Publicerat
Kategori: Novell

Ont i mitt hjärta

Där är hon! Hon som var underbar och vacker! Det var det jag trodde… Det är så sorgligt att hon inte ens kommer ihåg hur vi träffas. När man tittar på henne ser man inte det. Hon tittar på en som om man är den underbaraste, utom när hon dricker. Då är hennes blick vattnig och helt väck, om jag nu får vara ärlig. Hon dricker ofta. Två till fyra dagar i veckan. Du kanske tycker det är okej men, glömde jag berätta att hon är 15 år? Hon och jag borde ha kul och vara romantiska i mitt tycke, men jag tror inte hon skulle förstå, för hon är verkligen väck, helt väck.
Jag låter henne hålla på med drickat för jag förstår hon dricker bort sin sorg. Hon säger inte varför, men hon bor hos en släkting. Jag skulle vilja lyfta henne men, det är svårt när någon dricker när man inte är där. Vad hade du gjort?
Än en gång var det fest hos min flickvän och min kärlek blev full, så full igen så hon somnade på soffan. Jag stannade kvar en stund till och hänger med hennes kusiner. Min trötthet började slå till efter en stund och jag började gå mot min bil. Plötsligt kommer släktingen till min flickvän fram till mig och var väldigt rund under fötterna och börjar ta på mig och säga jag kunde sova inne hos henne. Jag blir arg och hämtar en kniv jag hade i bilen och tog den mot henne och sa att hon backar från mig och kommer aldrig nära mig ingen.
Jag hoppade in i bilen med många tankar. Smått orolig över vad jag gjort, körde jag hem. -Vad fan har du gjort! Skrek jag högt i bilen. När bilen tillslut parkerades hemma tog jag ett djupt andetag och hoppades det var en mardröm jag upplevt. Min kärlek ringde många gånger efter mig, men jag sa till mina föräldrar att jag inte ville prata med henne. Vad skulle jag säga? Din släkting ville ha sex med mig och du har då ingenstans att bo. Eller vad ska jag säga? Vad fan skulle jag säga?
Tiden gick och tillslut slutade ringningarna från henne och ett år gick. Då träffade jag henne! Den underbaraste tjejen! Hon var inte som min första kärlek. Hon var blyg. Hon drack väldigt sällan och hon vågade bjuda på sig själv och var min underbaraste. Dagen kom. Den underbara dagen hon blev min. Jag gick in i kyrkan och såg henne. Hon stod där vacker i vitt och väntade på att bli min. Ni vet hur det känns när våren kommer och doften av nytt, underbart år av blommor och säd. Sån tur hade jag i många år. Vi fick två underbart vackra barn. Lika vackra som mig kärlek.
En morgon var det mörker. Ni vet när man känner det i luften att något är fel. Man kan nästan smaka det i luften, men man vet inte vad det är. Min tur var slut. Mörkret tog över totalt. Det närmaste året var mörkt som natten, med inte en strimma ljus och rött som blod när jag i slutet av året såg min kärlek död. Det hade börjat den hemska dagen med en lapp. En jävla lapp! Lappen var opersonlig med en önskan till återbesök efter en mammografi. Sedan var det som ett djupt hål. Det kändes overkligt. Inte hon! Inte Jag! Vad ska jag säga till barnen? Vad händer??? De närmaste åren gick jag fram som en robot. Kroppen fortsatte men jag var inte där. Jag log inprogrammerat men jag var inte där. Mina barn var av hög prioritet. Allt annat fick vänta. Det var vi mot världen. Den grymma kalla som tog deras mamma och min kärlek. Den oskuldsfulla tjejen som var en fantastisk mamma. Ni skulle sett henne. Hon var bäst!
En dag kände jag att jag skulle försöka hitta en ny mamma till dem fast de skorna aldrig skulle kunna fyllas. Det var ju faktiskt även för min skull fast jag inte ville medge det. Det lät så själviskt när min kärlek var borta. Nere i marken helt själv. Gjorde ont i själen när jag tänkte på det. Var är hon? Ligger hon där själv eller hon väntar på mig någonstans? Efter de tankarna tog det ännu ett år innan jag letade igen.
Då såg jag henne! Hon som jag lämnat för många år sedan. Hon var på facebook. Vågar jag skicka till henne. Vad tänkte hon när jag bara försvann? Har hon slutat dricka? Jag satt och försökte samla mina tankar till en sund slutsats om henne. Hon måste ha ändrat sig! Eller? Vi skickade mellan varandra några gånger. Det var väldigt försiktiga meddelande, med lite hopp. Det var dags. Jag får visa att jag är vuxen nu och bjuda ut henne. Vi skulle träffas på en äng där vi brukade ligga och titta på molnen när vi var tillsammans förra gången.
Det gick bättre än bra. Hon var som en annan människa. Hon var smart, lugn och avvaktande. Jag förklarade min rädsla då vi var tillsammans första gången och hon förstod. Sedan flöt allting på. Vi gifte oss och barnen älskade henne. Barnen växte upp och flyttade ut.
En morgon vände hon sig mot mig och sa förföriskt att det nu bara var vi. Hon tog på mig och visade att hon ville ha mig. Hon ville ha mig nu. Min penis som hade ett eget liv reste sig stadigt och var beredd på känslan av blöt sensuell sex. Det började vattna sig i min mun. Det var så nu precis som innan att hon var väldigt sexuell. Sex stod högt på hennes lista över att göra. Vi hade sex i hela huset, nu när vi inte hade några barn hemma. Efter några veckor av blöt härlig sex, som jag inte hade haft på år slutade hon tvärt.
-Du kommer ihåg att du lämnade mig då för många år sedan? Sa hon en dag. Jag nickade lite skamsen. Det var inget jag ville prata om, utan hoppades bara att hon skulle sluta en dag. -Nu när du inte kan jobba för det är hög arbetslöshet, tycker jag att du ska dra in pengar, som jag var tvungen att göra och då ska jag aldrig säga något igen om den tiden för det verkar vara jobbigt för dig. Du får göra det jag var tvungen att göra för du lämnade mig och släktingen slängde ut mig. -Rättvist? Sa hon lugnt. Jag såg hennes blick och visste hon hade rätt. Jag var en feg jävel som lämnat henne i misär.
Dagen därpå kom hon med ett gymkort till mig. -Jag vill du ska bli lika sexig och muskulös som jag vet du egentligen är, sa hon förföriskt. Hon tog på mig med lätthet och bestämdhet över min kropp och slutligen vid min penis. -Vill du jag ska röra vid dig? sa hon med ljuda andetag och pussade lätt utanpå mina byxor. Jag såg hon hade något lurt i sina tankar och drog upp henne i ansiktshöjd. -Vad vill du jag ska göra egentligen? sa jag med bestämd röst när jag nu ertappat henne med baktankar i blicken. Hon tog mig till sängen och band fast mig med förföriska grepp runt mina handleder och sedan satte hon sig upp. Hon förklarade att hon fått byta sex mot tjänster för att överleva. Jag blev chockad och ville resa mig upp och hålla om henne, men jag satt fast.
-Vänta! sa hon och gick och öppnade, eftersom en hård knackning hörts på dörren. Plötsligt stod tre stycken kvinnor i min sängkammare. Alla tittade på min nakna kropp. Jag har nog inte känt mig så naken i hela mitt liv. -Det var som du sa att han behöver träna lite men, du hade fixat ett gymkort eller? -Ja sa min flickvän eller vad man ska kalla henne. Pulsen började öka och jag började bli svettig. -Det är dags! sa en av de andra tjejerna och började ta av sig. Min penis började bli stor. -När gav du honom tabletten? sa den första tjejen. -För en timme sedan, sa min tjej. -Då kliver jag in! sa den blonda kvinnan. Plötsligt hade jag tre kvinnor lekande med min kropp. Sittande och stönade kände jag hur de tog nytta av min kropp och jag får nog säga att det var först en underlig känsla med kvinnor slickande, sugande på hela min kropp, men efter några månader får jag säga att jag måste vara den lyckligaste mannen ;)




Jag är en väldigt framåt och glad tjej, men älskar även att få dra mig undan i mitt hem i lugn och ro. Det jag skriver är från mitt eget liv, andras liv runtomkring mig med en smula chock för att få en reaktion. Jag kommer ihåg att man tänkte. "Blir man bara vuxen så får man kontroll över sitt liv", men så lätt är det inte. Så denna novellsamling är skriven för att chocka och samtidigt undra över den som cyklar förbi en längs vägen. Är hen lycklig?
Carola Frodesdotter är medlem sedan 2021 Carola Frodesdotter har 8 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren