Publicerat
Kategori: Sexnoveller

MINNE 1

En del ur en längre novell.

Hon stod en bit in i rummet med ryggen mot fönstret och balkongdörren.
Ljusstrålarna bildade ett skimmer i den vita blusiga överdelen på klänningen.
Armarna var lätt höjda framför henne som om hon höll i en bok med båda händerna, ja hon läste en text på ett forntida språk, säkert halvt utdött numera. Vi hade hämtat den från gamla dokumentet, som hon hittat i ett antikvariat.

Kinderna var lätt rodnade och det tunna tyget tillät mig att se hur hennes bröstvårtor var erigerade.

Jag visste ju sen förra gången när jag såg henne naken att hennes bröst var välformade och mogna och att vårtgårdarna var stora och mörka.
Nu när vi var ensamma, så vågade jag låta min kuk känna den längtan som hade fått bara bli en runk i smyg förra gången när vi träffades hemma hos hennes syster.

Jag gick fram till henne knöt upp bandet som höll ihop klänningen vid halsen, gick sedan runt och lät den falla ned tills hennes strama bälte tog emot.
Hon lät det ske utan att avsluta sin läsning, stod som i trans och läste vers på vers.

Mina händer smekte brösten och nöp i vårtorna, mina naglar rev runt i vårtgårdarnas knottriga hud och jag fick ett stön av tacksamhet till svar.
Jag öppnade bältet och strök av henne resten av klänningen och de små spetstrosor som hon hade på sig.

Nu kunde jag inte hålla igen mera utan knäppte av mig mina egna byxor och lät kuken komma loss i frihet. Den pulserade av värme och längtade efter fittan.

När jag tryckte mig mot hennes rygg med pålen som ett spett särade hon på sina ben så att jag kunde komma in mellan hennes lår.
Jag började torrjucka under det att jag masserade och nöp i bröst och bröstvårtor.

Inte ett ljud hade vi sagt till varandra, förutom det när hon läste sin drapa, vi hade endast stönat av gemensam åtrå.


Nu gick hon plötsligt ner på knä och sade bara ett kort, kom in.

Jag ställde mig bakom på knä och riktade in kuken mot hennes fitta.
Trängde mig häftigt in i den blöta grottan som öppnade sig villigt och längtande.
Jag knullade först häftig men sen mera eftertänksamt lugnt, ville få lyckoruset att vara länge.
Jag blev ganska förvånad när hon först bad mig dra ut den och sen komma in igen, någon utlösning hos henne hade jag inte märkt av.


Smörj den med fittsås sade hon till mig och tryck långsamt in den. Jag gjorde som hon bad, när jag satte den mot fittöppningen sade hon nej inte där, in i det andra hålet.
Förvånad lät jag kukhuvudet vila mot stjärthålet och hon började putta på den och särade på skinkorna.
Sade hest viskande, det går nog bra om du trycker försiktigt in den.
Långsamt, långsamt gick ollonet in och hon suckade som av lycka då kukhuvudet passerade ringmuskeln och kuken kunde gå in i tarmen mera obehindrat.

Jag började föra den fram och tillbaks långsamt och rytmiskt.


Spotta på den, sade hon, då glider den lättare. Jag samlade ihop saliv och lät det droppa ner på kukskaftet under det jag juckade. Snart började jag röra mig häftigare. Medan min kåthet ökade och jag hetsades av hennes stön.

Hon måste ha känt att jag var nära utlösning för nu viskade hon inte utan skrek mer, mer.
Spruta in i mig.

Jag pumpade ut sperman i hennes rövhål, min kropp skakade av utlösningens kraft och darrande sjönk vi ner på golvet när kuken slapp och ynklig gled ur hennes rövhål.

Gick det för dig frågade jag för jag hade helt varit borta i min egen njutning och inte haft en tanke på att ge henne stimulans.

Nej, men nästa gång skall jag ta igen det, det här var din njutning, nästa njutning är min.
Då skall vi nog gå och lägga oss i sängen, för golvet blir nog lite hårt att ligga på hela kvällen, svarade jag skrattande.

Jag fixar lite te sade jag och gick samtidigt in i badrummet och tvättade ordentligt av kuken.

Gick sedan med nybryggt te in i min sovalkov, där hon hade gjort sig hemmastadd i min stora imperialsäng.
Sängen var ett loppisfynd, stadig och robust, där kunde nog ha älskats många gånger förut under dess säkert 100:a åriga livslängd.
Vi satt med ryggarna mot huvudgaveln och njöt av vårt te, hon lekte lite förstrött med min kuk, men när hon druckit färdigt och lagt bort koppen böjde hon sig fram nosade på den och sög in den i munnen.
Tittade upp mot mig och sa så lite förstrött; nytvättad och klar för nya äventyr.

Jag drog henne så att hon blev sittande gränsle över mina lår och när hon kände att jag fått lite halvstånd på kuken så satte hon sig gränsle med ollonet vilande mellan sina blygdläppar.
Trängde ner över den halvstående kuken och nöp hårt om den med starka fittmuskler.
Nu skall vi se om den är villig att resa sig och fylla upp min knullgrotta, sade hon skrattande.
Det gjorde den, långsamt men säkert började lusten och åtrån fylla kuken med kraft.

Hon red mig så att jag för att inte spruta henne full med sperma alldeles för tidig var tvungen att försöka rulla runt och komma in med kuken i traditionell missionärsställning.

Jag halkade så klart ur den av fittsaft blöta grottan, reste mig på armarna för att köra in kuken för en fortsättning, men den halkade i blötan in i rövhålet, som fortfarande var vidöppet och välkomnade mig.
Jag ville dra mig ut, men hon bara stönade av lust och jag såg hennes fingrar massera fittan och klitoris frenetiskt.

Hon juckade sig omväxlande med nästan hela handen in i fittan samtidigt som hon skrek, nu går det.
När hon drog ut fingrarna ur hålet så skvätte hennes utlösning som en fontän och blötte ner min mage och rann ner över hennes kropp.

Hon gnydde och suckade, riste med underlivet så kuken fick svårt att hålla sig var inne i rövhålet trots att det var trång och hennes anusmuskel krampade över kuken.
Jag pumpade på som besatt och blev klar för mitt sprut mycket tidigare än jag trott. Vårt knull hade varit intensivt. Hade inte varat i alls många minuter. Trots att det kändes som en evighet.

När jag drog ut kuken ur stjärthålet för att låta sperman spruta ut över fittan och magen och blandade sig med hennes utlösning. Grät hon av lycka och pratade osammanhängande och oförståeliga ord medan vi sjönk in i en kramande omfamning kladdig men skön.

Vilket knull.

Vi somnade och vaknade och vaknade hopklistrade av sperma och fittsaft några timmar senare.
Får jag sova kvar hos dig i natt frågade hon. Javisst svarade jag, men vi kanske skall gå ut och äta en bit mat snart. Sagt och gjort vi duschade och gick ned till stadens centrum hittade en restaurang där vi åt gott och delade på en liten tetra vin.

Natten fortsatte när vi kommit hem med ganska stillsam älskog, jag trodde inte att jag kunde prestera så mycket sperma under en hel dag. Öm var jag i kuken och vi somnade tillsammans efter all njutning vi gett varandra.

Jag minns i ett senare skede av mitt liv att jag satt naken, mitt i natten i fåtöljen, som stod på balkongen. jag bodde högst upp och en blek himmel med stjärnor var den enda som såg mig.
I famnen hade jag min lira, knäppte på den och gnolade en av de gamla melodierna.
Så här skulle den eviga lyckan kunna vara tänkte jag.
Kände kvinnans närvaro och hur hon kröp upp i min famn och gränslade mig, förde in mitt kön i sin grotta.
Vi satt lyckliga och kände oss som ett.

Men nu minns jag.
Det var två minnen det här, Sammanblandade i sin likhet. Olika kvinnor var det. En annan kvinna, samma plats men händelsen, senare samma älskogs sommar som var fylld med en intim kärlek.

Tiden närmade sig höst och en katastrof som inte var långt borta, närmade sig, vi var som man alltid är ovetande om framtiden.

Bettans syster hade för veckor sedan åkt hem till Italien, hon som älskade att läsa gamla poem på en katalansk dialekt.
Läste drapan medan som hon hon blev rövknullad.

Jag måste nog nysta upp minnet och berätta allt från början. Den andra kvinnan var Mia, hon som jag mindes sitta lycklig och tillfredsställd i min famn i denna natt av förvirrade minnen.
Detta hände dagarna innan hon en dimmig morgon krockade med den gamla Eken på på väg till friheten.
B..c..G

En gammal diktare trött på det traditionella.
Bosstanken är medlem sedan 2019 Bosstanken har 56 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren