Publicerat
Kategori: Romantik noveller

Resten av mitt liv

Varje ord gick in i mitt hjärta, varje känsla kom in i mitt hjärta och fick den att bulta tusen gånger snabbare. Jag kommer ihåg när du sa till mig hur mycket du älskar mig, jag kommer ihåg känslan jag fick när du höll mina kinder och kyssde mig med ett leende på dina formidabla läppar. Och hur du kom närmare mig, hur du kände mitt bröstkorn med din vackra hand, hur du tittade in djupt in i mina ögon medans du visade ditt leende som fick mig att glömma bort allt hemskt som jag har upplevt i livet. Och du höll mina axlar, du kände varje del av mina armar och kände formen på den ändast till du kom fram till min hand och kysste den med dina utsökta läppar. Hur du drog mig närmare dig och sa till mig hur mycket jag betyder för dig och hur dina tårar kom ner när jag beskrev dig med mina djupaste känslor är det ljuvligaste ögonblicket jag har varit med om. Det ögonblicket får mig att gråta varje dag och minut, det ögonblicket är något som jag aldrig kommer glömma i resten av mitt liv. Mitt liv är du, mitt liv är bara du och ingen annan i detta universum.

Romantisk diktskrivare som skriver om djupa känslor om kärlek. "Poesi är vad jag andas, poesi är mitt liv".
Dasi Rygord är medlem sedan 2022 Dasi Rygord har 18 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren