.
Han flörtade hårt så att jag inte kunde missförstå vad han ville, säger Lena.
Jag frågar: -Vad vill han
Jag smeker min kuk där jag står mellan fruns ben och tittar på henne.
Lena stönar där hon ligger och smeker sig själv och stammar fram:
– knulla.
Medan vi knullar berättar Lena om hur kåt hon blir när hon tänker på Danne.
Hur gärna hon vill känna hans kuk och få sin fitta fylld med sperma.
Vi har en het kväll,
Morgonen där efter ringer jag och tar ledigt hela fredagen så att vi kan åka tidigare och ordnar frukost till familjen med dom ligger och sover.
Lena vaknar och kommer ner till frukosten så kelar vi lite och sätter oss och äter.
Efter en stund så frågar jag Lena vad skall jag säg till mina föräldrar om varför du inte följer med upp.
med ett stort leende svarar hon, Du får säga att jag har flunsan.
Skall du inte ta och Ringa ett samtal innan tjejerna vaknar: -Säger jag.
Lena Ringer till Danne och stämmer träff, det är det sexigaste samtal jag lyssnat på.
Lena och jag packar bilen och pratar samtidigt om vad som kan tänkas hända i kväll.
Vi kommer överens om att hon skall ha de underkläder hon bar i går kväll. Samt en snäv kjol som börjar precis där nätstrumporna slutar och fin blus löst hängande på det.
Lena vill att jag skall koma tillbaka så tidigt som möjligt på lördags morgon helst vill hon att jag skall åka upp och vända så fort som möjligt.
Det går ju inte men jag säger att jag är hemma senast 09:00 på lördag det är bara 2,5 timmars körning enkel väg.
Vi var upp vid halv tolv tiden på fredagen hos mina föräldrar.
Lena ringer strax före 13:00 och frågar hur det går, jag hör att hon är nervös.
Jag säger: -det kommer att gå bra i kväll.
Lena svarar: -kan du inte vända jag har aldrig gjort det här utan att du funnits i närheten.
Hör att hon väldigt nervös jag säger att jag skall byta telefon till pappas kontor så vi kan prata ostört.
Jag ringer henne från kontoret och säger:
-Att hon har ju knullat med Danne förut och att det bar är att slappna av och sära på benen allt hon kan och låta han knulla henne hur mycket han vill.
Dessutom så påminner jag henne har hon ju knullat med Lelle i städ förrådet när jag var på arbetet
Låt Danne fylla dig med så mycket sperma han vill säger jag till sist.
Jag hör på Lena att hon vart kåt av att jag sa åt henne vad hon skulle göra med Danne.
Lena säger med sin hesa kåt röst att det har känts bättre om jag varit i närheten mer tillåtet liksom
Då föreslår jag henne att sätta upp videokameran i hörnet på högtalare och Zooma ut så bör den täcka mer parten av nedrevåning, och stoppa i ett nytt tretimmars band.
Kan jag ju titta när jag kommer hem.
Lena skrattar så roligt skall vi inte ha det.
När vi pussar varandra hej då och lägger på så hör jag hur pilsk hon blivit och hon är inte nervös längre, bara kåt!
Jag älskar henne så mycket för den hon är och att hon vill gör det här med mig.
Jag tror (jag vet innerst inne) att hon inte känner sig bekväm med de här sexlekarna.
Vid 23 tiden ringer jag hem till min fru.
Förväntar mig inte att hon ska svara.
Lena! Hör jag hon svara.
Hej älskling tänkte att jag skulle säga god natt till dig. Svarar jag
Hej gubben, säger Lena lite för högt.
Och gubben har hon aldrig kallat mig förut undrar om det är för Danne att det är jag.
Vad gör du, frågar jag henne.
Ligger i soffan och tittar på TV, säger Lena.
Ja visst säger jag: - Tror att du ligger och tittar på porrvideo eller hur.
Hör Lena stöna lätt, påkommen säger Lena jag tittar på den där videon där hon ligger och blir slickad som du gillar så mycket.
Jag har ingen sådan favorit utan förstår att hon ligger i soffan och blir slickad av Danne.
Jag säger: -har du löskuken i närheten så kan vi leka liten stund.
Lena skrattar högt och säger: -löskuken har jag här nu skall vi låta den nosa lite i fittmynningen.
Jag har fått fram kuken och runkar för jag förstår att Danne kommer att tryck upp kuken i min fru alldeles strax.
Hör Lena Säga: -kom nu och jag hör hur hon stönar när kuk glider in hennes fitta.
Lena fotsätter, Knulla mig knulla.
Jag svarar högt i telefon så att Danne skall höra
-Ja ja jag kör den i botten på din fitta
Lena stönar, ooohhh gud jag kommer.
Jag hör hennes orgasm, ljudlig som hon är kan jag inte låta bli att komma själv.
Jag vet att Danne knullar henne och inte en lös kuk.
Vi lugnar ner oss Lena säger: - vad skönt kladdigt det vart här.
Här åxo på magen, svarar jag.
Inte här säger Lena.
I fitta, svarar jag.
Ja, säger Lena.
Vi pussar varandra god natt och jag undrar om han fortfarande har kuken i min fru.
Jag vänder kosan hemåt vid 05:45.
08:15 Kör jag in på vår gata kör sakta förbi vårt hus.
Kollar om Danne är kvar och kanske knullar en sista gång.
Till min besvikelse tomt, kör runt kvarteret.
När jag kommer runt så är svärmorsans gubbe ute och på väg till arbete vi pratar en stund och sedan kör jag in på tomten parkerar.
När jag kommer upp på altan och ser ner på andra sidan vägen så undrar jag om svärmor sett att Lena haft främmande.
Det lär vi nog få höra tänker jag.
Jag öppnar dörren Lena står lutad mot köksön i morgonrock med kaffemugg i hand och ser lite skamsen ut.
Jag studerar henne en bra stund medan jag stänger dörren och hänger av mig i hallen.
Hon har inte byt, om dom sexig skorna och nätstrumporna sticker ut under morgonrocken.
Jag går fram mot henne hon ställer ifrån sig kaffet morgonrocken glider isär och jag ser hennes otroligt sexiga klädsel och blir så kåt, när hon frågar:
-Mötte du honom.
Danne frågar, jag
-Danne han gick precis nu, säger hon.
Nää jag körde runt kvarteret för att kolla om bilen hans var kvar, svarar jag.
Danne fick så lov att gömma den för mamma ringde och frågade varför han var här, säger Lena.
Samtidigt som hon ställer sig brett med benen så att jag kan komma åt att smeka hennes kladdiga fitta.
Han fick tömma sig en sista gång innan han åkte, säger Lena som förklaring att hon är så blöt.
Hon knäpper upp och drar ner dragkedjan i mina byxor medan vi kysser varandra.
Om mamma frågar om Danne så var han här för att kranen i tvättstugan har sprungit läck.
Va! Säger jag frågande.
Jo mamma kom upp för att kolla varför Danne var här, hon vet ju att han är rörmokare och vem han arbetar åt.
Han var nere och duschade så jag sa att han var där och lagde läckan.
Sen fick han gömma bilen det var därför du inte såg den när du kom hem.
Så min fru står här otroligt sexig och dessutom alldeles ny knullad med sperma i fittan, säger jag till henne.
UUHH ja, stönar Lena medan jag smeker hennes blöta fitta.
Jag lyfter upp henne på köksön och kör upp kuken i henne och knullar sakta ooohhh det är så skönt och upphetsande med så villig fru.
Känner hur Dannes sperma rinner över min pung medan vi knullar och kysser varandra.
Det tar inte lång tid innan jag känner Lenas orgasm jag fortsätter i samma takt tills vi kommer tillsammans.
Vi vänslas länge innan jag sätter ner min så vackra och sexiga fru på golvet
Kramar och säger att jag älskar henne.
Lena säger, att hon skall ta en dusch.
Nej!
Det får du inte utan ta på dig ett par trosor och den där fina klänningen som jag tycker du är så fin i.
Så tar jag på mig nått fint, och så tar vi åker in till stan tar en promenad det är så fint väder och så Kan vi äta lunch.
Så får vi se vad dagen bjuder på.
Vi har en mycket mysig och sexig helg innan vardagen kommer i kapp oss.
PS: Vi knullad bakom ett träd på promenaden och på toan på resturangen.
Det var en äldre herre som tjuvkikade på oss när vi knullade bakom trädet.
Lena gillade det skarpt.

peterbroberg

Status: Brons författare

Novell skrivande Stag/Cuckold
Peterbroberg är medlem sedan 2022 Peterbroberg har 15 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren