Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Min frus andra älskare

Det är sent när jag kliver in hemma.
Jag har varit i Norrland och lämnat vår dotter hos Farmor och Farfar.
Lena möter mig med en mycket varm och het kram.
Jag känner att det har hänt något ser det på henne också.
Jag Undrar vad som står på hon stammar och prata lite o samman hängande.

Jag förstår att hon har haft främmande av en vän till oss.
Jag säger till henne att lugna ned sig och komma och sätta sig i soffan och berätta lugnt från början.

Lena Säger att Kent varit och hälsat på samtidigt tittar hon förläget ner.
Det hugger till av svartsjuka och en enorm kåthet strömmar upp genom min kropp.

Lena Säger: Jag var så pilsk
Jag sitter tyst och väntar hon tittar upp.
Då säger jag Lugnt och snällt: Berätta

Lena Berättar:
Kent kom och hälsade på för någon timme sedan
Jag bjöd honom på kaffe medan vi satt och små pratade han var lite onykter.
Han började prata om mina bröst och berömma dem jag tror att han såg de slinka fram bakom morgonrocken.
Han frågade om han fick se mina bröst.

Jag satt mig i hans knä och vek undan morgonrocken och han tog mitt bröst i sin hand och smekte det lätt,
Jag förde bröstet närmare hans mun så att han kunde komma åt det med munnen.
Jag vart alldeles blöt mellan benen när han började suga på bröstet.
Samtidigt kände jag hans hand smeka mitt lår.
Mina ben särade sig av sig själva.
Jag skälvde av kåthet när han nåde mina blygdläppar.
Då reste jag mig och tog Kents hand så gick vi upp till sovrummet.

Jag lät morgonrocken glida av mig när jag släppte hans hand.
Jag lade mig på rygg och särade på benen allt vad jag kunde.
När Kent klev ur sina underbyxor särade jag på blygdläpparna.
Kent ställde sig mellan mina ben runkade lite medan han tittade på mig.

Kent går ner mellan mina ben och börjar slicka, mig han slickar mig nästan ända fram till orgasm.
Han kryper upp mot min fitta ställer sig på knä och runkar och tittar på mig.

Jag sär allt som går och sträcker upp mina händer mott honom.
Han kommer ner mot mig slickar runt min navel suger på vart ett av mina bröstvårtor och med en fullträff tränger Kents kuk upp i min fitta och ända in i botten på fitta jag skälver och är ytterst nära att komma.
Sedan kommer jag varje gånga Kents kuk bottnar i min fitta.
Jag kan inte vara tyst jag ber honom komma djup i min fitta.

Kent har gått, hon tittar på klockan, och säger en halvtimme sedan.
Jag har hans sperma i fittan avslutar Lena.
Hon vet precis vad hon skall säga för att kåta upp mig jag älskar när hon är ny knullad och har fått sperma i fittan.
Min kuk har aldrig varit så blodfylld någonsin förut.
Lena smeker min kuk utan på byxorna samtidigt låter hon morgon rocken glida isär.

Jag är helt överväldigad av känslor Kåt, Svartis och glad.
Jag säger till Lena at gå upp och lägga sig på sängen nacken.
Klär av mig och följer efter.

Vi har en helt osannolik natt


PS:

Det var inte sista gången Kent knullade min Fru

peterbroberg

Status: Brons författare

Novell skrivande Stag/Cuckold
Peterbroberg är medlem sedan 2022 Peterbroberg har 15 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren