Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Sven och Gunvor

Gunvor, 71år, drar ner Svens ,74 år, förhud . Varsågod ,säger hon. Sven har ett stort ollon. Kukskaftet är rejält och ådrigt. Varsågod ,säger Gunvor igen. Jag skäms lite över att jag är så kuksugen. Gunvor runkar kuken . Ser den inte god ut ,frågar hon. Jo verkligen. Jag slickar kukskaftet upp till ollonkanten. Upp och ner. Sven lutar sig bakåt. Gunvor håller fortfarande i kuken. Min tunga slickar runt ollonkanten. Jag öppnar min mun och suger in ollonet. Såja, säger Gunvor. Såja. Gunvor släpper kuken. Hon knäpper upp mina byxor . Ojoj vilken hård kuk. Hon drar ner mina byxor och kalsonger. Gunvor sätter sig bakom mig. Och runkar mig .Jag smaskar på Svens ollon. Svens flåsande gör mig ännu kåtare. Min dröm att få suga gubbkuk har uppfyllts. Jag klämmer på Svens pungkulor. Känner på försatsen . Underbart. Gunvor trycker in ett finger i min anal. Sven brölar och sperman fyller min mun...

Skriven av: Johan

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren