Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Min frus sjätte o sjunde älskare Ålandsbåten

Min fru, jag och ett gäng bekanta gjorde för ett tag sedan en gemensam Ålands resa.
Lena, som min fru heter, och jag tackade först nej till resan men ångrade oss sedan så vi bokade resan själva och fick en hytt långt ovanför de andra.
När vi kommit ombord börjar vi göra i ordning oss, när jag kommer ut ur duschen ser jag att min fru har tagit på sig den där underbart sexiga knälånga klänningen.

Jag börjar klä på mig när min fru säger till mig:
- Är det jag som rår för det där tältet?
Hon är skarpsynt, frugan.
- Ja, svarar jag. Och det skulle vara trevligt om du gjorde något åt det sa jag.
Lena kommer fram och ställer sig på knä, drar fram min kuk och börjar suga.
Lena är en gudinna på att suga kuk så det håller inte länge förrän jag måste lyfta upp Lena och sätta ner henne på sängkanten.

Jag glider ner mellan hennes lår, då rister jag till av kåthet när jag upptäcker att Lena har tagit på sig sin korsett med nylonstrumpor.
Det finnes ingenting som gör mig så kåt som korsett med nylonstrumpor.
Jag får stålsätta mig så att det inte ska gå för mig på en gång (nära var det).
Jag slickar henne tills hon är nära orgasm, då lyfter jag upp hennes ben på min axlar och låter kuken nosa på fittan, sedan trycker jag sakta in kuken.
Sakta glider jag ända in i den varma hala grottan, jag tänker på fotboll hela tiden för så nära orgasm är jag.
Jag börjar knulla Lena i ett lugnt tempo, jag hör hur hon närmar sig orgasmen men då far fan i mig.
Jag slutar att tänka på fotboll, det tar inte många sekunder innan det går för mig och jag pumpar allt jag har i hennes fitta.

När vi pustat ut säger frugan:
- Ska jag gå ner och dansa så här kåt eller tänker du göra någonting åt det?
- Det var liksom vitsen, säger jag.
Jag vill ha dig så kåt som möjligt i kväll.
- Du har lyckats, säger Lena surt och fortsätter:
- Ska jag ta på mig trosorna, eller.
- Inte behöver du dem, säger jag lite skämtsamt och skrattar.

Så går vi för att träffa de andra och äta middag.
Efter middagen så går vi för att dansa Lena gnäller på att jag spillt på mig under middagen så jag kilar upp och byter, på väg ut ur hytten ser jag att frugans sexiga trosor ligger på sängen.

Nere i baren vid dansgolvet hittar jag frugan, placerar mig snett framför henne och låter handen sakta glida från knäet och upp mot strumpkanten.
- Du, säger Lena.
Hittade du något sexigt i hytten?
-Oh ja, och jag lämnade något jag också.
Vid det här laget så var jag nästan framme med min hand då bartendern avbröt oss.
Vi fick våra drinkar och gick och satte oss med de andra.
Kvällen förflöt lugnt, Lena och jag dansade någon låt då och då och tafsade grovt på varandra.
Vid det här laget hade Lena upptäckt att även jag var utan kalsonger och det gjorde henne om möjligt ännu kåtare.

Vid 10-tiden försöker jag ta mig fram till baren vilket nästan är omöjligt.
Jag drar mig till höger och upptäcker min fru i baren med en gemensam bekant.

Vi kan kalla honom för Björn, jag tänkte att här har jag min chans att smita före i kön.
Då upptäcker jag att Lena biter sig under läppen, jag har sett det många gånger förut.
Jag låter blicken glida neråt mellan lenas och Björns kroppar, jag ser hur Björns hand försvinner upp under Lenas klänning, det hugger till av rasande svartsjuka.

Jag tränger mig snabbt fram till Lena och Björn som hoppar till och ser lite vilsna ut.
Lena finner sig snabbt och säger:
Hej , gud vad jag har letat efter dig.
Kom så dansar vi.
Vi har dansat ungefär en halv låt när Lena frågar om jag vill följa med upp till hytten.
Ja, svarar jag.
Jag behöver tänka, vilket jag gör när jag svansar efter Lena mot hissarna.
När vi står vid hissarna känner jag hur kåt jag vart när jag såg Lena vid baren med Björn.

Hissdörren går upp men det är folk i den så Lena håller kvar mig och låtsas att vi ska åt det andra hållet.
Nästa hiss är tom, Lena och jag kliver in.
När dörrarna slår igen lyfter Lena på klänningen.
Jag blir alldeles knäsvag, hon är så vacker och sexig. Kuken blir alldeles stenhård vilket syns mot byxbenet.
Lena smeker min kuk utanpå byxorna.

Jag för upp fingrarna i hennes mycket blöta fitta.
Lena börjar bita sig i läppen, då frågar jag om det var lika skönt när Björn smekte henne i bar kön.
Lena stelnar till lite och tittar på mig med vilda och kåta gröna ögon och säger:

Det var tur att du kom och avbröt oss, annars har det varit Björn som stått här på väg upp till vår hytt.
Under tiden hon säger det så har hon tagit fram min kuk. Jag blir så kåt att jag trycker upp Lena mot hissväggen och lyfter hennes ena ben och kör in kuken i henne och börjar knulla henne vilt.

Hon biter sig i läppen och tittar mig djupt i ögonen och säger:
- Om jag inte får komma nu så får Björn knulla mig till ORGASM.
Jag lugnar ner mig och frågar:
- Vad sa du?
Hissen rycker till och stannar.
PANIK, in med kuken i byxorna igen vilket är omöjligt.
Lena säger:
- Knäpp kavajen bara och gå bakom mig.
Dörrarna öppnar sig och vi går mot hytten.
När vi kommer in i hytten så slänger sig Lena ner på sängen, särar på benen och säger:
- Jo, jag sa att om jag inte får orgasm nu så får Björn knulla mig här i vår hytt.

Ja, jag hörde henne första gången men svarar henne inte utan låter byxorna falla till golvet, kryper upp mellan hennes ben och börjar lugnt och försiktigt att slicka henne och tänker: Undrar hur en nyknullad fru med spermafylld fitta smakar? Det rycker kraftigt i min kuk.

Jag har bestämt mig för att testa min fru, tittar henne djupt i ögonen, (jag vet att det bara är att stoppa in kuken i henne så går det för mig) glider upp, låter kuken nosa i fittmynningen och säger:
- Hoppas du står för vad du har lovat.

Lena drar djupt efter andan och stönar högt när jag börjar knulla lugnt och sakta och snabbt närmar mig orgasm och samtidigt undrar om hon kommer att knulla Björn.
Det gör mig så otroligt kåt. När Lena säger:
- Jag lovar dig, jag knullar Björn.
Då går det för mig, det är den häftigaste orgasm jag fått. När jag vilat en stund så kysser jag Lena länge och djupt. Lena reser sig och går på toa.

- Låt dörren stå öppen, säger jag.
- Varför då, säger Lena.
- Du ska inte tro att du slipper undan vad du har lovat, säger jag.
Lena tittar mig djupt i ögonen och säger:
- Jag älskar dig.
- Ja, jag vet det men du har lovat att knulla Björn, säger jag.

När jag sa "knulla björn" så skakade Lena kraftigt av lusta.
Lena vänder och kommer tillbaka till mig, drar upp klänningen, grenslar mig och säger:
- Vill du verkligen att Björn ska få knulla med mig, att hans sperma skall få spruta i min fitta.

När hon säger det så darrar hon på rösten av kåthet.
Jag svarar att hon inte ska fråga så mycket utan gå ner och hämta Björn.
- Men du kanske inte vill knulla med honom, säger jag.
Lena svarar inte utan frågar i stället vart dom ska vara.
- Här i vår hytt som du sa, svarar jag.
- Och du då, frågar Lena.
- I närheten, svarar jag.

Lena tittar lite osäkert på mig, jag tar tag bakom hennes nacke, drar ner hennes mun mot min samtidigt som jag för mina fingrar upp i hennes fitta och lägger tummen på klitoris och börjar massera.
Hon njuter, kastar huvudet bakåt och biter sig i läppen. Jag slutar omedelbart. Lena reser sig, tittar på mig, ler och säger:
- Det var din sista chans, nu är det Björn som ska få knulla.
Vi går ner till dansen, Lena letar snabbt upp Björn och de går mot hissarna.
Jag följer nyfiket efter. Jag ser när de går in i hissen, när dörrarna stängs ser jag hur Björn kysser Lena och hans händer har försvunnit in under klänningen.
Jag tror jag ska dö av svartsjuka, men mest av kåthet.
Jag tar trapporna upp, tittar på klockan, 10:49. När jag kommer till vårt plan går jag mot vår hytt, stannar vid dörren och lyssnar, hör någon prata.

Jag går ut på akterdäck och tänker, synd att det inte är något fönster i hytten.
Jag tänder en cigarett, tar ett halsbloss och tänker på lyckliga Björn, eller är det Lena som är lycklig, eller är jag lurad eller lycklig, men vad spelar det för roll.
Jag tittar ut över skärgården men kan inte släppa tanken på min fru och Björn.

- Hej älskling, hör jag någon säga.
Vänder mig om, det är min kåta nyknullade och vackra fru.
Hon kommer fram och kramar mig, samtidigt viskar hon:
- Nu är jag fylld med Björns sperma.
Min stenhårda kuk blir hårdare och jag rister till, min fru känner min kåtskakning.
Björn kommer vankandes efter och ser alldeles salig ut.
- Ska vi gå ner och dansa, säger Lena.

På väg ner i hissen försöker jag att komma åt min frus fitta, vilket misslyckas. När vi är på väg mot dansgolvet säger Björn till Lena:
- Kom, vi dansar.
Naturligtvis var det en tryckare, när låten var slut kom de mot oss andra men på vägen blev Lena uppbjuden av en äldre man.
De dansade fyra låtar, lång vänta för mig.
När Lena dansat klart med Erik, som han heter, så var jag snabbt på plats och fångade Lena.
Jag nästan knullade Lena i hissen upp, fast det var fullt med folk i den.
När vi kom in i hytten drog jag ner dragkedjan i klänningen, tog av den, vände på Lena och kysste henne djupt och länge.

Lena lade sig ned och särade på benen, vilken syn, svarta långa ben med lagom högklackade pumps och korsett.
Hon särade på blygdläpparna.
- Slicka min fitta om du törs det efter att Björn knullat och sprutat sin sperma i mig, sa Lena.

Jag trycker min tunga så långt upp i Lenas fitta jag kan, nafsar i klitoris och slickar fittan med hela tungan. Kladdigare har inte Lenas fitta varit, hon skakar av sin första orgasm.
Jag ber henne berätta vad som hände.
Det hände inte så mycket mer än att jag tog fram hans kuk och började suga honom, sedan bad han att jag skulle lägga mig ned, jag gjorde som han sa och särade allt jag kunde.

Sedan nosade Björn retsamt med kuken i fittmynningen, efter en stund tryckte han upp den i mig, då kom min första orgasm.
Efter en stund började han spruta sin sperma i mig, då kom jag igen.
Det är otroligt upphetsande att höra min fru berätta om knullandet med Björn.
Jag slickar mig upp mot magen och suger på hennes bröst, då fortsätter hon att berätta att Björn ville att Lena skulle suga honom.
Han var rätt slak men efter en stund så reste han sig igen.
När jag hör att Lena har sugit Björns kuk kan jag inte låta bli att kyssa Lena, samtidigt slinker min kuk in i fittan, så kåt är hon.

Jag börjar sakta knulla henne.
Lena fortsätter att berätta att hon försökt suga av Björn men Björn börjat knulla Lena igen.
Då gick det för mig igen, säger Lena.
Jag börjar knulla lite hårdare.
Efter en stund så började Björn att knulla mig fortare, jag känner att han är nära orgasm igen.

Då lugnar han ner sig och börjar kyssa mig, slicka mina bröstvårtor, bita mig i halsen.
Du vet hur kåt jag blir av den behandlingen.
Då börjar jag jucka med fittan allt jag kan, säger Lena. Det klarar inte Björn av utan låter kuken spruta sin sperma i mig.

Samtidigt går det för mig, säger Lena.
Det är alldeles för mycket för mig, jag sprutar i min kåta, sexiga och nyknullade fru.
Det är absolut den värsta orgasmen jag haft.
Jag fortsätter att gosa, smeka och kyssa Lena men kuken vill inte slakna utan jag fortsätter att knulla.
Jag tror att jag knullade Lena fyra gånger innan jag lugnade ner mig, men fortfarande vrålkåt.
Vi slappar en liten stund, sedan undrar Lena hur mycket klockan är.
- Snart halv ett, säger jag.
- Ska vi gå ner och dansa innan de stänger, frågar Lena.
- Ja, svarar jag.
Vi går ner, tar varsin drink, pratar med gänget och Lena får dansa några låtar.
När klockan närmar sig halv två försöker jag få tag på Lena för att få en dans med henne.

Undrar om hon har dragit i väg med Björn igen utan att säga något, tänker jag, men Björn dansar med sin fru.
Hon skulle bara veta, viskar jag för mig själv när jag får syn på Lena.
Hon dansar med den där gubben (Erik) igen.
Jag inväntar låtens slut och fångar in min fru och frågar:
- Är det min dans nu?
- Ja, svarar Lena med en kåt grötig röst.
Under dansen berättar Lena att Erik varit mycket närgången och viskat runda ord i hennes öra.
Hon blev väldigt upphetsad av det och besvarade hans tafsande.
Nu trodde jag att jag inte hade något kvar att ge, men kuken stod som aldrig förr.

Vi struntade i sista dansen, sa godnatt till vårt sällskap och gick mot hissen. Lena viskar till mig att Erik står vid hissen.
- Ja, än sen då.
Var som vanligt, svarar jag.
Lena kallpratar med Erik på väg upp i hissen.
När vi kommit till vår våning frågar jag om Erik inte vill följa med oss till vår hytt på en sängfösare.
Lena sparkar mig på benet, Erik svarar undvikande att det var sent.
Då säger Lena:
- Jo, visst ska du följa med, kom nu.
I hytten, när Erik lånat toan, frågar jag Lena varför hon ändrade sig så snabbt efter bensparken.

Hämnd, nu ska du titta på när jag knullar, dessutom tänder jag på att han är nästan 40 år äldre än mig.
(Lena är 35år). När Erik kommer ut så säger Lena till honom att slappna av och bara ta för sig, Lena knäpper upp Eriks byxor, drar ner dem och börjar suga på den största kuk jag sett.
Som ni vet så kan hon det där med att suga så hon fick säga till Erik att sätta sig i sängen, bredvid mig.
Hon tog av sig klänningen och grenslade Eriks stora kuk som fyllde hela Lenas fitta.

Lena fick en enorm orgasm, hela hon skakade.
Lena började röra sig upp och ner över Eriks stora kuk, jag klädde av mig och ställde mig på knä, såg hur Eriks enorma kuk gled in och ut ur min frus fitta, böjde mig fram, särade på Lenas skinkor och slickade från fittan upp mot anus samtidigt som Eriks enorma kuk gled in och ut ur min frus fitta!! Jag nafsade lite i Eriks stora pungkulor och slickade Lena djupt i anus.

Lena frågar om jag inte kan knulla henne i anus. Hela jag skakar av kåthet, hon kund ha bett mig knulla Erik i anus och jag hade gjort det.
Jag får tag i Lenas necessär, tömmer ut den, får tag i en vaselinburk, river av locket (vilket vi aldrig mer hittade), smetar in Lenas anus rikligt, ställer mig bakom Lenas stora vackra röv och riktar in min kuk mot Lenas anus.

Jag har aldrig haft en hårdare och större kuk Trycker till, kuken glider in i anus utan motstånd, Lena skriker rakt ut och skakar kraftigt, Erik får tag på en kudde och dämpar Lenas skrik och stön. Jag knullar Lenas anus bestämt och taktfast, känslan av att Eriks kuk är i Lenas fitta och min är i anus gör att Lena får orgasmer i ett.

Snart känner jag att något pulserar i Lena, det är Erik som pumpar Lenas fitta full med sperma.
Vi kommer i en gemensam orgasm som skakar hela båten, kändes det som i alla fall.
När Lena reser sig upp så rinner det sperma utmed hennes svartklädda darrande lår, vilken är en syn för gudarna. Efter en vilostund så undrar Erik hur det blev med sängfösaren.

Jag pekar på min fru som ligger på rygg och benen brett isär, fittan glänsande av sperma.
Ta för dig om du orkar, säger jag och klättrar upp i överslafen samtidigt som Eriks kuk tränger upp i Lenas fitta.
Jag somnar till Lenas och Eriks orgasm.

peterbroberg

Status: Brons författare

Novell skrivande Stag/Cuckold
Peterbroberg är medlem sedan 2022 Peterbroberg har 15 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren