Publicerat
Kategori: Sexnoveller

NY SKAPAT.



LISA LEKER I SKOGEN.

Jag var ganska ny på orten, hade fått ett vikariat på en av industrierna.
Nyutbildad och nykomling så försökte jag lära mig hur man kunde få några naturupplevelser i skogarna som fanns nära och ganska lättillgängliga.

Jag skaffade mig en begagnad cykel och började leta mig ut på småvägarna runtom. Ett bra sätt att få både motion och lokalkännedom.
Men för att förena nytta med nöje så skaffade jag en bra svampkorg som jag spände fast bak på cykeln. Så mycket skörd blev det inte, men en gång när jag varit på en av dessa turer ut i naturen blev jag förbi cyklad av en tjej som vinkade åt mej och ropade har det blitt nåt.
Nej ropade jag tillbaks, vi ses i morgon var hennes svar.

Jag bromsade in cykeln och stannade, vad nu då. Jag kände ju knappt någon enda människa, ny som jag var på orten. Hon måste ha tagit mej för någon annan.

Jag fortsatte gående en stund och övervägde att vända om. Lutad mot en sten såg jag då en tjejcykel, flera än jag i skogen.
Då ropade någon ett svagt hallå, jag stannade och tittade in mot stenen. Där satt tjejen som cyklat förbi mig och och vinkade uppmanande.

Vad är det frågade jag. Något problem?
Har du papper blev frågan, det var alltså det som var problemet.

Ja, jag pappersnäsdukar, svarade jag, lägger dem här på stubben så kan du hämta dem. Jag gick och ställde mig med ryggen vänd mot henne.

Tack sade hon efter en stund när hon stod bakom mig, här har du de som blev över, du har väl inte en plastpåse?
Jo det hade jag och såg att hon lade ned i den något som verkade vara trosor. Jag blev lite våt förklarade hon.

Tänkte du plocka svamp eller var du bara ute i skogen ändå?

Jag svarade, att hittade jag några så tog jag väl dem, men egentligen tänkte jag plocka lite blåbär. Jag kanske skulle äta blåbär och mjölk i kväll.
Gott. var det det ända hon sade och fortsatte, du hittar säkert inte så bra här i skogen. Ställ cykeln bredvid min så visar jag ett bra blåbärsställe.

Utan att invänta svara började hon gå iväg.
Jag knäppte loss min korg och gjorde som hon uppmanat mig.

Tänkte förundrat att hon var väl inte klädd för skogspromenad. Grova skor, men bara en kort kjol och minimal topp.

Snart var vi framme vid en stenig kulle där det växte kraftigt blåbärsris. Har du något mindre än korgen att plocka i frågade hon och fick en av de plastburkar jag hade.
Vi plockade under tystnad och efter någon timme var alla mina burkar fyllda.
Hon var snabb med att plocka, men jag kände mig lite obekväm med hennes oblyga sätt att röra sig.
För det mesta stod hon högre upp på kullen och med sin korta kol så var det svårt att låta bli att se på henne där hon stod framåtböjd utan trosor.
Synd att vi inte hade planerat det här, sade hon då kunde vi tagit kaffe med oss.
Ja men det har jag svarade jag rappt och visade min lilla plasttermos, vi får väl dela och så tar vi en bulle en annan gång.

Hon skrattade när jag fyllde koppen, vi får väl dricka varannan gång ur samma kopp.

När hon skulle sätta sig på en sten så hejdade jag henne och tyckte att det var kanske lika bra att hon satte sig på min skjorta.

Det blir väl lite stickigt annars. Vi pratade som vi var gamla vänner, ändå hade vi träffats först i dag. Lisa visste jag nu att hon hette och jag hade snabbt presenterat mig som Sven.

Hon tog emot skjortan satte den på stenen och försökte få kjolen emellan sin nakna stjärt och den.
Det blev lite tystnad och jag försökte att vara så obesvärad jag kunde, helt oberörd var jag inte. Kände att jag rodnade, när hon frågade. Tyckte du om det du såg när vi plockade.

Jag försökte låtsas att jag inte hörde, men då skrattade hon.
Jag ville ju att du skulle se. Hon gav mig koppen och jag skruvade på den på termosen.

Sätt dig bredvid mig, nu tog hon initiativet, jag tycker att det är så skönt att vara här ute i skogen.

Du får krama och smeka mig ifall du vill.

Jag blev helt förvirra när hon kröp upp i min min famn efter att jag satt mig.
Hade hon planerat allt det här. Oberörd var jag inte men det kändes som allt initiativ var hennes.

Hon berättade att hon varit tänd på mig ända sen hon såg mig första gången.
Hon visste att jag bodde ensam i en etta och hon hade tänkt att jag kanske ville ha lite sällskap ibland.

Hon visste att hon hade mig fast, för min kropp ville det som hon erbjöd mig och det kände hon nog. Där vi satt, hon med naken stjärt i min famn.



Smek min fitta uppmanade hon mig och jag förde ned handen och fingrarna möttes av fuktiga blygdläppar. Jag är ingen oskuld viskade hon i mitt öra och jag vet vad jag vill.

Slickar du mig så skall jag suga dig så du får utlösning.

Hon reste sig och knäppte upp mitt bälte, jag klev ur byxorna och vi bredde ut dem och skjortan bredvid varandra. Nu var jag naken, hon hade fortfarande sin korta kjol och topp på sig.

Hon började suga på kuken, jag pullade fittan, men slicka kom jag inte åt ännu för, hon sade nej du måste komma in känner jag.
Jag lydde uppmaningen och tyvärr så tömde jag mig i henne nästan omedelbart för hon hade lagt sina ben i ett kraftigt saxgrepp om min rygg.

Oskuld var tydligen inte och inte nybörjare heller, när jag nästan försökte ursäkta mig att jag kommit så snabbt. Tystade hon bara mig med en kyss och sade tror du inte att jag kände ditt sprut, du var ganska så givmild eller hur. Nu ställer jag mig på knä och så tar du mig ”doggy” i båda hålen.

Hennes öppenhet gjorde att jag inte kunde fråga, hur det skulle fungera.

Hon letade i sin kjolficka och fick fram en burk vaselin och en kondom som hon rullade på kuken som hade rest sig i ganska ståtlig givakt.
Den blev hård medan hon fettade in kondomen.
Ställde sig sedan framåtlutad på knä och sade rikta in den där bak först.

Jag trodde inte att det var möjligt för det här var något nytt.
Min oskuld tog hon med stjärtknullet, tydligen var hon van att knulla i stjärten, för först lät hon mig komma in en bit med ollonet. Dra ut nu,sa hon och jag lydde, så in igen.
Jag styrde för det var trångt.
Stöt hårt uppmanade hon och skrek till när ollonet passerade ringmuskeln.
Hon flämtade en stund och sade nu kan du börja röra dig och försöka komma längre in.
Sätt fingrarna i fittan uppmanade hon och jag kände hur jag rörde mig in i hennes anal medan mina fingrar pullade hennes vagina.

Jag var alldeles förvirrad förstod inte hur hon kunde det här för det måste ju vara smärtsamt, så liten var jag ändå inte.

Hennes stön ändrade karaktär och jag började känna ett jag närmade mig nästa utlösning. Jag sade att jag var nära att spruta nu.
Du får inte komma ännu, jucka med långa drag och och dra sen ut kuken långsamt.

Jag drog ut den och såg första gången in i ett nyknullat vidöppet rövhål.

Ta bort kådisen och kom in i fittan för jag går snart. Jag lydde befallningen och knullade hetsigt den blöta pullade, utvidgade vaginan.

Jag var inte säker på om det var kärlekssaft eller kiss, men det flödade ner över pungen när hennes underliv krampade i det som måste ha varit en superutlösning.
Jag förstod att min framtid som sexelev hos henne skulle bli äventyrligt.
Hoppas bara att vi får tid framöver till bärplockning.

Hon klamrade sig fast vid min kropp och mumlade det är nog bäst att du tar på dig kläderna nu för jag vill hem till dig och äta blåbär med mjölk.

Singularis B c G.


En gammal diktare trött på det traditionella.
Bosstanken är medlem sedan 2019 Bosstanken har 56 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren