Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Onanera

Jag vet inte , men tror nog ,att det finns fler killar än jag som blir kåta i rumpan ibland. Inget man berättar. Såklart. Då jag känner att jag blir kåt i rumpan måste jag helt enkelt knulla mig själv. Jag tar fram min löskuk . Ser till att smöra in hela ordentligt. Letar fram något jag gillar på nätet. Sätter ollonet mot mitt anus. Trycker på lite . Ringen kämpar emot. Trycker på lite till och åhhh där öppnade anus . Tar emot ollonet. Det spänner rejält så jag ligger stilla och låter ollonet töja mig lite. Oftast är jag så kåt och jag älskar då det spänner rejält så jag trycker in hela kuken. Det ömmar och svetten kommer. Jag drar ut löskuken långsamt , långsamt. Det är så skönt att långsamt känna kuken glida ur rumpan. Och in med hela igen, ända till kukroten. Töjer mig lite till innan löskuken glider lätt så jag kan knulla mig. Fäster kuken på toalett locket. Grenslar toaletten och sjunker långsamt på kukskaftet. Jag rider först i skritt. Underbart skönt att känna kuken långt in och upp i rumpan. Rider i full galopp . Prostatan masseras av ollonet. Jag runkar min halv hårda kuk. Internet porren visar fittor som squirtar och knallröda ollon som sprutar sperma i mun och ansikte och på andra kukar . Åhhh vad skönt jag har det. Känner att det är dags för mig att tömma pungen. Jag lutar mig bakåt. Sperman sprutar på magen och bröstet. Ibland även upp till min mun. Givetvis öppnar jag munnen då. Och känner den välbekanta smaken och konsistensen i hela munnen. Jag undrar hur många fler som gör samma sak som jag. Spelar ingen roll egentligen. Fortsätt njuta och ha det skönt. Nu är det dags. Nuuu går det för mig. Ahh det går för mig...

Skriven av: Johan

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren