Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Paret på gymmet del2.

Patrik och Anna Del2.

Jag vaknar på morgonen och känner genast att jag har stånd under täcket. Ligger där i sängen en stund och fantiserar om gårdagen. Ligger i sängen, blundar och drömmer mig tillbaka. Får en återblick på vad som hände, detalj för detalj. Jag tänker på Anna, hennes heta kropp och hur skönt vi hade det. Kommer på mig själv att jag ler, samtidigt som jag är ännu hårdare nu. Tar upp mobilen för att kolla på klockan och ser att den är strax efter 09.

Ser att jag har fått ett meddelande på kik, och det är ifrån Anna.
-God morgon och tack för igår! Vi vaknade väldigt kåta och ska nog köra en snabbis efter frukosten ;). Du är välkommen om du är vaken och sugen på en omgång till ;).
Meddelandet avslutas med bild på hotellfrukost.

Jag svarar att jag ska äta gröt och fixa mig bara. Medans jag äter frukost hör jag hur min mobil plingar. Ser att det är ett meddelande ifrån Anna.
-Hoppar in i duschen, sen är jag redo ;).
Hon skickar med även en bild när hon står naken framför spegeln.

Jag kan inte äta mer frukost, är för kåt. Så jag hoppar in i duschen och sedan borstar tänderna. Tar på mig kläderna för att sedan gå till hotellet dom bor på.

Jag skickar ett meddelande och skriver att jag är framme om 5 minuter. Går in i hissen och trycker på andra vången. Knackar sedan på dörren. Anna öppnar i samma svarta morgonrock som hon hade igår.
-Hej och va kul att du kunde komma idag igen. Och sedan kramar mig.

Jag svarar
-hur kan jag tacka nej till dig.
Vi båda skrattar lite samtidigt som jag tar av mig ytterkläderna.

Märker att vi är ensamma och frågar vart Patrik är.
Hon svarar
-han skulle bara göra en sak innan vi checkar ut, men han kanske kommer snart. Hoppas att det är okej att du bara får mig denna gången.

Jag skrattar och svarar
-jag är lite besviken, hade hellre velat ha Patrik här.
Samtidigt som jag drar henne emot mig, lägger mina armar runt hennes rygg och vi kysser varandra.

Mina händer går längre och längre ner tills jag får känna på hennes härliga röv utanför morgonrocken. Går försiktigt emot sängen samtidigt som vi försöker kyssa varandra. Vi kommer till sängen och jag knuffar henne försiktigt ner i sängen, samtidigt som jag lägger mig över henne och kysser henne. Jag öppnar sakta upp badrocken och känner med ens handen på hennes bröst. Är så kåt och vill bara smaka på hennes härliga bröst. Så jag kysser först på brösten, sen slickar runt bröstvårtorna. Och när hennes bröstvårtor är riktigt styva suger jag försiktigt på dom, sen lite hårdare. Ser att hon är helt naken under morgonrocken.

Jag börjar kyssa mig neråt, precis som jag gillar det. Sakta, försiktigt och retsamt. Särar på hennes ben och kysser mig runt fittan. Slickar försiktigt på fittan och känner hur hon är våt. Jag slickar henne försiktigt och mjukt på klitorisen. Sedan tar jag hennes vibrator som fick henne och komma så skönt igår kväll. Använder den samtidigt som jag leker med hennes härliga bröst. Suger och nyper försiktigt på bröstvårtorna samtidigt som vibratorn får henne och stöna. Kollar på henne och ser hur Anna blundar och andas tungt.

Hon stönar
-jag är nära nu fortsätt så!

Jag tar bort vibratorn och säger
-du får inte komma än.
Lägger mig ner bredvid henne och vi kysser varandra.

Hon lägger sig över min kropp kysser min hals och kysser sig sedan neråt. Tänker att jag ska få samma behandling som hon fick. Hon kysser på mina bröst försiktigt och neråt mot min kuk som nu står upp. Hon kysser runt kuken och ner till bollarna. Slickar och suger på min bollar, och jag ligger där och njuter. Känner sen hur hon tar tag i min hårda kuk och runkar. Hon tar ollonet och slickar på den försiktigt.

-Ta in hela i munnen!
Hon svarar inget och fortsätter att slicka på ollonet. Jag tar tag i hennes huvud och trycker henne försiktigt ner mot min kuk. Känner för varje gång hur min kuk kommer in djupare och djupare i hennes hals.

-Spotta på min kuk!
Hon spottar så min kuk är riktigt våt och suger.

Jag tar tag om hennes huvud och börjar knulla hennes mun. Ser att hon njuter och något hon går igång på. Jag klarar inte av det mer känner att jag måste få knulla Anna nu.

Jag drar upp henne, och ställer mig bakom henne. Hon förstår precis vad jag vill och ställer sig på fyra. Ser hur våt min kuk är av all saliv, och hon är lika våt. Jag trycker in min kuk, börjar med att bara trycka in ollonet.
Sedan trycker jag in halva min kuk och knullar henne.
-Jag vill ha hela i mig! Stönar hon fram.

Jag trycker in nästan hela i hennes och knullar henne hårt. Sen saktar ner och tar ut kuken. Jag trycker in den igen och nu trycker in hela kuken. Känner hur djupt jag kommer in i henne. Börjar knulla henne hårdare och hårdare. Ser hur hennes härliga röv gungar framför mig, kan inte låta bli att spanka. Precis när jag spankar hör jag hur hon stönar försiktigt, märker då att Anna gillar det. Så jag spankar lite hårdare och hör igen hur hon stönar. Ser att hon har håret uppsatt, jag tar tag i håret och drar henne försiktigt emot mig samtidigt som jag knullar henne hårt och djupt. Hör hur hon stönar och känner att jag är nära.

Ber henne ställa sig upp, och trycker henne försiktigt mot vägen. Håller henne fast emot vägen samtidigt som hon svankar mot min kuk så jag kan knulla henne skönt. Kysser henne försiktigt på nacken och viskar
-du är så skönt Anna.

Jag känner hur jag börjar bli varm, svettig och andfådd. Lägger mig ner i sängen och utan att snacka förstår hon precis vad jag vill. Hon hoppar upp på min kuk och börjar rida mig. Hon rider samtidigt som hon tar på mina bröst och överkropp. Och sedan går ner och kysser mig samtidigt som hon rider mig. Hon kollar mig i ögonen och säger
-jag älskar din hårda kuk.

Känner att jag är nära igen, ber henne att sakta ner. Hon låter min kuk glida hela vägen in, och låter den vara där och kysser mig. Känner hur tajt, våt, och varm hennes fitta är. Samtidigt som jag är spräng kåt.
-Jag kan spruta nu, om du vill.
-Jag vill att du fyller mig. Svarar Anna.

Jag ställer mig vid sängkanten, och lägger några kuddar under hennes röv. Hon lägger sina ben på mina axlar och trycker in min kuk. Vi börjar knulla och jag känner att i denna ställningen kommer jag väldigt djupt in i henne. Ser hur hon slickar på sina fingrar och börjar smeka klitorisen samtidigt som jag knullar.
Hon stönar efter några minuter
-jag är nära, jag kommer komma, och kollar på mig.

Jag tar bort hennes hand, och säger
-du får vänta, du får inte komma än.

Jag börjar knulla henne hårt och tar tag i hennes hals, håller stryptag på henne och ser att hon gillar det. Jag känner att även jag är nära nu. Jag släpper stryptaget och stoppar in två fingrar i hennes mun så dom blir blöta.

Tar sedan mina fingrar och smeker klitorisen upp och ner, hör hur hon stönar
-jag är nära fortsätt precis så.

Jag fortsätter och hoppas att hon kommer snart eftersom jag inte kan hålla mig längre.

Jag stönar
-jag sprutar nu! Och känner hur min kuk pulserar och tömmer mig i henne. Sekunden efter börjar hon stöna och känner hur hennes lår börjar skaka. Jag fortsätter trots jag har redan kommit, känner hur hon lägger sina ben på mina bröst och trycker mig försiktigt bakåt.
Hon kollar på mig och säger
-gud va skönt, asså wow.

Hon ligger i sängkanten med särade ben och sedan säger
-skulle du kunna ta bild på mig och skicka till Patrik?
Samtidigt som hon ger mig sin mobil.

Jag tar bild där man ser hur våt hon är, och ser hur min varma sats sakta har runnit ut ur henne. Jag tar på mig kläderna, tackar för mig. Min dag började på bästa möjliga sätt.

Jag gillar att fantisera och drömma mig bort och skriva sexnoveller. Mina noveller är baserade på erfarenheter, fantasier och önskemål ifrån andra. Ungman 123 på bc.
Ungman123 är medlem sedan 2021 Ungman123 har 9 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren