Dasi Rygord

Dasi Rygord

Emotionell diktskrivare som skriver om djupa känslor. "Poesi är vad jag andas, poesi är mitt liv".

Publicerade verk: 18
Medlem sedan: 2022

Författarens noveller:

Rhytmen

Dasi Rygord

Kommer du ihåg när vi dansade med varje del av våra kroppar nära varandra. Kommer du ihåg när du höll mina axlar och dansade på varje del av min kropp medans du hade ett leende på dina läppar…

Klicka här för att läsa hela »

Resten av mitt liv

Dasi Rygord

Varje ord gick in i mitt hjärta, varje känsla kom in i mitt hjärta och fick den att bulta tusen gånger snabbare. Jag kommer ihåg när du sa till mig hur mycket du älskar mig, jag kommer ihåg känslan…

Klicka här för att läsa hela »

I see you

Dasi Rygord

I see you laying down and holding my hand. You drag me close to you and let me take off your trousers while glancing at me with your glamorous smile and eye contact. I then put my lips on your legs, and…

Klicka här för att läsa hela »

Jag känner

Dasi Rygord

Du kommer till mig och närmar dig min kropp. Jag ser dig, jag ser när du låter mig ta av din tröja, jag ser när du kommer nära mig med dina bröst nära min hals. Du tar mina händer, och tar av…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

Känner

Dasi Rygord

Jag känner dig Jag känner dig känna mig Jag känner dig på varje del av mig Mig, du känner mig Du känner min kropp, du känner mitt hår Du känner mina axlar, du känner mina lår Och jag, jag…

Klicka här för att läsa hela »

En dröm är vad du är

Dasi Rygord

Jag kommer ihåg när jag såg dig för fösta gången älskning. Det ögonblicket kommer jag aldrig glömma bort. När jag såg ditt ljuvliga ansikte som var så magiskt kändes det som att tiden stannade.…

Klicka här för att läsa hela »

Du är formidabel, och du är underbar

Dasi Rygord

Varje gång jag pratar med dig känns det som att jag är i himlen. Du är den bästa saken som har hänt mig, du är mitt hjärta som slår hårt varje dag och varje timme. Du är en dröm som är så…

Klicka här för att läsa hela »

You're in my breath, you're in my soul

Dasi Rygord

If i could describe you in words i would describe you in million words. In words that are so beautiful and deep. In words that are so emotional and unique. For you my heart beats thousands of times, i…

Klicka här för att läsa hela »

Always, forever, until I die

Dasi Rygord

Your face is the most wonderful thing about you, it's like the start in the sky, it's like the blossoms on the meadow, deep in the forest. It's something I never want to stop looking at, something that…

Klicka här för att läsa hela »

You're my best feeling

Dasi Rygord

Every time I talk to you I feel something great, something that I can not describe, something that makes me feel both emotional and happy at the same time. You're my star that I can never stop looking…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren