Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Nattens lustar

Karin hade blivit inlagd på sjukhus för utredning om magproblem. Hon hade blivit undersökt, genomgått olika slag av röntgen. Läkarna var oense om vad det berodde på att hon låga nivåer av järn och B 12.

Hon hade nu varit inlagd i snart tre veckor och hela tiden bott på enskilt rum.Hon vantrivdes. Tiden gick långsamt. Och inte fick hon ta emot några besök heller pga eventuell smittorisk. Personalen på avdelningen bestod mest av kvinnor i olika åldrar. Just detta kvinnliga överskott i olika åldrar var något som inte förhöjde stämningen. Karin var ju en snygg 27-årig kvinna med lust på livet, och att inte få någon närhet hade skapat en inneboende lust. Hon var helt enkelt kåt och ville ha sex, men som hon nu levde i karantän var allt sex omöjligt.

Men för bara några dagar sedan hade en ung man, Erik, anställts som timanställd vårdbiträde. Han hjälpte personalen med utdelningen av mat, kaffe, dryck. Och även med sådana sysslor som städning, patienternas hygien och påklädning.

Karin hade kollat in Erik och planerade att förföra honom. Om allt gick som det skulle...

Han skulle ju komma in med frukostbrickan till henne. Och sen fylla på kaffet. Personalen tog sin egen fika då Erik skötte om denna syssla. Kanske skulle hon passa på just då..?!

Karin knäppte upp de två översta knapparna i den vita bomullsrocken hon fått när hon blev inlagd. Den byttes varje dag så hon kände sig någorlunda fräsch. Hon knep i sina bröstvårtor för att de skulle synas tydligt genom rocken. Shit, nu blev hon riktigt blöt i trosorna. Äsch, tänkte hon, jag tar av mig dem.

När Erik knackade på dörren sa Karin, ”Kom in”. Hon stod med ryggen mot honom, framåtlutad i fönstret, bomullsrocken hade hon dragit upp så man såg hela härligheten från Eriks vinkel. Hon hörde ett stön och förstod att han sett. Hon vände sig mot honom med frågande blick, ”Mår du inte bra Erik”, frågade hon med oskyldig röst.

Hon såg att han mådde mycket bra. Hans vita sjukhusbyxor avslöjade ett kraftigt stånd. Karin gick emot honom samtidigt som hon öppnade upp sin rock och blottade de styva bröstvårtorna. Erik hade munskydd för att undvika smitta så Karin kunde inte kyssa honom. Men hon kunde smeka honom över byxorna, massera hans hårda lem.

Karin kom närmare, smekte med handen utanpå Eriks byxor. Hon kände hans lem resa sig, hon kände hur den bultade i hennes hand.

Erik hade stannat upp, förvånad, chockad och uppeggad. Aldrig någonsin hade någon patient varit så rättfram och vågad. Och Karin var ju ovanligt snygg, faktiskt läcker.

Skulle han hinna med något, skulle han våga ta vara på tillfället, de andra i personalen satt i fikarummet och snackade. Det var ju sen kväll.

Det fanns många frågetecken i Eriks huvud. Karin visste i varje fall vad hon ville, hon hade smekt sig själv varje kväll, lockat fram orgasm på orgasm men ville nu ha mer. Mycket mer. Och här fanns en ung man med sexig kropp som verkade vilja bli förförd. Som bara väntat på det här tillfället.

Därför drog hon ner gylfen, visade med pekfingret att han skulle dämpa sitt stön, sina suckar. Hon blev varm i hela kroppen, kände hur det fuktade sig i skötet när hon drog fram hans lem. Han tittade på henne och viskade sedan ”fortsätt, fortsätt!”

Hon ställde sig på knä framför honom, fuktade sina läppar och slickade hans ollon. Han ryckte till, stönade och drog sedan hennes huvud emot sig, villig till allt, allt hon kunde ge.

Karin log mot Erik och viskade: ”kom inte i min mun, inte nu, jag vill att du knullar mig först, hårt och djupt”!

Erik kände att han inte klarade hålla igen mycket längre så han drog ut kuken från hennes mun. Han tog Karins hand och förde henne mot sängen, lyfte upp hennes ena ben på sängen och satte sig på huk och började slicka hennes klitoris.

Karin stönade högt och började darra i hela kroppen av kåthet. Så skönt att bli slickad stående, något nytt för henne. Erik smakade på hennes nu blöta fitta. Sög på hennes klitoris, hennes blygdläppar och retades hela tiden med tungan.

Det bultade och värkte i Karins sköte, hon var mycket nära att komma nu. Hon visste att det skulle forsa ur henne, kände det på sig. Stönen kom nu vid varje beröring, hon kunde inte hålla sig längre.

Sen blev hon tyst några sekunder för att sedan skrika högt när fontänorgasmen sprutade ur hennes fitta, in i Eriks mun.

Erik kände hur det forsade in i hans mun, svalde och gjorde sig beredd på mer. Han fortsatte slicka henne rytmiskt och några sekunder senare sprutade Karin igen. ”Guuud vad skönt” sa hon. ”Nu är det du som ska få njuta Erik”, sa hon.

Hon bad honom lägga sig i sängen på rygg och satte sig på huk över hans fortfarande hårda kuk.

Karin hade tränat squats de sista månaderna och visste att Erik skulle njuta av att se hur hans kuk trängde in och ut i hennes fitta. Hon började göra sina speciella knäböjningar och kuken nästan, bara nästan kom utanför fittan. Fortare och fortare knäböjde hon över kuken. Upp och ner, in och ut.

Erik njöt när han fick se Karins fitta öppna sig och sakta fyllas av hans kuk. Hon ökade hastigheten och sjönk sedan ner djupare än förra gången, hon ville känna hur han fyllde henne till brädden, hur han stötte emot hennes G-punkt.

Det var svårt att förbli oberörd av denna härliga massage, Erik hade aldrig upplevt något liknande tidigare, aldrig hade någon kvinna varit lika hämningslös som just Karin. Och hon njuta verkligen av att egga honom.

Karin märkte att Erik närmade sig sin orgasm, han hade flätat samman sina händer med Karins och när hans kuk exploderade inuti Karin så höll de varandra hårt i händerna, de flätades samman. Karin kände den varma strålen skjuta upp i fittan, kaskaden eggade henne mer än hon anat, och snart kom de välkända ”pirret” långt nerifrån tårna på Karin och hon fick ytterligare en fontänorgasm, mycket starkare än de hon fått tidigare. Hon skrek rakt ut i luften och hennes fittsaft rann ur henne. Erik kände hennes sammandragningar i fittan och njöt av den masserande, kramande massage kuken fick. Karin klämde, pressade ut den allra sista sperman. Sen föll de in i varandras famn.

Båda var andfådda, framförallt Karin som verkligen jobbat med kroppens alla muskler. Men, vilken orgasm! Aldrig hade hon njutit så av att knulla. Att se Eriks kåta blick varje gång hans kuk gled in i hennes fitta. Ambulanssirenerna tjöt utanför fönstret i natten. Någon mådde inte bra. Någon kanske dog. Kanske skulle någon få respirator. Karin och Erik låg tätt tillsammans och båda tänkte samma tanke; ”Lev nu, dö sen!”. Karin kände att Erik var styv igen. Och hon själv var fortfarande i orgasmens känsla, hon ville igen. Hon la sig gränsle med fittan över Eriks mun och började långsamt slicka på Eriks ollon. Små retliga rörelser med tungspetsen på hans springa som var våt av sperma blandat med hennes kåtsav.

Erik njöt av Karins lek, lät henne hållas och styrde hennes huvud dit han ville.

Hon var följsam, blev kåt av att se honom darra varje gång hennes läppar slöt sig om hans fuktiga ollon.

Och när han inte längre kunde hålla tillbaka sin lust längre - så såg Karin det. Och hon höll om hans lem med båda sina händer, började runka honom när han sprutade sin sperma, och hon sög hängivet, lät Erik uppleva något alldeles extra när han sakta fyllde hennes mun med sin säd.

Karin lutade sig tillbaka mot kuddarna, sa att hon ville vila sig lite grann.

Klockan hade för länge sedan passerat 22.00. Det var den tid då kvällspersonalen slutade sitt pass och nattpersonalen tog över. Eftersom Erik ensam ansvarade för avdelning 2 B, där Karin var inlagd, så hade de gott om tid på sig innan det var dags för nattronden. Den brukade vara sisådär klockan 02.30 och den tog ungefär 20 minuter.

Det var nu nattens lustar blommade ut, det var nu Eriks säd blandades med Karins sav. Strax innan det var dags för nattronden viskade Karin till Erik: ”Välkommen hem till mig nästa vecka! Jag kommer att skrivas ut på torsdag och jag vill se dig hemma hos mig så snart som möjligt”.

”Jag längtar redan dit Karin, sa Erik. Du är en fantastisk fin kvinna”.

De bytte mobilnummer och gav varandra en glöm-mig-ej-kyss. Nu väntade båda två att det skulle bli fredag, en riktig mysig fredag.



SLUT

Jag är en inbiten romantiker och stor skämtare. Och naturligtvis har jag rik fantasi. Dessa egenskaper blandas och sen skapas mina texter, dikt, kåseri. Sen är jag livserfaren och mycket berest. Allt detta ger mig en bra grogrund för författandet.
Bengt Malmsten är medlem sedan 2020 Bengt Malmsten har 59 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren