Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Tågluffen

Morgonen därpå kom vi på att vi var på väg till Marocko och inte alls kunde digga staden Paris längre. Tåget till den spanska gränsstationen Irun, skulle gå på eftermiddagen. Vi köpte mat till tågresan innan vi begav oss till Gare de Leon för att fortsätta resan.
På Gare de Leon var det fullt med folk. Efter en halvtimme kom tåget till Irun in på spår 12, vi gick ombord på tåget och bänkade oss i en oreserverad kupé. Vi hade som vanligt inga platsbiljetter, det ingick i spelet. Tåget skulle gå om en halvtimme, så vi korkade upp varsin vinare och fixade några mackor. Folk började välla in på tåget som började att bli fullt. Romeo höll på att ramla av stolen när två läckra tågluffarbrudar trängde sig in i våran kupé, inga andra passagerare hade varit så modiga att dom vågat gå in i kupén med dom vilt supande och skrikande vikingarna från Sverige. Dom var fransyskor till på köpet, på väg till MAROCKO. Det var alltså lyckoträffen, vi hade hela tiden vetat att den skulle inträffa när som helst. Världen var tvungen att lyfta oss under armarna någon gång, Den kunde inte förneka två av sina härligaste medborgare deras mer än välförtjänta del av den goda kakan hur länge som helst.
Vi började försiktigt att konversera dom båda unga damerna på engelska. Dom skrattade och var trevliga samt svarade oss på knagglig engelska. Vinbuteljerna började åter att gå runt, tjejerna klunkade i sig minst lika mycket som oss. Jag satt och pussades då och då med en mörkhårig vacker fransyska som jag gillade, när jag inte drack vin. Hon mumlade vackra franska ord i mitt öra, hon var fin och vi hade det bra tillsammans. Romeo var lite mer rakt på sak, han satt och grovhånglade med sin brud och hade redan lyckats få in en hand mellan hennes lår så att han kunde smeka det åtråvärda könet. Handen blev dock med tiden vänligt men bestämt borttagen.
Mörkret bredde ut sig utanför vårat kupéfönster och ingen konduktör hade ännu vågat sig in i våran kupé för att klippa biljetterna. Jag började bli mer och mer upphetsad av Romeos krävande smekningar på bröst och kön, hans fransyska hade tydligen helt gett upp nu och njöt istället av situationen. Min fransyska hade tydligen också blivit upphetsad, för plötsligt kände jag en hand som försiktigt vandrade uppför mitt lår. Den smekte mig först över hela låret för att sedan landa på min kuk, jag körde in en hand under hennes tröja och smekte dom fasta brösten så att bröstvårtorna styvnade. Hon drog ner min gylf och fick ut min kuk genom kalsongerna, hon böjde sig framåt och slöt sina läppar runt mitt ollon, sedan sög hon min kuk med djupa drag ända ner till kukroten, Hennes mun var varm och våt av saliv, tungan lät hon ibland glida över ollonet, för att sedan fortsätta med sitt taktfasta sugande som blev allt mera krävande snabbt. Jag började känna en ilning som kom någonstans från ryggraden och som sedan blixtsnabbt förstärktes i mitt ollon. Det kändes som en underbar nysning när sperman flöt in i vågor i hennes mun, hon svalde allt med ett leende på läpparna.
Irun och morgon, alla låg utspridda i kupén som efter ett större fältslag. Fransyskorna var lika vackra som igår, vackra, sovande barn som smektes av de första solstrålarna som lös in genom fönsterrutan. Jag väckte Romeo och fransyskorna som också sakta kom till sans ur dvalan.
Vi lämnade tåget i gemensam tropp och passerade yrvaket passkontrollen. Väntan på tågstationen blev nästan olidlig, även om Romeo gjorde allt för att hålla vårat humör uppe, så visste vi att spelet var slut. De skulle hälsa på några galna vänner under några dagar och skaka Madrid i grunden. Det gamla vanliga snacket när man tröttnat på sitt resesällskap, men vi hängde inte läpp för det. Det vart ett vansinnigt avsked med många pussar och kramar, adressbyten och förhoppningar om att kunna sammanstråla någon gång i framtiden och ge järnet för friheten och konsten.

Jag gav ut en novellsamling Safari på Författares bokmaskin 2012, förnärvarande arbetar jag med ett nytt novellmaterial.
Sigvard Läth är medlem sedan 2021 Sigvard Läth har 26 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren