Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Min fru Lenas förste älskare del 2

Jag har precis kommit innanför dörren hemma när Lena omfamnar mig och säger:
- Jag har gjort något dumt.
- Jaha, vad då för något, svarar jag.
- Jo du vet Lelle... svarar Lena.
Jag hajar till och säger: - Kom, och drar in Lena på toaletten. Du får berätta när ungarna somnat, säger jag när jag drar ner Lenas byxor och låter tungan försvinna in mellan blygdläpparna och slickar djupt i fittan.
Jag känner att jag måste få knulla och jag trycker upp Lena mot väggen, lägger hennes vänstra ben i mitt armveck och låter kuken glida upp i fittan.
- Är det länge sedan? frågar jag.
- Strax innan jag hämtade barnen, säger Lena, vilket innebär att det är snart en timme sedan.
- Vad gjorde ni? frågar jag.
- Vi knullade i städförrådet, säger Lena när hon böjer huvudet bakåt och hon stönar högt när det går för henne.
Jag kommer i Lena's glatta, blöta fitta.
När vi ordnar till oss säger jag till Lena att hon får berätta mer när barnen somnat. Middagen och Tv-kvällen blir olidligt lång i väntan på att barnen skall somna. Lena frågar om jag kan natta barnen, vilket jag gärna gör så att jag får något annat att tänka på. Som vanligt somnar jag när jag nattar dem, Lena kommer in och väcker mig. När jag kommer ut i vardagsrummet har Lena dukat fika, jag sätter mig i soffan. När Lena kommer med kaffe ser jag att hon bytt om. Hon är enastående vacker i knälång kjol med nätstrumpor, vit blus och korsetten. Hon sätter sig bredvid mig, häller upp kaffe och säger:
- Kan du förlåta mig? snälla, säger Lena.
Jag tittar henne djupt i ögonen och säger:
- Jag älskar dig.
Hon fäller en tår som jag kysser bort. Jag förstår att hon har haft ångest. Vi kramar varandra, Lena ser betydligt gladare ut när jag säger:
- Du har knullat Lelle förut men du får aldrig mer gör det utan att jag får veta om det först.
- Nej, jag lovar, säger Lena och fortsätter:
- Lelle hade nog planerat ett bli ensam med mig i städförrådet ända sedan han och jag knullat sist. När jag kom till städförrådet så var Lelle där och jag såg hur hans kuk avtecknade sig mot byxbenet. Det gjorde mig störtkåt, jag försökte dölja att han påverkat mig och vände mig om och började göra rent städgrejerna. Då tog han tag i mig bakifrån och drog upp klänningen på mig, jag höll i mig hårt och bara väntade. Lelle drog ner trosorna, han gled ner på knä bakom mig och förde upp ett finger i mig och fingerpullade mig. Sedan började han slicka mig, jag skakade av min första orgasm då han tryckte upp tummen i mitt anus samtidigt som han fortsatte att slicka mig, sa Lena.
Jag ber Lena att ställa sig upp, tar fram min kuk och drar upp Lena's kjol och blottar hennes bak. Jag låter henne sakta glida ned över min kuk, Lena rider sakta min kuk och fortsätter berätta hur Lelle knullade bakifrån och att hon fick en orgasm till när Lelle fyllde hennes fitta med sperma. Lena rider mig fortare och jag känner att det är nära för oss båda. Jag säger till Lena att hon skall kliva av och lägga sig i soffan. Jag böjer mig ner till hennes fitta och slickar henne till orgasm. Sedan knullar jag Lena i missionärsställningen och det går för henne flera gånger innan jag kommer. Det finns inget skönare än att knulla en nyknullad fitta, de är så kåta.

peterbroberg

Status: Brons författare

Novell skrivande Stag/Cuckold
Peterbroberg är medlem sedan 2022 Peterbroberg har 15 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren