Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Per och Johan

Åhhh Johan stönar högt då Pers läppar sluter sig runt hans knallröda ollon. Halva kuken är röd egentligen.. . Faktum är att sista halvtimmen har Per ägnat sig åt att runka Johans kuk. Först hällt en halv liter barnolja på kukskaftet och pungen. Masserat och klämt hårt på pungkulorna. Johan har legat på rygg med benen uppdragna och låtit Per få utforska kuk och pung i lugnoch ro. Jag tittar bara på. Jag fingerknullar mitt anus och njuterav att se Per . Pers kuk är stenhård. Kåt på kuken. Per smaskar på Johans ollon. Nu är min fitta plaskvåt. Johan kvider som en liten flicka...ahhh..Nuuuu...Per spottar ut ollonet , runkar lätt, Johans kuk är som en fontän . Sprutar tjocka ,feta, kladdiga strålar med gubbsperma . Per styr kuken så Johan landar en i eget ansikte, på magen, Per gör nu något jag aldrig trodde skulle hända . Han gapar , en stråle rakt upp i gommen, två i sitt ansikte. Så mycketsperma. Jag skyndar fram , måste smaka gubbsperma , Johans sperma , alltså. Slickar Pers ansikte, högra sidan. Dela med dig säger Johan, slickar i sig sin egen sperma ,runt Pers mun och haka. Per brölar, låt mig komma, snälla låt mig komma.... nu ska det dias...
Johan suger in Pers kuk i sin mun. Smaskar som en kalv på ollonet. Jag trycker in hela mitt pekfinger i Pers anal. Jag tokpullar anus och Johan smaskar. Och.......ahhhhhh....Per tömmer sin pung i Johans mun..gott. Dom pustar ut och tittarpå mig. Nu Annelie måste du sära dina bleka slappa lår. Sära på fittläpparna och låta tantfittan pissa på mig och Per. Öppna fittan och låt känna lukten av snusk . Och bjud på din fittost. Fyra dygn utan tvagning produceras en dessert för två. Per får tvaga ditt anus med tunga och mun. Jag slickar din fitta helt ren och blöt. Men först pissa och spotta på oss....

Skriven av: Annelie

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

På andra plats denna veckan: