Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Ordentligt snuskig

Läs ej om du är känslig..Catarina är den absolut snuskigaste tjej jag träffat. Hon gillade slicka mitt skithål. Pulla och slicka. Hon älskade att bli använd. Fasttejpad på klinkersen i badrummet ,ligger på magen , på en hög med smutstvätt, jag med fingrarna, min kuk och tre olika löskukar. Knulla hennes skithål och fitta om vartannat, hon gillade känna tre fingrar i fittan och tre i skithålet samtidigt bl.a. . Hon var lika slapp i både fittan och skithålet. Men riktigt skönt att trycka in kuken i analen först. Innan jag töjt . Då kippade hon efter andan och kved högt. Och efter 7 -9 multiorgasmer och ca 90 minuter så var det min tur. Jag intog ryggläge och tryckte mitt anus mot hennes mun. Hon lapade och sög frenetiskt. Så mycket sperma som hon åt och drack. Från kuken och fyllda kondomer . Samt hon älskade pissa på min kuk efter hon ridit klart. Min fantasi var länge att slicka en fitta och hon pissar. Catarina blev glad när jag frågade. Hon längtade att få pissa på mig. Jag älskar då kvinnor pissar. I trosorna, i strumpbyxorna, i mitt ansikte, på kuken. På mig. Gärna fittan smutsig. Catarinas kunde lukta starkt och särade jag fittläpparna ordentligt så bjöds det gulaktig smetig fittost.

Skriven av: Catarina

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren