Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Mysigt värre!


Vi ligger i sängen och kollar på tv eller John kollar på tv och jag ligger mot hans axel och är lite groggy av trötthet. John vänder sig mot mig och försiktigt börjar smeka mig över min nakna hud neråt min blöta vulva. Jag protesterar lite för jag är så trött, men jag låter honom ändå fortsätta för det är så skönt. Jag känner hans varma kropp mot min sida och jag njuter i fulla drag. Jag känner hur lusten väcks i mig ju närmare han kommer mitt pulserande sköte. Han smeker över henne och ner till min blöta öppning som bara väntar på hans beröring. Jag försöker kämpa emot men när han når min öppning och för in fingrarna så går det en stöt igenom hela min kropp och jag stönar av välbehag och börjar kyssa honom passionerat och öppnar upp så han kan fortsätta pulla mig. Jag känner hur min blöta fitta sluter sig om hans fingrar som rör sig in och ut och jag stönar mellan våra blöta kyssar. Jag vänder mig mot honom och lägger honom på rygg så jag kan gränsla honom för att få känna hans hård kuk i min blöta, kåta vulva. Mitt trötthet är som bortblåst och nu finns det bara en kåthet som blir starkare och starkare ju mer han rör mig. Jag känner hur en känsla av vällust fyller mig när han för in sin kuk i mig, jag är så kåt nu så jag vet inte vad jag ska bli av. Jag känner hans hårda kuk stöta in och ut ur mig när jag rider honom. Våra kroppar klappar mot varandra samtidigt som våra stön blir allt högre och högre. John smeker mina guppande bröst och nyper lite lätt i mina styva bröstvårtor, det får mina stön att bli till kvidanden. Vi byter ställning och jag vill att han tar mig bakifrån. När jag vänder upp mitt blöta sköte mot honom så får jag en omedelbar reaktion då han smeker min fitta och för sina fingrar ner över min klitoris och jag flämtar till av beröringen.
-Snälla fortsätt, ja, mmh, oohh, snälla ta mig. Han smeker mig mer och mer samtidigt som han med en stöt för in sin styva penis i mig och jag kvider av kåthet. Han stöter hårdare och hårdare, fortare och fortare medan hans stön blir mer och mer ljudliga. Vi stönar nästan i takt nu. Han stöter djupt in i mig nu.
-Mmmh, åååhhh, ja,ja, ja ta mig, snälla ta mig.
Han tar mig hårt nu, det är så skönt att känna hans härliga kuk stöta i mig. Jag känner hur han smeker min klitoris igen och det får mig att stöna ännu mer, jag riktigt kvider av hans sköna beröring. Han ser min reaktion och fortsätter retsamt och jag känner hur orgasmen närmar sig,
-Lite till, oooh, ja, ja, mmmmh, aahh,ahhh,aahh,
Med en kraftig stöt och stönanden så känner jag hur John inte kan hålla tillbaka längre och det får mig att fullkomligt explodera inombords när jag når mitt klimax samtidigt som jag känner hans varma sperma pumpa ut inuti mig. Han fortsätter stöta i mig för att maximera mitt klimax och pumpa ut det sista av sperman innan han böjer sig fram och smeker mina hängande bröst innan vi utpumpade lägger oss jämte varandra och myser lite och njuter av varandras varma kroppar och kysser varandra innan vi sakta slumrar in tätt omslingrade.

Kimzan6

Status: Brons författare

Jag är en driven kvinna som jobbar inom metallindustrin. På fritiden umgås jag med min familj och vänner, samt gillar vara ute i naturen och tex jaga eller bara plocka svamp som jag ger bort.
Kimzan6 är medlem sedan 2020 Kimzan6 har 10 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren